@Emma: Oehhh spannendddddd! Ik wens je alvast heel veel sterkte mocht het doorzetten vandaag! Je kan het meis! @Mum: als de postbode de buren niet vertrouwd geeft ie het idd niet af, dus dan schatten ze het goed in daar. Hoop dat je pakketje komt als je thuisbent dan!
@ Emma: Heel veel succes als je moet blijven en het door gaat zetten!! IK WIL OOK!!! hihi @ Dreamer: Tja ik zie het wel, lees op de site dat ze geen tijden kunnen geven maar dat het waarschijnlijk s'middags of sávonds zal zijn, dat ze smorgens voornamelijk bedrijven doen...
hey allemaal echo was iets minder.. eitjes zijn maar een beetje gegroeit.. dus moet nog langer doospuiten.. punctie is uitgesteld en zaterdag moet ik terug komen voor de 3de fm..
@ Gaby: Ow balen zeg meis, denk je (in ieder geval voorlopig) van dat spuiten af te zijn... hoop dat je zaterdag een paar supereitjes hebt meid!!
@Sam: toch niet kunnen laten om niet te tempen? Maar kan er nog weinig over zeggen. Je weet wat het kan zeggen, dus ik ga voor je duimen! Maar het kan ook een eenmalige verhoging zijn en morgen weer terug rond de 37,1 zitten (normale temp voor jou gezien je andere kaartjes) Ik hoop iig dat het iets zegt meis! @Gaby: jeetje wat balen! Hoop dat ze nu wel goed doorgroeien meis.
Dreamer, Nee kon het inderdaad niet laten Het ging er mij op dat het toch niet een verlate eisprong is
@Sam: graag gedaan! Hier alles goed hoor. En voorlopig even geen huisjes meer. We zien wel wanneer er weer iets op ons pad komt.
Dames, fijne dag allemaal! Ik ga ervandoor. Als ik een sms-je krijg van Emma laat ik het meteen weten. Mum, eet smakelijk