@ Kim: Ja hoor ik lust ook wel een stukje appeltaart heb je nog? ik hoop ook dat het gewoon bij Ayden hoort, dan is het natuurlijk ook wel weer heel schattig @ Emma: Tjee het wil dus echt niet opschieten... maar is het nu echt begonnen? of kan het zo nog een paar dagen duren? Ramen zemen is niet mijn hobby... en dan komt er ook nog zo'n muts voorbij die zegt: "ow als het poetsen is begonnen dan duurt het niet meer lang" dus ik snauw terug: "nou ik had het al een keer gedaan maar inmiddels duurt het al zo lang dat ik het alweer moet doen" Leuk hoor al die goed bedoelde opmerkingen naja hopen maar dat het idd wat op gang brengt... Slaap lekker meid! Zo de ramen zijn gezeemd en heb de babykamer ook maar weer even een doekje gegeven... de gordijnen hangen weer maar t is niet naar m'n zin, mijn moeder heeft ze ingekort omdat ze eigenlijk iets te lang waren, maar nu zijn ze dus weer net te kort naar mijn idee... mijn moeder heeft ze heel lief voor me gestreken maar daar is niks van te zien, ze zei ook dat het weinig zin had, ik heb ze te kort op elkaar geplooid dus ze kunnen ook niet helemaal meer dicht *zucht* heb nu de oude gordijnen haakvrij gemaakt en in de wasmachine gepropt en die hang ik er straks weer neer, ziet er beter uit als wat er nu hangt in ieder geval... en nu ga ik op internet kijken voor een alternatief dan maar nieuwe gordijnen hahaha
Goedemiddag dames! @emma, jij hebt het spannend gemaakt zeg, hoop dat het vandaag lekker doorzet meis, nu eerst ff bijslapen hoor! @gaby, he wat balen dat je nog langer moet spuiten! Ik doe ff een ei groeidansje voor je hoor! *danst vrolijk op de eigroei muziek* @mum balen van je gordijnen zeg! Hopelijk vind je snel nieuwe, die wel goed zijn haha Leuk he al die opmerkingen van mensen, erg irritant! Hier bijd e zeeman geweest, maar was maar een klein bakje, met niets bijzonders er meer in, dus helaas Misschien morgen ff in de stad kijken, maar had geen zin om daar nu helemaal heen te gaan rijden, dat parkeren enzo, blegh! @sammie, spannend meis, nog 5 dagen! Aftellen! @kim doe je wel een beetje rustig aan! @mecha, een meisje, wat geweldig zeg! Wees er maar lekker trots op! @red ook al weet je het niet, duim toch nog ff voor je dat je lekker vroeg naar huis kan vanmiddag! @kristel, hoe gaat het vandaag met yentle? Heb je al wat over de kinderarts gehoord? (sorry als je het al verteld hebt, maar dan heb ik er over heen gekeken) HIer dacht ik dat het echt begonnen was vannacht hoor Had zo'n krampen en steken, die doortrokken tot mijn rug en zo om de 10 minuten Toch maar probneren te slapen, tot 4 uur wakker geweest, daarna gelukkig in slaap gevallen Vanmorgen was het over, dus ik baalde eigenlijk wel een beetje Alleen de krampen blijven nog steeds, maar goed die had ik eignelijk al een paar dagen steeds continue Toch maar ff de vk gebeld, die wilde wel dat ik ff langs kwam Waarschijnlijk wel echt weeen geweest volgens haar maar nog geen ontsluiting helaas... Moet het wel goed in de gaten houden, want de kans dat het toch nog doorzet was er wel zei ze Maar we zien het wel weer, ga maar nergens vanuit
@ Sterretje: Jammer dat er niet veel meer was bij de zeeman bij jullie... ik ben nu aan het kijken voor luxaflex ofzo, maar ja dat valt ook niet mee omdat wij 1 groot raam hebben van 2.48 meter Nou jij gaat het ook spannend maken zeg, nog een paar daagjes wachten, dan mag je gewoon thuis bevallen (of was dat niet de bedoeling?) en mag jullie ventje waarschijnlijk gewoon gelijk mee naar huis... waarom wil het bij mij nou niet gewoon doorzetten?
@mum oei dat is zeker lastig met zo'n groot raam! Ik vond ons raam al lastig voor een rolgordijn, en dat is nog maar 1.50 dan Veel te warm he volgende week, laat jullie kindje er dan maar lekker zijn al! Ja ik wil het liefst gewoon lekker thuis bevallen, dus volgende week dinsdag word de dag Dus emma vandaag nog eerst en jij morgen of zaterdag!
@ Sterretje: Dat vind ik een goeie als we het een beetje tactisch verdelen hebben we elke dag babynieuws haha... ja echt belachelijk zo'n groot raam... en achter hebben we ook zo'n raam maar die is dan nog door 2-en gedeeld omdat daar 1 deel van open kan... en het ergste van alles is dat ik aan de voorkant helemaal GEEN raam open kan zetten, dus kan het ook niet helemaal door laten waaien
@mum iedere dag mag er 1 iemand bevallen, dan houden we het een beetje verdeeld he Kan er geen raam open? Das ook gek, lijkt me niet echt makkelijk nee, zo kan het nooit eens lekker doorwaaien, maar ja wat doe je er aan he Hoop dat je wat kan vinden voor het raam toch nog!
@ Sterretje: Nope aan de voorkant hebben wij 1 groot raam en alleen zo'n ventilatierooster wat open kan... als ik het wil laten doorwaaien moet ik de deur naar de gang openzetten en de voordeur, maar dan naait de kat er tussenuit gelukkig hebben we boven wel op alle kamers een raam wat open kan! ik hoop idd ook dat ik iets kan vinden!
Ff inbreken.. bedankt voor alle felicitaties... @emma veel succes @ kim sterkte ermee @ kriss sterkte met je kleine net als kim... @mum binnenkort mag jij meid @ de rest ik heb te snel gelezen sorry ben het ff kwijt... moet gelijk weer weg ben in leiden ga naar huis moet nog een uur rijden dus moet nu wel gaan dikke knuffelssss
@mecha succes met het rijden! @mum nog wat gevonden? ZO ga hier eens lekker een bak chocolade ijs opentrekken, heb ik al heel de tijd zo'n zin in, dat ik ook maar dacht het gewoon te gaan doen! Iemand wat?
@ Sterretje: Lekker! tja bij de kwantum hebben ze wel iets maar dan wil ik dat weer eerst in de winkel zien, dus dat komt dan toch pas als de kleine er is
blegh, ze zijn nog steeds niet geweest om de spullen voor digitenne te leveren ik ga ff de gorijnen uit de wasmachine halen en ophangen!
hmmm heb weer wat steekjes en ik verloor net op de wc een flinke klodder slijm (wel helder, dus geen bloed oid) hoop zooooo dat het een teken is, maar dat zal wel niet...
Hee meiden, thnx voor 't duimen! Heeft blijkbaar wel geholpen, was om 15.00u klaar en kon dus weg. Onderweg 't werk nog maar even gebeld dat ik 't raar vind dat de verloskundige voor extra uren tekent terwijl 't niet nodig is. Ze gaf aan dat ik 't misschien had moeten aankaarten, maar wilde niet tegen 't advies van de vk ingaan. Tot slot vroeg ze welke verzekering die mensen hebben, en blijkt dus gewoon dat je daar gewoon recht hebt op die extra uren met een keizersnee. Naja 't zal wel, collega mag er nog even 2 dagen heen, ff gezellig poetsen, baby verzorgen en klaar Ben blij dat 't erop zit! Pff ben ook moe. Maar nu lekker thuis en morgen gaan we lekker weg. @Emma, spannend! @Mum, ook spannend!! Ja lijkt me wel wat dat jullie 't netjes om de beurt doen, elke dag weer babynieuws! @Gaby, vervelend joh dat je langer moet spuiten! 'k Moet me zo maar 's van de bank af hijsen en hier aan de opruim. Wil maandag met manlief door 't huis heen dus doe alleen 't hoognodige. Als ik de puf er voor kan krijgen... hihi.
@ Red: Fijn zeg dat je op tijd weg kon wie herkent dit: ik heb sinds maandag als ik van die steken/korte krampjes heb in mijn buik ook af en toe een soort van zenuwpijnscheuten in mijn linkerbeen het is net of iemand mijn spier laat schieten (net als een snaar van een gitaar zeg maar) echt hele gemene steken zijn het... het komt om de zoveel tijd en het is echt een scheut dus het houdt niet aan.... wat zou dit kunnen zijn?? Heb al gegoogled maar kan niks vinden
ik ben er even vandoor, ga even de paardjes doen, zodat ik vanaaf lekker thuis ben... vriendlief is nu thuis voor de TNT, hoop echt dat ze opschieten!! tot straks
@mum is het boven in je been? Die steekjes en krampjes herken ik wel, bij waren het eerst kleine steekjes en krampjes, nu meer krampen die een hele tijd aanhouden met steken die wel af en toe afzwakken Of dit wat betekent weet ik niet, maar het is wel irritant soms Ik heb wel last van een pijn in mijn been, maar dat is boven in, aan de binnenkant, dit heb ik aan de vk gevraagd en dat komt doordat de beeb ingedaald is en er zo nu zenuwen enzo bekneld kunnen raken omdat de beeb er nu zit en normaal niet
@Mum, ja het is wel een begin. Maar ze zei, de eerste 4 cm kunnen wel 2 dagen duren pff Irritant he die opmerkingen! Vanmorgen ook een buurvrouw , vroeg hoe ik me voelde, ik zeg goed alleen wat slaapgebrek. Begon ze uitgebreid te vertellen dat het nog veel erger werd als ie er straks eenmaal is blabla. Joh zou je denken Dat slijmverlies is wel een teken hoor! dan is het toch al aan het voorbereiden allemaal. Die gekke steken door je been heb ik ook, net of het kindje lager zit en iets bekneld of ergens aan trekt idd, weet ook niet hoe je het anders moet omschrijven. Veel plezier bij de paardjes! @Sterretje, jij ook al aan de voorweeen dus. Ik hoop voor je dat het niet nog lang gaat duren zo! Is echt vermoeiend. Maar ook al heb je geen ontsluiting nog, de boel verstrijkt en verweekt wel al dus het is niet voor niks al die weeen in elk geval . Chocolade ijs! Ik ga het ook maar even op het lijstje voor vriendlief zetten geloof ik @red, gelukkig kon je eerder terug! Doe maar rustig aan @all, zo heb heerlijk geslapen De weeen zijn nog steeds hetzelfde...als het vanavond erger word maar even kijken hoe ver het is. wat gaan jullie eten?