hallo, als alles goed gaat ben ik half juli uitgerekend maar ik ben pas begin juli klaar met mijn studie. heeft iemand daar ervaring mee? kan je gewoon je studie afmaken of moet je eerder stoppen (ook als alles goed verloopt) en hoe zit het met de uitkering? ik heb me rot lopen zoeken op internet maar ik kan mijn vraag nergens vinden. het zit namelijk zl; mijn vriend verdient best veel, zo 1700 netto in de maand. heb ik straks wel recht op een uitkering of niet? het huis is nu alleen nog gebasseerd op zijn loon en hij betaald tot nu toe alles dus als hij de kosten straks na de bevalling ook nog op zich moet nemen kunnen we dan in de problemen raken?
Meiden, Hebben jullie ook weleens dat het ineens teveel word... Vandaag heb ik zo'n dag, heb net een half uur zitten huilen, en heb nu gigantische buikpijn. Zit nu op dit moment mijn verjaardags geld aan te breken voor boodschappen omdat we anders deze maand niet rond komen. We hebben nog nooit zo slecht gezeten, en het is me even teveel geworden. En dan ook nog de onzekerheid dat als het deze maand niet raak is(want weet wel zeker dat dat weer zo is) ik volgende maand al die !@#$ onderzoeken ga krijgen.. Het zit me gewoon op dit moment allemaal tegen... Pff sorry voor ego verhaal...
@ sammie wat vervelend meis! soms zit het idd altijd tegen! hebben jullie beide geen inkomen omdat je je verjaardagsgeld aan moet breken? ik hoop dat je je snel beter voelt knuffel!
zo 17 pagina's verder nadat ik van de week voor het laatst geweest ben....sorry heb niet alles teruggelezen @kim: lars gaat hier naar boven na de laatste fles om 23.00 uur... daarvoor slaapt hij in de wagen of gewoon lekker bij ons.. @red: ja heb het ook met tepelhoedje geprobeerd maar die pakt hij ook niet (ja 2 keer gedaan daarna niet meer) hij zuigt er niet aan alleen sabbelen @eva: wat fijn dat senne van de monitoren af is en bijna naar huis mag... @emma: als lars geen last heeft van krampjes is hij snel weer vertrokken na de nachtvoeding... hij heeft vannacht weer geslapen van 23.00 tot 05.00...lekker hoor...hij wilde alleen niet 'alleen' slapen dus is bij mij in slaap gevallen (en ik was ook in slaap gevallen) maar kon hem vannacht toen ik ff wakker werd wel weg leggen. hij ligt nog wel bij ons op bed. wil hem binnenkort gaan proberen in zijn eigen kamer in de nacht....hij heeft vandaag overdag al twee keer in zijn bed geslapen. zo kan hij vast wennen. @gaby: wat vervelend dat het prikken af en toe tegen zit. hopenlijk gaat het snel weer beter want als je er tegen op gaat zien gaat het vast niet beter....hopenlijk was het eenmalig. @mum: komt steeds dichterbij he je uitgerekende datum...spannend meid.. @hilli: wat leuk dat jullie de kleine steeds beter voelen. echt genieten is dat he. @sterretje: wat vervelend van je hoge bloedruk. hopen dat het door de warmte komt en dat het snel weer afzwakt...heb je er last van? @mecha: wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. @mariss: hoe is het met de kleine meid? (lees nu dat ze naar huis mag fijn hoor) @ukkie: je kan een geboortebord maken of huren met naam ofzo. zal zo ff een foto in mijn album zetten wat wij hebben (ooievaar en slinger met naam) sorry heb maar zeven pagina's gelezen. als ik tijd heb zal ik de rest nog wel ff lezen... Dikke knuffel allemaal... (vind het wel vervelend dat ik niet meer alles bij kan houden en niet meer op iedereen reageer maar kom er gewoon ff niet aan toe hoor...sorry) geef me maar een schop onder mijn kont als ik iemand vergeet
Knarboor, Vriend heeft wel een inkomen maar onze vast lasten zitten gelijk aan zijn inkomen. Dus mijn uitkering (400 euro) min de zorg 140 is ons etensgeld. Maar dat geld is op, mijn verjaardag is geweest, en we hebben zelf moeten eten..
balen zeg! maand rondkomen van 260 is idd weinig(ookal lukt sommige het wel , mij niet) maar heb jij geen werk omdat je uitkering krijgt, sorry als je het al eens gezegd heb maar ben vergeetachtig! x
Nee, ik word steeds afgekeurd voor mijn schouders, terwijl ik zelf wel wil werken. Maar het UWV zegt, we kunnen je wel goedkeuren, maar je komt toch met die crisis niet aan het werk. Ben wel dagelijks opzoek, mocht ik passend werk vinden neem ik dit aan. Maar er is zo weinig..
heej ben er ook weer even bij.. zo maar eerst gaan koken emma: spannend zeg.. hopelijk schiet het een beetje op allemaal mum: hoop dat t bij jou ook bijna gaat beginnen.. sammie: knuf all: heb mar een paar uurtjes gewerkt vandaag..morgen nog en dan lekker weekend.
@gaby; leuk wat voor bedankjes heb je? @emma; oh het word spannend meid..ooit gedacht dat je overtijd ging lopen met al die harde buiken?
bos: heb witte doorzichtige stof zakjes met gekleurde hartjes erin.. en een kaartje eraan met 2 ringen erop..
@ Sammie Knuf knuf meis!!! Ik heb net lekker lasagna gemaakt, zelf saus gemaakt, champignons uien en knoflook, verdi bladeren :d Jammie nog een half uur wachten...
@ Gaby Ook erg lekker, mijn favo!!!! Mag ik bij jullie eten Ohh lieverds, Johan heeft zo'n mooie woning gezien.. die wil ik hebben Kwijl kwijl, maja ons huis is nog niet verkocht.. Duim (bidt) voor ons dat de kijker onze woning koopt... Please?
juffie: ja hoor.. liggen 3 stukjes vlees in de pan.. dus 1 eter erbij kan makkelijk rond 7 uur eten we! en ik zal voor je duimen hoor!
Hee allemaal, Wilde ff weten of er al weer iemand begonnen was.. nee dus. En ik wilde ff een ego bericht plaatsen.. ik heb vandaag weer een klap gekregen.. Het blijkt dat ik GBS (streptokokken) bij me draag dus moet sowieso in het ziekenhuis bevallen.. word er niet goed van. elke keer weer een tegenslag. Ik denk steeds wat is het volgende Sorry voor mijn geklaag... einde bericht.