Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo heb er maar weer 3 gemaakt haha... alleen nu is de boter bijna op dus moet dalijk overstappen op iets anders of naar de supermarkt denk ik :p

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum nou doe mij dan voor dinsdagncht/ochtend als ik wakker word maar een cm of 5 ook hoor:D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: haha als ik dat kon regelen had ik het gedaan voor je :p

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *gaat weer naar de keuken om nog meer matzes te maken :p *

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Iemand vandaag nog leuke plannen?

Hier lekker een beetje thuis hangen tot manlief weer thuis komt hihi
    Belde vanmorgen een vriendinnetje, die normaal vaart dat ze in de haven ligt, dus daar ga ik morgen heen, gezellig!
    Zijn morgen ook alweer een jaar getrouwd, dus 's avonds als mannetje uit zijn werk is gaan we lekker naar scheveningen!
    Lekker uit eten en ff gezellig bij het strand en de pier enzo heb er nu al zin in!
    Alleen eerst vandaag nog he :p

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Owww wat een leuk weekend heb jij voor de boeg zeg :D alvast gefeliciteerd
    met je 1 jarig huwelijksjubileum!!
    hier verder geen plannen voor het weekend, ergens wel heel jammer want dan gaan de
    dagen zo langzaam voorbij! maar goed... we zullen het allemaal zien!
    Zo matzes op en boter op... hierna heb ik er idd 10 op :p

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum word ook steeds lastiger om dingen af te spreken met andere he, want je weet nooit of het nog door kunt gaan hihi
    Heb er ook zin in hoor, lekker ff weg weer
    Je zit toch wel veel thuis zo die laatste weken als je alleen bent, veel gezelliger als je ventje ook thuis is he, maar helaas die moeten wel gewoon werken

En nu je er 10 op hebt haha, nog steeds niet vol?
    Krijg hier ook alweer honger, heb om 8 uur al gegeten met manlief, die toen al naar zijn werk moest, brr wat vroeg, ben daarna nog lekker ff terug gegaan, heerlijk!
    Zo nu eerst maar ff wat te drinken pakken!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Nee die mannen moeten idd gewoon werken... heb de stad hier ook al wel
    gezien en heel veel verder ga ik niet meer alleen met de auto!
    ik maak trouwens wel gewoon afpraken hoor, maar wel onder voorbehoud hihi!
    is gewoon toeval dat we dit weekend niks gepland hebben... volgend weekend eigenlijk
    de verjaardag van mijn beste vriend, maar weet natuurlijk niet of we dat gaan redden!
    als ik beval waarschijnlijk niet! heb er idd 10 op nu :p niet echt vol, maar ik
    hou er toch maar mee op hihi...

Lekker hoor dat je nog ff hebt kunnen slapen! ik blijf altijd lekker liggen als
    vriendlief weggaat! vind ie niet erg en anders slaap ik niet meer...

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum nee ik normaal ook niet hoor, dan ga ik er ook niet uit, maar moest vanmorgen toch naar de wc en had honger, dus maar ff mee naar beneden gegaan, daarna nog wel geslapen gelukkig!

Hier maak ik ook gewoon afspraken hoor, maar wel onmder voorbehoud ook, zeker dingen die je voor over een paar weken afspreekt hihi

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ja idd... en straks ga je steeds stiekem hopen dat die afspraken niet door kunnen gaan :p
    had het zo leuk gevonden om naar de verjaardag van mijn beste vriend te gaan met onze beeb in de kinderwagen... maar als hij/zij niet vandaag komt heb ik er een hard hoofd in! :(

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

mum en emma nog niets? oh emma naar de gyn lees ik. spannend!!

ik blijf altijd liggen als leon eruitgaat. meestal kom ik er rond 10 uur pas uit. aso he? haha

wij hebben geen plannen voor het weekend. heb wel zin om iets te doen maar ik zou niet weten wat.

hier is verder alles rustig. overmorgen 37 weken jeee. dus dan mag ze lekker komen.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Tjeee wat gaat dat hard bij jullie zeg... lijkt wel of het bij jullie harder gaat als bij mij! ben haast een beetje bang dat jullie me in gaan halen hahaha....

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    haha ja het gaat echt hard. zo raar. ik vind zwangerschappen altijd zo lang duren maar die van mij gaat heel snel haha.
    wie weet beval ik wel eerder dan jij. zou ook gek zijn.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wow... het is al bijna 12 uur! Over een half uurtje heeft mijn ventje alweer weekend!! hij smste net dat hij hoopt dat het een heel mooi weekend gaat worden!! de schat is echt bloednerveus...
    een hoop dingen die ik hem de afgelopen dagen heb verteld of gevraagd gaan langs 'm heen en weet ie dus ook niet meer...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: haha ja wie weet... maar ik vind dat jij en Ster maar gewoon op jullie beurten moeten wachten hoor!!:p

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum aahh wat een schatje dat ie zo zenuwachtig is. kan me wel voorstellen die mannen kunnen ook niets anders dan wachten en wachten. wij ook niet maar wij voelen ze kleintjes nog.
    lekker dat ie al zo vroeg weekend heeft.
    leon is eigenlijk net pas weg hij had vanmorgen geen zin dus ging ie later werken.

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje gelukkig heb je een goede nacht gehad, bij jouw schiet het ook op he :D nog ff en jullie kleintje is er ook al
    klinkt als een gezellig weekend, hopelijk blijft het droog aan de kust, zou wel zo lekker zijn he

@mum eetsmakelijk, gat lekker ;)

@agneta jij slaapkop :p

wij gaan morgen naar het preuvenement (even het weer afwachten) samen met ryanne, haar vriend en frederique.
    ben benieuwd met 2 kinderwagens door die menigte haha.. denk dat heel wat mensen platte tenen zullen hebben ghihi :D
    en zondag kraambezoek en de doop van frederique. dus ook best wel een vol weekendje :D
    vandavond nog geen plannen.

ik ga ook is even wat te eten maken, mijn maag is aan het knorren.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hahaha de overbuurman komt net de straat in gereden, en ik zit meteen met mijn neus tegen het raam :p hij kan namelijk elk moment vader worden van een 2ling (als ie het al niet is)
    zijn vrouw is 3 weken na mij uitgerekend maar als de 2ling er met 37 weken (nu dus ongeveer) nog niet was, gingen ze ze halen...
    zijn vrouw ligt al vanaf 30 weken in het ziekenhuis met wee"n namelijk

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh spannend van je buren mum. leuk een tweeling !!!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ow dat is balen dattie nu zo laat thuis is dan! mijn vriend is elke vrijdag
    om half 1 klaar :D
    Ja idd heel leuk, ons kindje heeft dus in ieder geval 2 leeftijdsgenootjes in de straat :D voor de rest zijn het alleen maar oudere mensen met voornamelijk oudere kleinkinderen hier in de straat!

@ Kim: Thanx :D
    Jullie ook een gezellig en druk weekendje voor de boeg dus!
    Eet smakelijk meid!

Deel Deze Pagina