@kristel: jee yentle ook al weer een maand oud...leuk zeg dat ze zo lacht en dat ze al een stuk minder pijn heeft...zo sneu als ze last hebben he... @mum: jee weer tv haha..balen dat house herhaling is... wandelen was lekker..we zijn maar klein stukje geweest, was vergeten te gaan plassen voordat we weg gingen dus was beetje dom...(kan het nog niet zo goed ophouden hadden jullie dat ook na de bevalling??) net een hele rookwolk hier over de huizen maar geen vuur ofzo te zien....wel ff bij de overbuurvrouw wezen kijken (zoontje van negen kwam naar de deur om me te roepen) die is afgelopen dinsdagavond bevallen van een meisje....wat een ukkie vergeleken bij lars zeg haha en ze is toch zes en een halve pond en maar 1 cm kleiner als lars...
@ Juffie: ja dan is het idd niet erg of je moet net als ik het seizoen van house ook al op dvd gezien hebben hihi... wij gaan maar lekker vroeg op bed... daar nog een beetje rondzappen en dan hoop ik net zo lekker slapen als afgelopen nacht, OF wakker worden met al flinke weeën en al een cm of 6 ontsluiting ofzo haha of wil ik nu teveel? Naja in elk geval... Slaap lekker allemaal!! tot morgen!
@ Bos: Vreemd zeg die rookwolk... wat leuk dat de overbuurvrouw bevallen is van een meisje... Lars is dus al uitgehuwelijkt hihi... Nu ben ik echt weg! Doeeeiiii....
Hoi meiden even snel een berichtje. Heb uitstel gevraagd voor mijn schoolopdracht, want krijg het niet af. Gelukkig is het goedgekeurd @ kristel, fijn om te lezen dat het al beter gaat met Yentle! @ ukkie, wat een tegenslag zeg!! @ sam, dikke knuffel voor jou!! @ mum, 1 van onze katten gebruikt urinary s/o (haal je bij de dierenarts) voor blaasgruis. Gaan jullie dat voer ook gebruiken? @ all, ik ga er weer vandoor. AFgelopen nacht tot 3 uur bezig geweest dus ik ben echt kapot... LIefs!
@juffie ja we moeten haar nu schuin leggen op bed Ze krijgt nu ook zantac..een maagzuur remmer is dat..
@Ukkie: wat is dat precies en waarom is het gevaarlijk? @Bos: mn zusje was ook wat incontinent na de bevalling, is heel normaal. Goed oefenen met je bekkenspieren en dan gaat het weer over. Fijn dat Lars het zo goed doet! @Kristel: fijn dat Yentle het met de aanpassingen beter doet! @Sam: balen meis! Maar .. hoe wil je rond gaan komen van 260 euro met een kindje? Lijkt mij heel erg moeilijk. Je zal er vast goed overna gedacht hebben, maar ben gewoon nieuwsgierig @Emma: jeej al 3 cm! Ben benieuwd hoe het er morgenochtend voor staat! @Mum: morgenochtend al 6 cm? Nehhh, jij gaat pas op je uitgerekende dag of later bevallen @Hilli: ik voel mn ei juist nooit. En nu had ik dus heel veel pijn ervan en wilde die maar niet springen. Leuk dat je de kleine zo goed voelt! Hoe was je laatste examen? @Zeeman: hier bij de ene stad geen zakaanbieding, bij de andere wel, maar niks aan babyspul. Jammer, had wel zin om vreselijk veel babyspulletjes te kopen
@ Nen, Fijn dat je uitstel hebt gekregen. Wanneer moet je het nu inleveren? Goeiemorgen meiden!!! En is er al iemand aan het bevallen.. Emma??? Hoe staan de zaken bij jou er voor? Mum voel jij het al kriebelen.. Ik lag gister in bed en bedacht ineens.. 13 weken... die zijn zoooo voorbij en dan kunnen we hier een klein hummeltje hebben Cant wait!!! Nou ik moet zo naar mn werk, ben alleen een beetje lui hi hi.. Morgen weekend, mn man moet naar de kapper Nou genoeg slap geouwehoer!! Fijne dag meiden!
Goedemorgen! Dreamer, We zitten na deze maand veel beter in het geld. Veel dingen zijn afgelost ( waaronder belastingdienst:x ) En we hebben geen verjaardagen. Vanaf volgend jaar Januari houden we gem. 500 euro over per maand.
Bevallingspoll Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 23 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 22 augustus Kristel86 denkt: 12 augustus Knarboor denkt: 4 september Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 12 oktober Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje
hee meiden succes met bevallen! Wil zondagavond wel wat verhalen lezen! Wij gaan zo weg, fijn weekend!!
Dreamer, Sorry dat ik alleen maar aardig wou doen. Heb nooit wat gelezen over dat je beide gescheiden wou houden. Red, Fijn weekend meis!
goeiemorgen! Hier nog steeds hetzelfde, vanacht pijnlijke weeen, af en toe steeds even geslapen. Nu nog steeds zere harde buiken, ik moet half 11 in het ziekenhuis zijn.. pff ben nu wel klaar met die stomme weeen hoor haha
@Mum: je laatste puzzelstukje is weg! En nog geen beeb in aantocht ... Spannend hoor, de 30e komt wel heel hard dichterbij nu @Sam: die rotbelasting he! Wel fijn dat jullie binnenkort veel meer te besteden hebben. @Red: fijn weekend en gefeliciteerd met jullie jubileum! Geniet er maar van meis. @Juffie: nog niets gehoord van de kijkers? Is er dan nog een kansje dat ze wel gaan bieden? Ik zal voor je duimen! @Emma: succes zo bij de gyn! Ben benieuwd of je al meer ontsluiting hebt en hoe je nacht is gegaan. @Sterretje: bij jou alles nog binnen? @Agneta: bij jou nog alles rustig?