Goedemorgen Meiden, ben ik weer... vannacht goed geslapen, gisteravond 1 hele gevoge kramp gehad maar wonder boven wonder sliep ik best snel en weet ik niet eens of ik er 1 of 2 keer uit geweest ben om te plassen haha... als ik s'morgens wakker word heb ik wel eens het idee dat ik de hele zwangerschap gedroomd heb omdat ik me zo goed voel @ Nen: Wat een woord haha dat aromatherap... op de vroege morgen hihi, nee dat heb ik nog niet geprobeerd, heb dat niet in huis en ben bang dat als ik het ga halen zul je net zien dan is het niet meer nodig! k ben niet zo van het smeren en helaas heb ik geen bad waar ik in kan gaan dobberen met van die olie, dat vind ik wel heerlijk, maar helaas! hihi ik heb iedereen aangestoken om naar de zeeman te gaan Shop ze meid! Wat super van je vriend dattie even naar huis was gekomen wel stout hoor maar voor een supergoed doel @ Suus: Hahaha neeee ik hoop echt dat hij/zij vandaag komt maar dan komt mijn bevallingsverhaal ook morgen pas hoor... Fijne vakantie nog meid! @ Emma: Jaaa ik heb lekker geslapen jij ook? Wat was je vroeg?? je bent overtijd? wie had dat gedacht zeg!! waarom moet je naar het ziekenhuis? @ Juffie: Met dit weer is het wel uit te houden ja, dat warme weer van vorige week is minder! @ Gaby: Wat fijn dat je supergoed geslapen hebt, maar balen dat je dan nog zo moe bent of je aankomt van die hormonen dat zou ik niet weten meid!
@ Dreamer: Goedemorgen meid, Jeeej je hebt je ei gehad balen dat je er zo'n last van had zeg! Irritant hé dat wachten?
@Mum: jij gaat ook nog wel overtijd Nog maar 3 dagen en dan ben je al 40 weken! Hou je laatste puzzelstukje maar goed in de gaten Heel irri idd dat wachten. Zie Emma nu niet meer online staan, maar wil weten of ze gaat bevallen! Ze was al zo vroeg op.
@ Dreamer: Neeeee ik ga gewoon vandaag bevallen vriendlief ging vanmorgen de deur uit en toen zei hij echt heel droog: "Zo, en jij gaat maar eens bevallen vandaag!!" hahaha... Ik ben ook heel benieuwd naar Emma, ze heeft ook helemaal niks gezegd over hoe de nacht is verlopen... ik denk dat ze toch dat ze me niet meer voorlaat!
Nee ik heb ook zo'n vermoeden dat ze zelf eerst gaat Maar denk wel dat je overtijd gaat lopen, sorry Of op de uitgerekende datum, maar niet eerder.
Inleiden doen ze niet zo vroeg als er geen aanleiding toe is, dus dat zal het niet zijn denk. Ze had ook hier rond die tijd nog gepost. Haha, Emma lacht zich rot als ze ons gesprek straks terugleest en gewoon op controle moest
hee meiden hier alles nog rustig zie ik! M'n schoonvader belde net nog even. Zal nu even snel de hond uitlaten en me optutten en dan even langs de buren. Komt iemand van 't gastouderbureau dus ben benieuwd. Om 12u nog even werken, pff heb 't echt gehad. Naja nog even doorzetten. Vanavond oppassen om 7 uur en moet eigenlijk nog even bij m'n ouders tanken maar denk dat dat morgenvroeg wordt. Kom straks nog wel even aanwaaien als ik tijd heb.
@ Dreamer: Nou zeg haha nee hoor, we zullen zien hé... Ja idd ze zal zich rotlachen bij de augustusmama's zijn er meerdere ingeleid ivm vermoeidheid oid... ben echt zo benieuwd of je vandaag een smsje gaat krijgen van Emma
sh*t ze komen vandaag van de TNT het pakket brengen van digitenne, maar ik wil straks eigenlijk de paardjes gaan doen zodat ik vanavond thuis ben met mijn ventje... er staat geen tijd in de brief, en wil niet risceren dat ze morgen weer terug moeten komen (bij de buren afgeven doet tnt niet geloof ik) en dat ik dan aan het bevallen ben ofzo... wil dat pakket gewoon vandaag hebben... ga wel ff bellen denk ik...
Ze geven hier altijd alles bij de buren af. Doen ze alleen niet als ervoor getekend is dat het niet mag of als het een aangetekend pakket is. @Red: werkse!
@ emma zo hoezo nog nesteldrang op t laatste moment @ nen wat lief van je ventje. Nu maar duimen dat dit leidt tot een dikke posi test! @ oma wat vervelend dat t niet wilde springen. Wel geklust? @ mum ik ben het met hem eens, laat die beeb eens komen. @ eva (als je dit leest) Hoe doet jullie grote vent het thuis? Wat een lieve foto's op je Hyves zeg. Hier een redelijke nacht. Gister heeft ze om 19.00 de fles gehad en kwam toen om 00.30. Vannacht was het 5 uur en daarna 8 uur. Deze laatste twee flessen heeft ze maar voor de helft op dus vannacht ga ik proberen of ik die van 5 uur kan rekken door haar speentje te geven. Ik verwacht een hoop gekrijs maar ga proberen zo lang mogelijk vol te houden. ben weer weg moeten zo naar t CB voor de inentingen.
@ Dreamer: Hier niet helaas, t matrasje voor de wieg hebben ze ook 2 keer aangeboden en uiteindelijk moest ik het nog (wéér een dag later) ophalen bij het postkantoor hoefde ook niet voor getekend te worden!
@ Ryanne: Goedemorgen meid, zal ik anders gewoon gaan persen?? wie weet werkt het hahahahaha fijn dat jullie een redelijk nachtje hebben gehad, hoop dat ze het geoed oppikt om die laatste fles te rekken! Succes bij het cb...
Ze bieden het altijd maar 2x aan, dan gaat het naar het postkantoor. Maar nou is het hier ook wel ons kent ons hoor, dus de postbodes weten dat ze bij de buren terecht kunnen. @Ryanne: sterkte met de prikjes! Mn zusje en ik moesten echt huilen bij de eerste prikjes haha. Ik hoop dat ze het rekken accepteerd en lekker doorslaapt.
ik lach me idd rot haha Ik werd vanacht uurtje of 3 wakker, misselijk, weeen, bibberen. Dus ik dacht o oh het is begonnen. Moest ook 100 keer naar de wc en volgens mij de slijmprop verloren ofzo. Ben in bad gegaan, paracetamol gehad toen werd het wat minder. Maar nu heb ik nog regelmatig harde buiken dus toch maar even gebeld, ze zei dat ik maar even moest langskomen. Dus we gaanzo even langs
@ Dreamer: Dat zal ook wel schelen inderdaad... ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet fijn zou vinden als ze het bij de buren afgeven want daar heb ik niet bepaald een hele sterke band mee, zijn een beetje rare mensen allemaal mijn directe buurvrouw gooit met alle deuren die ze tegenkomt :x en de andere buurvrouw van het volgende blok (wij wonen op het laatste huis van het blok en dan de brandgang en aan de andere kant wonen hun) belt ons gewoon uit bed als zij vind dat onze auto's niet naar haar zin geparkeerd staan :x