@Desiree, jij ook al lekker geshopt @Agneta, ben je er nu helemaal klaar voor? @Mum, hm dat maagzuur is dan weer beetje jammer Hoop dat je een beetje snel in slaap valt.. zo lang wakker liggen is echt vreselijk irritant. Helpt lezen ofzo niet? @Ryanne, jij ook lekker slapen @all, zo heb het complete huis schoongemaakt boven en beneden alles afgenomen, stofgezogen en gedweild. Bed schoon, was opgehangen pff wel samen, dus het was ook zo klaar . Wel fijn gevoel dat alles gewoon lekker klaar is nu.. Ik ben ervandoor.. slaap lekker! @Mum, ik wil morgen babynieuws lezen hoor
@ Emma: Nee helaas, ik probeer al 2 avonden wat te lezen voor ik ga slapen maar zonder resultaat... heb al een rustig muziekje opgezet en weet ik het wat nog meer geprobeerd, het wil niet helpen helaas ik ga mijn best doen voor babynieuws jij ook? jullie zijn nog actief geweest zeg, nesteldrang?? Slaap lekker meis!
Ja meiden ik ben er ook vandoor, ga naar boven wie weet kan ik nu wel slapen... slaap lekker allemaal! doei doei
Hey meiden!! Niet veel gekletst vanavond. Ff kijken wat ik heb onthouden: @ mecha, GEFELITICEERD, EEN MEISJE!!!! Leuk zeg Dus grote broer krijgt een zusje.. Weet hij het al? @ mum, vervelend dat je 's nachts zo onrustig bent en niet in slaap kunt komen. Helpt een aromatherapeutische bodylotion of olie misschien? Iets met lavendel.. Wat een leuke kleertjes heb je trouwens gekocht! Ik ga morgen uit mijn werk hier ook even langs de zeeman denk ik. Die zit vlak bij het werk dus hopelijk kan ik ff scoren!! @ desiree, jeetje al twee cupmaten gegroeid! Als ik dat heb, moet ik denk ik naar een speciale winkel voor mijn bh's.... @ gaby, vervelend he van die pijnlijke boobs.. Die van mij staan ook alweer in de brand. Altijd eerste week na mijn ei @ emma, onze opleiding is vrij kleinschalig. Ze gebruiken niet zo'n programma waarmee ze de opdrachten scannen. Komt waarschijnlijk omdat alles op papier wordt ingeleverd en dus op de oude manier wordt gearchiveerd. Het is bij ons een grote plagiaathandel (voor mij was dit trouwens de eerste keer..) @ all, ik was zo verrast vanavond! Vriendlief zat zomaar thuis!! Om ehh te klussen hahaha Hij had een legervoertuig mee en moest om 23u weer terug zijn. Stoute jongen, eigenlijk had dit helemaal niet gemogen, maar hij had gezegd dat hij zijn telefoonlader moest ophalen (wie gelooft zoiets??). Ach het was erg gezellig hihi Ik ga nu nog even huiswerken. Leeuukkkk......
heej.. heb natuurlijk niet helemaal bijgelezen.. maar kom even hoi zeggen vanuit andijk.. haha.. Maar dus mumtobe en emma nog niet bevallen nou wachten jullie ook maar tot ik terug ben van vakantie kan ik meteen het bevallingsverhaal lezen en de foto's zien.. Nou tot vrijdag allemaal!!! liefs suus
ik ben er nu vandoor.. gaan terug naar het huisje en dan zo slapen.. morgen naar volendam!! Dag dames.. !! tot vrijdag!!
@Mum, hoop dat je lekker hebt geslapen/slaapt! Ja laatste beetje nesteldrang was dit hhah @Nen, hahah dus je hebt het gezellig gehad met je mannetje Scheelt dat ze jullie opdrachten niet scannen! @Suus, fijne vakantie nog!
Goeiemorgen meiden!!! Zo het is al weer donderdag, de week is al weer bijna voorbij. Hoe gaat het met de hoogzwangeren?! Houden jullie het nog een beetje uit met dit weer? Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal mum: dat heb ik alleen precies een week voor ik ongi moet worden.. dus ja.. all: heb super goed geslapen en nog ben ik erg moe.. voel me ook echt niet lekker. is t normaal dat je aankomt van die hormonen die ik gebruik.. ben nu bijna 1,5 kilo aangekomen
@Gaby: je gaat nu niet over een week ongi worden he. Maar denk dat de hormonen wel meehelpen met de kwaaltjes! En ja, het is heel normaal om aan te komen door de hormonen. Probeer er niet teveel op te letten meis, je kan er niets aan doen. @Emma: wat zat jij vroeg achter de pc! Samen met je mannetje eruit gegaan? Of rommelt het weer? @Agneta: heb het gevoel dat jij best vroeg gaat bevallen. Eigenlijk voor de 38 weken. @Mecha: gefeliciteerd, een meisje! Nou lekker shoppennnnn. @all: zo eitje is eindelijk geweest. Heb er erg veel last van gehad, hij wilde maar niet springen. Zal wel een erg groot eitje geweest zijn! Nog nooit zoveel last gehad ervan.
@Emma: om te bevallen? Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 14 seconden. *zucht* 5 4 3 2 1