zo de kast is bijna vol al..heb wel nog een paar dingen die ik nu niet kwijt kan.. zo maar eest eens even eten.. heb best wel trek namelijk.
ja hoor.. was lekker rustig op vakantie.. even beetje bijgekomen.. even naar enkhuizen geweest en naar volendam.. en naar hoorn
ja he maar had zelf wel het idee dat hij er kleiner uit zag dan de vorige keer :S Hoe is het eigelijk met jou?
nee hoor begint nu mooi een bolletje te worden Met mij gaat het wel, ben het wachten een beetje beu! ben nu wel zooooo benieuwd naar dat kleine minimensje in mijn buik! heb op dit moment wat kleine steekjes/krampjes en heb gister en vandaag steeds wat kloddertjes (helder) slijm verloren op t toilet... maar voor de rest niks concreets dat onze uk zich aandient helaas!
hij of zij laat jou wel echt lang wachten haha Echt spannend.. als je maar niet 2 weken over tijd gaat Ben er blij om dat mijn buikje dikker word pascal dacht gister dat hij de kleine meid kon voelen.. en daarna mijn moeder ook.. ze was echt heel actief en heel hard aan het schoppen.. onderin me buikje
@ Suus: Dat kan goed hoor dat Pascal jullie meisje gevoeld heeft leuk hoor!! Ja hij/zij laat ons zeker lang wachten... Hoop niet dat ik 2 weken over tijd ga lopen want wil niet dat ik uiteindelijk ingeleid moet worden...
@ Gaby: Dat scheelt al ik heb vorige week een hoop meegenomen, dus hoeven nu morgen nog maar wat kleine dingetjes te halen! tjee zeg, is er echt gewoon helemaal niemand vanavond?
@ Ukkie: Echt hé... zou het stilte voor de storm zijn? k verveel me gewoon een beetje vriendlief gaat zo voetbal kijken en tja daar zit ik dan...
Typ ik een heel verhaal met de iPhone is het weg Grrr ff kort: ayden heeft waarschijnlijk ook reflux en mag aan de johanesbroodpitmeel en zijn matrasje goed verhogen. Die geluiden die hij maakte was waarschijnlijk het zuur wat pijn deed vanavond voor het eerst een flesje gehad met dat spul en hij heeft niks trg gegeven en ook geen geluidjes gemaakt dus dat is een mooi begin we gaan NeXT kijken fijne avond
@ Kim: Ow wat balen zeg dat Ayden waarschijnlijk ook reflux heeft... wordt er nog verder onderzoek naar gedaan door een kinderarts ofzo? wat fijn dat hij het nu met JBPM en zijn bedje een stukje omhoog al een stukje beter doet Fijne avond meid!
@ Kim.. Vervelend dat Ayden dat heeft maar wel fijn dat, dat spul werkt! @ mum.. nou ik ben popstars aan het kijken maar is ook niet veel aan.. ik hou je wel gezelschap hier
@ Ukkie: Gezellig ik had net zoiets van dan ga ik boven wel popstars kijken maar daar is ook niet veel aan dus... dan blijf ik ook lekker hier!!