@ Nen: Wat fijn zeg dat je uitstel hebt kunnen krijgen voor je opdracht! Onz ekat heeft nu dat Urinary voer van Royal Canin, maar ik wil dus eigenlijk ander voer gaan geven (wel dieetvoer voor blaasgruis) omdat ik niet zo blij ben met Royal Canin en het is hartstikke duur! Pff tot 3 uur met je opdracht bezig geweest? k snap dat je dan helemaal gesloopt bent ja! @ Dreamer: Jij geeft mij geen hoop hihi Wel jammer dat er geen babyspul vekrijgbaar was voor in de zak bij julli zeeman... maar hier was het ook pas vanaf maat 62 hoor... Huh mijn puzzelstukje nu al weg?? @ JUffie: Ga maar gewoon uit van 18 weken want anders duren die laatste weken zoooooo lang... k spreek inmiddels uit ervaring helaas! @ Gaby: Werkse meid! @ Sammie: Goedemorgen meid! @ Red: Een heel fijn weekend weg meid!! geniet ervan! @ Emma: Balen zeg dat je nog steeds weeen hebt en het gewoon niet door wil zetten! hoop dat je wat meer ontsluiting hebt en ze besluiten om iets te gaan doen in het ziekenhuis!! Hier gelukkig weer erg goed geslapen dus ik ben er klaar voor... (zal je net zien dat ons kleintje pas komt na zo'n brakke nacht!!) ben vannacht wel wat vaker wakker geweest om te plassen, maar ach als dat het ergste is! geen slijm meer verloren btw!
naja wat een rare banner zeg dat mijn laatste puzzelstukje nu al weg is... ben benieuwd wattie gaat doen als ik overtijd ben... anders ga ik een andere banner zoeken!
Goeiemorgen, vanacht een betere nacht gehad ondanks dat ik 2 keer heb moeten voeden. Ben er ook vroeg ingegaan deze keer. Wat denken jullie?? Zal ik johanes.. Spul kopen of gewoon naar de dokter gaan. Als ik hem in zijn bedje leg (ligt al omhoog) dan blijft hij toch spugen en soms blijft hij nog een kwartier erna geluiden maken en ik weet zeker dat dat is omdat er iets omhoog komt wat hij tegen probeerd te houden vind het echt lastig.. Hier verder rustig zag ik @ Emma en mum ik heb echt te doen met jullie... Heeft nubwel lang genoeg duurt hè @ de meiden die moeten werken, werkse ga ayden even omkleden want zijn kleding ruikt niet meer zo lekker.
goede morgen .. zit nog steeds op me roze wolk, @ sammie komt goed meid ik moet me nu ook redden van 100 euro per maand de komende 2 maanden en dat alleen maar omdat ik me huis anders niet kan kopen heel jammer maar jaa zo be it! @ kris lekker dat je dag rustig was @ emma komt goed meid je had al 2 a 3 cm dus je gaat er nie dagen meer mee rondlopen gok ik @ mum woepss weet het niet meer @ bos waar blijven de fotos??? @ sterretje...?? me geheugen laat me in de steek @ kim wat zielig zeg.. en ik heb geen idee vragen aanj de kinderarts? @ de rest sorry ben het echt vergeten
@Kim: je maakt je al dagen zorgen, dus gewoon de huisarts bellen! Beter een keer teveel dan te weinig. @Mum: haha sorry Ben idd wel benieuwd wat je banner over 2-3 dagen doet. We zullen het wel zien denk .. @Emma: balen dat je nog steeds harde buiken/weeën hebt. Hoop dat het vandaag doorzet meis! Misschien breken ze zometeen je weeën wel. Heel veel succes alvast meis!
@ Kim: Thanx ja ik ben er nu best klaar mee... ben nu wel zoooo benieuwd naar dat kleine mininmensje in mijn buik! Ik zou het even navragen bij de HA of CB voor je iets gaat geven, maar dat zou ik doen hé... maar je moet doen wat jij denkt dat goed is!! @ Dreamer: Hahaha ik hoop het NIET te zien naja anders neem ik gewoon geen andere banner voor hij overtijd loopt! Gaan ze bij Emma haar weeën of haar vliezen breken Dreamer?
kim, Ik denk dat het altijd wel iets omhoog blijft komen...toch? Bij julian in iig we hebben zijn bedje ook omhoog gehad...en zijn toen ook naar de dokter geweest en als ze goed groeien en niet al te veel huilen hoort het er schijbaar gewoon bij...maar luek is anders..' sammie balen joh dat jullie van zo weinig rond moeten komen zeg...kun je niet naar de voedselbank bijvoorbeeld als je van zo weinig moet leven? is niet onaardig bedoelt he? lees net dat het in januari beter gaat!!! Nou hopelijk is het snel januari!!! dreamer....ik vind het altijd fijn om te lezen hoeveel jij weet!!!! Jij bent echt zo'n lieve wijze vrouw die overal een antw of een vraag voor heeft.... emma....succes als het gaat beginnen!!! bos...balen van het plassen...maar dat komt wel goed en ik weet niet of je naar zwangerschapsgym bent geweest schijnbaar hebben ze na afloop ook weer oefeningen...ik heb er geen last van gehad...
Hee alleen.. ik lees zo ff bij.. IK zag dat de ZW poll was bijgewerkt.. zie alleen een foutje. Ik ben n.l 21 oktober uitgerekend en ik denk zelf dat ze de 12e komt.
@ Nen.. fijn dat je uitstel krijgt.. ik zou niet graag in jou schoenen willen staan. Denk je wel een beetje aan jezelf?? @ Emma.. Vervelend van die weeen zeg! Hopelijk komt het vandaag! @ Dreamer.. Ik heb net bij de Zeeman nog een slaapzakje gekocht. Kost echt niks daar! @ Juffie.. jij denkt positief! Ik denk ook dat ze een weekje eerder komt hoor @ Red.. heeeeel veeleel plezier van't weekend!
Oh en hier gaat het niet zo super.. slecht kunnen slapen vanacht! Blijf maar zitten met die streptokken.. Helaas is er weinig te lezen op internet erover. Of eigenlijk alleen maar hetzelfde. Het kindje kan heel erg ziek worden of zelfs dood gaan ... ik zit met zoveel vragen.. maar mag maandag pas naar de VK. Wordt dus een rot weekend! Weet iemand hier er iets meer over??
@ Ukkie: Ik weet er helaas niet meer van, maar als jij met zoveel vragen zit, zou ik vandaag gewoon even bellen met de vk... met zoveel vragen en stress wat betreft de streptokokken het weekend in gaan is ook niet goed voor jullie kindje! ik klets ook nog op een ander forum en daar is ook een vrouwtje die besmet was met de streptokokkenbacterie, zij is uiteindelijk dus ook in het ziekenhuis bevallen en haar dochtertje heeft iets meegekregen van de bacterie, maar omdat ze er meteen bovenop zaten in het ziekenhuis konden ze haar kindje dus ook meteen behandelen met AB en nu is er niks aan de hand!
ik heb toch maar even de dokter gebeld. vanmiddag om half 5 kan ik terecht. @lynn ja denk ook wel dat het spugen erbij oord maar ze zeggen een mondje vol.. en auden geeft soms echt golven trg en ook nog eens al die geluiden die hij er bij maakt. @ukkie sorry ben er helemaal niet bekend mee, maar als ik jou was zou ik gewoon even bellen voor je gemoedsrust. ik ga ayden weer eten geven, heeft alweer honger
@ Kim: Goed dat je de dokter even hebt gebeld en vanmiddag al terecht kunt! ook al is er niks aan de hand is het toch altijd fijn om die bevestiging van een arts te krijgen vind ik! Klein vreetzakje is Ayden
Goedemorgen meiden, Nog geen kleintjes weer deze morgen zie ik, wat vervelend emma en mum! Moet verder nog lezen dus dat ga ik eerst doen! Hier vannacht heerlijk geslapen, geen krampen of voorweeen, gewoon heerlijk kunnen slapen, was er wel aan toe, voel me zo uitgerust nu gelukkig! Super! Ben ff lezen!
@ Sterretje: wat fijn zeg dat je afgelopen nacht zo lekker hebt geslapen! Geeft je weer wat energie hé!
@mum helaas nog geen 6 cm vandaag dus he, zou wel geweldig zijn als dat kon he! @emma succes bij de gyn, hoop dat je straks weer wat meer weet en het nu gaat gebeuren vandaag hoor! @sammie, ook goedemorgen meis! @dreamer, haha ik moet lachen om jou reacties, kun je het nog binnen houden hihi Hoe is het verder met je? @kim goed dat je de dokter gebeld hebt en vandaag nog terecht kunt, dan ben je toch wat meer gerust gesteld Ik heb met johannespitmeel wel goede ervaringen gehad hoor, bij osn op het kdv hebben we het ook best wat ouders aangeraden en die hadden er best baat bij! Het spugen werd een hele hoop minder of ging zelfs helemaal over Maar weet niet hoe het zit met die hele kleintjes, of dat het al mag en zo Gewoon anders ook ff aan je ha of het cb vragen wat die er van vinden! Succes vanmiddag! @bos heb er meerdere over gehoord dat het moeilijk is na de bevalling om je plas op te kunnen houden Komt vanzelf weer goed, probeer je bekkenbodemspieren te trainen, dan gaat het ook sneller! @nen fijn da tje opdracht later mag, hoop dat het nu wel lukt! @red ej leest het niet meer, maar een heel fijn weekend hoor! @kristel, ehm weet niet meer wat ik wilde zeggen, dan alleen maar gewoon een knuf, is altijd goed! @sammie, fijn dat het vanaf volgende maand weer wat ruimer word meis, dat is een mooi vooruitzicht1
Ik zit aan de matzes crackers met suiker... die dingen zijn zoooo lekker maar vullen voor geen meter! heb er nu 3 op maar ga er nog maar een paar maken
@ukkie gewoon doen meis, dan voel je je veel geruster waarschijnlijk! En wel lekker om wat meer zekerheid je weekend te beginnen toch! @mum zeker lekker als je uitgerust bent, dat kun je er echt weer tegen! oh die matse zijn zeker heerlijk, maar wat je zegt, ze zijn zo licht dat ze echt niet vullen, daar kun je er wel 10 van eten!
@ Sterretje: Ja idd zou helemaal mooi zijn als dat kon op commando @ Ukkie: Goed zo! Dan ga je in ieder geval niet met al die vragen het weekend in!