Goedemorgen meiden, Bedankt voor de felicitaties! @emma hoe is het nu met je meis? @mum jij was er weer vroeg bij vanmorgen, maar helaas nog ook geen beebje! Hoe is het met de jeuk? En die vlokken slijm in je urine, betekent dat wat? Heb je de vk nog gebeld? @kristel wat naar dat yentle vandaag weer zo'n last heeft zeg! @kim fijn dat ayden gister zo goed ging zeg, echt super! @juffie, anders zeg je toch dat je je niet zo lekker voelt? Of je gaat gewoon heel even en dan ben je toch geweest! @mum denk dat ze bedoelde dat je dan de dingen in de magnetron uit kan koken, zodat je geen sterilisator nodig hebt Gewoon een grote bak, alles er in spenen, flessen, ev kolfspullen en dan zorgen dat alles onder is, dan een minutt of 10 laten koken, tijd ligt aan je watt van je magnetron en dan is het ook allemaal netjes uitgekookt! Wil hier nog wat voor me mannetje kopen, maar ehb geen idee wat, iemand nog een idee? Wil ook geen afgezaagd luchtje ofzo halen, maar ja wat dan wel?
@ Sterretje: Nee heb geen contact meer opgenomen met de vk... de jeuk is zo goed als weg en ik hoef niet meer zo vaak te plassen... en tja wat die vlokken slijm betekenen k vind het zo vreemd dat het alleen in mijn urine is en niet in mijn broekje... Aha kan je zo ook de spulletjes uitkoken? kijk weer wat geleerd dan zal ze dat idd wel bedoeld hebben... Iets van een sierraad oid een idee voor je ventje?
hey ben er ook weer.. sterretje gefeliciteerd all: echo was goed, ze bellen me vandaag tussen 1 en 2 voor de punctie datum. dus ben benieuwd.. t kan zijn dat ik vandaag ng moet spuiten, en anders was gister de laatste keer.. heb ook al slaappillen meegekregen voor de nacht van de punctie goed door te slapen.. en eentje voor smorgens om rustig te worden. ze vroegen ook of ik pijnstilling wou met de punctie en toen keek ze naar mijn aantal eitjes, en toen zei ze met jou aantal raden we t wel aan.. dus doe dat ook gewoon..
@ Gaby: Wat een goed nieuws allemaal! Erg positief toch? en pijnstilling is misschien maar het beste inderdaad... duim voor je dat je vanaaf niet meer hoeft te prikken!
@gaby wat fijn dat het allemaal zo positief was zeg! Hopelijk was de laatste keer spuiten gister! Ben benieuwd wanneer de punctie dag word meis! @mum fijn dat het minder is, misschien is een sieraad wel een goed idee, iets van een armband of een horloge, daar ga ik ff over nadenken, bedankt@
@ Sterretje: Idd zoiets ja graag gedaan meid... trouwens misschien nog een klein ideetje, is een plaatarmband met de naam van jullie kleine niet iets? moet ie alleen nog wel ff wachten met 'm dragen!
hey meiden, fijne dag allemaal! Laat me morgen nu eindelijk eens goed babynieuws zien he! ben nu naar me oma, daarna op visite bij me vriendin en vanavond lekker weg met me mannetje! Ben trouwens erg benieuwd hoe de taart smaakt hihi! Kom morgen gelijk kijken voor nieuws, of heel misschien vanavond als we thuis zijn nog ff! Kom op meiden, jullie kunnen het!
is emma al langs geweest vandaag? volgens mij niet he? joey en ik zijn trouwens toen we van t ziekenhuis af kwamen lekker gaan ontbijten hier in cuijk. en hebben verse croisantjes mee genomen voor vanmiddag
@ Sterretje: Heel veel plezier vandaag en vanavond!! en hoop dat je morgen babynieuws zult lezen van mij misschien vandaag al van Emma?! @ Gaby: Nope heb Emma nog niet gezien vandaag... misschien is ze weer lang wakker geweest en slaapt ze nu lekker uit of ze is in het ziekenhuis... spannend hoor! Lekker hoor wezen ontbijten en verse croisantjes lust ik ook wel weer een keer... de laatste keer dat ik die op had ben ik heel ziek geworden dus durf ze niet meer te pakken tijdens de zwangerschap...
mum: als je bevallen bent ga je gewoon eerst alles dingen eten die je nu niet mag.. of niet kan verdragen.. haha.. mecha : hoi
@ Gaby: Haha idd, wat zal ik dan misselijk zijn zeg! ik kijk ook echt al weken uit naar een grote beker cola van de mac haha waar je zin in hebt...
Hmm ik wil een vaatwasser bestellen bij de wehkamp, maar vriendlief zegt dat ik beter kan wachten tot de kleine er is omdat ik nu geen afspraken kan maken voor de bezorging... hmmm hij heeft gelijk, maar als ik iets wil dan moet het NU! hahaha... iemand ervaring met het merk altus? ik lees op de site van de wehkamp alleen maar goede revieuws...
@Mum, thnx Ik ben echt zooo benieuwd wat je krijgt he hahah. Ik zou voor de zekerheid even checken voor een blaasontsteking voor het vele plassen. o lees net dat het al over is @Kristel, wat zielig voor Yentle .. hoop dat de medicijnen werken. dit is ook niks zo he @Sterretje, ik vind kadotjes voor mn vriend ook altijd lastig.. Heb je al wat bedacht? @Bos, nee ik kan er ook niet meer van slapen, word er snachts steeds wakker van, tussen een wee doezel ik even weg en dan begint het weer. Maar vanacht gelukkig heerlijk geslapen Wel goed om de voeding eerst te mengen, dan went hij er idd eerst aan. Heerlijk even een rustig dagje of niet @Kim, mooi dat het goed werkt Wel fijn dat jij even kan bijslapen! @Knarboor, hopelijk schieten ze een beetje op met de bugaboo.. dat wachten is ook irritant. @Gaby, wat goed nieuws!! Echt super, je zal wel opgelucht zijn. Ik hoop dat de punctie niet al te pijnlijk word. Pijnstilling zou ik zeker doen. Echt spannend he
Hoi meiden! Pff ik voel me zo slecht. Ik heb Chanell vanmorgen perongluk in haar vingertje geknipt met nagelknippen het bloede maar een beetje maar toch. Het deed haar wel zeer, want ze huilde het uit met traantjes Bah het regent hier niks aan!! @kristel Wij doen de zantac ook gewoon in de speen, maar zonder melk erbij..Chanell die drinkt het gewoon op..Ze trekt er ook geen vies gezicht bij dus waarschijnlijk vind ze het ook nog lekker haha.. Je kunt het ook langzaam in de wangzak spuiten met het spuitje.. Wij geven Chanell 1.5 ml en jij?
@ Emma: Heeey meis, is alles rustig geweest vannacht? en hoe is het nu? @ Mariss: aaahhh... kan gebeuren hoor meid... je bent er echt geen slechte moeder door!
Goeiemorgen Ik heb vanacht van half 11 tot half 11 geslapen heeerlijk. Ben weer even uitgerust na 2 nachten niet slapen wel lekker pff Ben maar 1 keer wakker geworden haha. Toen ik wakker werd begonnen de harde buiken weer en nu worden ze pijnlijk en om de 5 minuten. Weet niet meer waar ik aan toe ben hoor haha. Dus ik ga gewoon even wat doen hier en als het erger word maar weer langs.. @Mum, oja je vaatwasser was kapot toch? Ik zou idd even wachten nog haha maar snap wel dat je hem nu wil hebben. Ik kan ook niet zonder
@Mariss, meid dat kan gebeuren, je bent geen slechte moeder hoor! Misschien wil vijlen beter? Hier regent het ook. vanacht kwam het echt met bakken uit de lucht