@ mum als je op vrijdag bevalt dan krijg je idd maar 1 dag oneerlijk he! @all nog geen baby's?????? hier is het kamertje klaar zo leuk!
@knarboor, he meis hoe is het met jou? Ook al over de 30 weken zeg, wat gaat dat snel nu he! Wat leuk dat je kamertje af is, ben erg benieuwd naar de foto;s ja! Nog geen beebjes hier, we moeten nog ff wachten op emma of mum!
@ Nen: Ja je moet hier in Nederland altijd overal zelf mee komen voor je iets "krijgt" van een werkgever... het aantal bazen wat uit zichzelf zal zeggen dat die dagen vergoed worden zal heel minimaal zijn!! So stand up for your rights @ Agneta: Belachelijk hé? Hij heeft al gezegd dat ie zich anders wel ziekmeld en dattie dan wel ziet wanneer hij terugkomt... tja als het dan zo moet... @ Ryanne: Jeps hier is het ook van dat drukkende weer blegh... Nou jij hebt een klein slaapkopje vandaag! @ Kristel: Wat fijn dat jullie doorverwezen worden naar de kinderarts, het kan nooit kwaad om het goed te laten nakijken toch? @ Knarboor: Nee hoor daar is niets van waar dat hij maar 1 dag zou krijgen als ik op vrijdag zou bevallen want hij is NIET verplicht die 2 kraamverlofdagen meteen na de bevalling op te nemen, dat mag hij ook 2 weken later doen! als het maar binnen 4 weken na de bevalling is! Hier nog geen baby helaas jawel in mijn buik natuurlijk maar hij/zij mag er nu wel een keertje uitkomen... hihi fijn dat het kamertje af is Bij de vk was alles weer goed, ons kindje ligt nu echt helemaal klaar om geboren te worden dus daar ligt het niet aan bloeddruk was weer toppie 120/80 beter kan haast niet... niet aangekomen geloof ik en heb weer een afspraak voor volgende week dinsdagmiddag hoop dat die niet door hoeft te gaan!! Ow ja en daarna heb ik flink geshopt haha... ik heb 7 verschillende soorten bakspul gekocht: Kruidcake, Chocoladecake, gewone cake, stracciatella cake, brownies, muffins en chocolate cookies en ik heb met mezelf afgesproken dat ik zolang ons beebje er niet is ik elke dag iets ga maken hihi... en heb ff geshopt bij de zeeman was wel grappig van alle uitverkoop artikelen was nu de actie dat je een tas kon krijgen en die hele tas vol of halfvol die kost dan maar 5 euro... dus ik heb die tas helemaal afgeladen jongens en meisjeskleertjes t/m maat 104 geloof ik hihi... we zien wel wat we ervan gebruiken, wat we niet gebruiken kan altijd nog dienen als poetsdoek!!
@mum fijn dat alles goed was bij de vk! Mooie bloeddruk hoor, toppie1 Nou als de kleine er nu goed voor ligt, moet tie maar gewoon komen he! Jij hebt flink geshopt zeg, dat is voor geen geld dat van de zeeman, leuke actie! eens kijken of dat overal is, dan kan ik ook nog eens voordelig gaan shoppen hihi Nou jou mannetje krijgt niets te klagen de aankomende dagen dan met je bakvooruitzichten! Lekker elke avond iets lekkers! Als je nog over hebt, lust ik ook elke dag wel een stukje hoor, klinkt heerlijk
@ mum, fijn dat alles goed was bij de vk. Wow wat goedkoop shoppen bij zeeman! @ all, ik ga zo er vandoor. Moet straks werken. Zal hierna wel weer hier te vinden zijn om nog even verder te kunnen met school
@kristel -Na het eten teruggeven, al kan de reflux ook 'verborgen' zijn -Regelmatig de tong uitsteken en veelvuldig, luid slikken Pijnlijke gezichtjes trekken van het zuur dat terugvloeit -Typisch geluidje (klinkt een beetje als 'hieiep') -Het hoofdje naar achter willen houden en opstrekken omdat zo het minste zuur terugvloeit -Zuur ruiken uit de mond Deze symtomen had Chanell ook.. Wil je absoluut niet bangpraten, maar als het maagzuur omhoog komt en het komt bij het middenrif..daar zit een zenuw dat ook bij het hart komt..Uit reflex gaan ze hun adem inhouden waardoor ze stikken..en dat was het geval ook bij Chanell.. Hopen dat je snel bij de kinderarts terrecht kan.. Wij hebben zantec gekregen dat is een maagzuur remmer.. Maar zou eerst de kinderdarts afwachten..mischien dat ze haar op gaan nemen.. Net wat Chanell ook heeft gehad..Want ze nemen dit wel serieus.. @desiree Mooie buik zeg! @ryanne Wij moeten het bed schuin hebben 30 graden, daarvoor moet ze ook een tuigje om zodat ze niet naar beneden glijdt.. we hebben nu ander voeding: AR... Ook hebben we zantac dat is een maagzuur remmer..Dus hopen dat we het een beetje kunnen onderdrukken met dit, want het is niet bewezen dat dit ook echt helpt allemaal..
Laat maar eens zien ja, we zijn benieuwd! heb ff op de site gekeken, maar daar staat niets over op Morgen maar eens kijken of het bij onze zeeman ook is
NOu je hebt echt flink geshopt zeg haha en dat allemaal voor 5 euro, das echt geen geld zeg! lekkere vrolijke kleurtjes trouwens, echt leuk allemaal!
alles voor maar 5 euro hihi.... vooraan ligt nog een rok voor mijn moeder als ze 'm past en anders als poetsdoek en heb nog een witte jongensbroek die ik vergeten was erbij te leggen op de foto... ik heb gewoon alles wat ik helemaal niks vond laten liggen en wat wel enigsinds toonbaar was in de tas gepropt, al is het straks maar om op de boerderij te spelen ofzo (daar kom ik vaak ivm de paarden)
@ Sterretje: hoop dat het in het filiaal bij jullie ook is is wel grappig shoppen zo... volgende week hebben ze trouwens roze en blauwe badjasjes, overtrekjes, omslagdoeken, waskussenhoezen enzo.. ook allemaal heel leuk! hoop dat ons kindje er dan is, stuur ik ff iemand op pad om wat dingetjes te halen
Ja is wel makkelijk dan he, nu moet je alles in 2 kleuren nemen hihi, voor meisjes en jongetjes! Ik ga er vandoor, ff lekker vast het eten voorbereiden en dan nog ff ATWT kijken ofzo, lekker ff niks doen Heb heel de bovenverdieping grondig aangepakt, badkamer van top tot teen, alle 4 de kamers gestoft en gezogen, de ramen gedaan en nog wat was, dus heb wel ff verdiend om niets te doen hihi Tot morgen meiden, zijn vanavond weg, dus ben er morgen weer, denk pas smiddags trouwens, want moet in de ochtend nog op me neefje passen!
@ Sterretje: Nou jij bent inderdaad flink bezig geweest!! idd ff lekker relaxen! Fijne avond en tot morgen!
Hee meiden ben ik ook weer! Jippie nog 1 dag! Pff... ben echt toe aan vrij zijn. @Kristel, heftig meid! hopelijk kan de kinderarts wat voor jullie doen! @mum, wow lekker geshopt! Is je raam alweer schoon? Die kleine mag nu wel komen hoor! 't Weer is prima @Desiree, wat een mooie buik!!! Ik zal hier zo maar s gaan afwassen... zucht... staat er alweer van een paar dagen. Maar ben moe en heb hoofdpijn... naja manlief helpt wel ff mee en zal gelijk koken. Hond heeft weer s in huis geplast Manlief kan misschien toch wat langer blijven op z'n werk, kansen worden steeds groter. Blijft wel afwachten. Hij moest gisteren z'n chef vervangen omdat die ziek was en die was erg tevreden. Mocht het weer gebeuren, dan mag hij weer. Ben heel trots op m!
hallo meiden ff vraagje, ookal is ie denk moeilij te beantwoorden omdat de meeste van jullie het geslacht weten maar hoeveel pakjes kleren moet! je hebben?(want denk als je het geslacht weet dat je vanzelf meer koopt???)