Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim is het gelukt met je babysite?

@kristel, hoe is het nu met Yentle?

@mecha, voor jou gaat de 20 weken echo ook opschieten zeg, spannend hoor!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

@mecha; staat foto in mijn album hoor..

@emma: pfff hoop dat het snel doorzet bij jou. lullig dat je zo lang moest wachten zeg.

@mum: wat lief dat je mannetje zo zenuwachtig is...was de mijne ook hoor...steeds bellen hoe ik me voelde..

@plassen: doe inderdaad bekkenbodemoefeningen...

net ff weg geweest met zijn 3-en. moesten ergens wat ophalen en was benieuwd hoe hij het zou doen in de auto...hij heeft de hele tijd geslapen (was maar een half uurtje hoor in totaal). we hebben namelijk zondag verjaardag van mijn zwager en dat is wel ruim een half uur rijden dus wilde eerst ff testen...nou hij heeft zijn eerste ritje slapend doorgebracht dus denk dat we wel naar de verjaardag kunnen zondag...

ga nu ff rusten nog want krijg straks al weer visite en vanavond ook al....(en vanochtend was er ook al visite..)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: En al een beetje bijgeslapen?

@ Kim: Ga jij de babysite straks op cd-rom laten zetten? of hou jij 'm gewoon aan?

@ Sterretje: Fijn dat jullie nu wel lekker 2 dagen in de week van elkaar kunnen genieten!
    straks is het met de kleine wel fijn idd, zodat je op maandag geen oppas hoeft te regelen,
    alleen hebben jullie maar 1 dagje met z'n 3tjes...
    Thanx :D

@ Bos: Ja idd :p en als ie thuiskomt echt vol verwachting vragen hoe het gaat en
    hoe ik me voel enzo... :D
    Super dat Lars het zo goed doet in de auto, als je in het ziekenhuis bevalt ofzo hoef
    je daar natuurlijk niet over na te denken omdat je al naatr huis moet rijden hihi...
    gewoon gezellig naar de verjaardag dus :D
    Druk druk druk met kraamvisite hoor ik wel! gezellig hoor!

K waaide haast weg bij de paardjes... maar heb t weer gehad voor vandaag :)

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje ja gelukt, is dat ook weer gedaan.

@mum wil hem uiteindelijk wel op cd zetten maar blijf hem ook misschein wel aanhouden. ff kijken tegen die tijd.

@bos wat fijn dat hij gewoon sliep,ayden doet het ook goed in de auto

ik was is wat aan het opzoeken over dat castingburo wat laatst opeens 46 euro van mijn rekening had geschreven, blijken dus een hele hoop mensen last van hun te hebben en dat ze echt oplichters zijn.
    heb ik weer. ik had alweer een brief dat ik het bedrag moest betalen wat niet afgeschreven was anders zouden er administratiekosten aan verbonden zijn. nou echt niet ik betaal geen cent, heb het vorig jaar opgezegd.
    bah bah dat dit mogelijk is he.. ze heten trouwens starguide (was eerst starsteps en modelinc is ook van hun)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ow ik krijg ook nog wel eens mails van starsteps/starguide enzo
    heb gelukkig nooit een betaald account genomen!
    Idd niks betalen hoor!! en anders gewoon tros radar inschakelen...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga weer even lekker uitgebreid douchen... het regent hier pijpenstelen dus een mooi moment om onder de douche te springen!

tot straks!!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos fijn dat lars het zo goed doet in de auto zeg, is toch vast een geruststelling voor van het weekend dan!
    Wat eend rukte die eerste weken met visite he, rust maar lekker ff uit nu eerst!

@mum goed idee, ik kan ook wel een douche gebruiken!
    Hier waait het ook al zo vreselijk hard, geen lekker weer hoor, het lijkt wel herfst...

@kim wat een oplichters zeg, echt niet betalen hoor!

@emma, hoe is het nu met je?

Verveel me een beetje vanmiddag, ben ook misselijk bah...
    ga maar ff op bed liggen denk, misschien trekt de misselijkheid wat weg

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden, even gauw een berichtje vanaf mn telefoon. Nog geen beebjes in aantocht? Heb niet teruggelezen maar zie dat mum nog gewoon post hier :) vanmorgen weer een opdracht afgesloten. We hebben een 7.5 gehaald. Dat is die afgekeurde opdracht. Ben blij dat dat achter de rug is. Vanavond relaxen met mijn mannetje. Hij heeft een goed gevoel over deze ronde zei hij gisteren. Ik hoop het ook! Nou ik ga er weer vandoor. Liefs!

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kim.. Heel internet staat er vol van dat het oplichters zijn! Ik ben er ook ooit lid van geweest maar gelukkig niet betaald.

@ Mum.. Hier waait het ook vreselijk! Manlief komt zo thuis en moet 9 km fietsen (heb medelijden met hem) Ga maar lekker douchen! Hier schijnt het zonnetje al de hele dag.

@ Bos.. veel plezier met alle kraamvisite!!

@all.. hier net intake voor kraamzorg gehad.. kom op 45 uur uit min 11 uur die ons kind sowieso al in het ziekenhuis ligt. Allemaal prima geregeld dus. Hoest verder hier??

@streptokokken.. ik ben een stuk gerust gesteld. De kans dat ons kindje ziek wordt is echt nihil. Dit omdat we er optijd bij zijn en dat ze gelijk antibiotica krijgt. En wordt ze wel ziek is dit prima te behandelen omdat ze het al tijd weten. Het enige is dat ik dus wordt overgedragen aan de gyn.. maar goed ook dat is niet zo erg die extra controles.

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ nen ik hoop ook dat het deze ronde raak is bij jullie.

@ ukkie hebben ze bij jou gedreigd met deurwaardes??

Ik zit nu bij de dokter in de wachtruimte.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik heb babynieuws: :D
    de overbuurvrouw is bevallen van een jongen en een meisje :D
    ze hebben net het huis versierd dus ik denk dat ze vandaag of morgen al thuis komen!

@ Sterretje: Balen zeg dat je zo misselijk bent... hopelijk helpt even liggen!

@ Nen: Super zeg een 7,5 voor de afgekeurde opdracht! toch met goed resultaat afgesloten dus!
    En wat leuk dat je mannetje een goed gevoel heeft over deze ronde!! hoop echt
    dat het raak is voor jullie meid!!

@ Ukkie: hier is het echt wisselvallig weer... ís weer eens wat anders als dat
    weer van de afgelopen weken...
    Fijn dat je gerustgesteld bent!!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie, gelukkig dat het allemaal wel meevalt straks voor je meisje dus!
    Fijn dat de kraamzorg geweest is, dan weet je alles tenminste gewoon alvast!

@kim succes bij de ha!

@nen fijn dat de opdracht nu goed gekeurd is zeg!

Hier ff gelegen maar nog niet echt helemaal weg het misselijke helaas, ga ff lekker douchen en daarna lekker ff op de bank hangen voordat ik aan het eten moet gaan beginnen
    Fijne dag allemaal verder meiden, ben er denk ik vanavond niet!

Emma hoop dat het allemaal door gaat zetten verder en je morgen iig je beebje in je armen mag hebben!
    Mum voor jou hoop ik ook dat vannacht mag gaan beginnen, maar neit op dezelfde dag als emma bevallen hoor hihi

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum wat een goed nieuws zeg, geweldig een zoon en een dochter, dat is helemaal super!
    Hoop dat alles goed is gegaan, en net zo neiuwsgierig blijven nu hoor, je moet toch wel zien als ze aankomen in hun maxi cosi morgen of vandaag!
    Leuk straks voor jullie kids, zijn ze bijna net zo oud!

Nu ben ik er echt vandoor!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Thanx :D ik hoop met je mee :p
    Fijne avond en een hele fijne dag morgen! Geniet ervan!
    Ze zijn gister gehaald met een keizersnee hoorde ik net van de dames die
    het huis versierd hebben... dus zal nog wel een paar daagjes duren eer ze thuis zijn...
    gelukkig hoeven ze niet in de couveuse!

Ik ben echt blij voor ze, ze is na 7 miskramen uiteindelijk zwanger geraakt van deze tweeling via IVF dus een heel mooi einde van een rotperiode!!

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal

kom net thuis.. heeft joey alles opgeruimd en is hij de nieuwe kast in elkaar aan het zetten.. :)

mum: toen er bij jou bericht babynieuws stond.. dacht ik echt..dat t was begonnen bij jou..
    maar leuk joh een tweeling!

all: voel me vandaag een stukje beter met alles.. volgens mj raak je gewoon gewend aan de buikpijn.. ofzo..
    nou als t goed is vandaag de laatste keer spuiten.. en morgen echo.. :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Hihi dat was ook stiekem een klein beetje mijn bedoeling :p beetje pesten!
    Gelukkig voel je je wat beter! hopenlijk morgen een supergoeie echo!! en wat lief van Joey zeg :D

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: haha klier!
    ben zo benieuwd morgen.. :D
    dalijk de nieuwe kast inruimen.. dat is leuk om te doen haha...

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je buurvrouw :D Wat leuk een tweeling en dan ook nog een jongetje en een meisje!!!

Hoe is het verder bij jullie? Ik las dat sterretje bijna een jaar getrouwd is? :D Heerlijk he!!! Geniet ervan meis!!!

Ik ben echt heeel heeel erg moe, pff... even beschuitje eten end an maar uurtje slapen.

Kraamvisite was erg leuk, lief babytje :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Nou en bedankt! :p Veel plezier met de kast inruimen!!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heej allemaal.. zie dat de baby van mumtobe nog binnen zit :p mooi gewacht tot ik terug was.. nu mag het beginnen?
    Hoe is het met emma? ook nog rustig.. jullie laten ons wel lang wachten zeg :p ;)
    @de rest: hallo!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina