@ bos thankss heel leuk whaah wat een popje @ mum je mag heus wel een beker cola drinken hoor als het er maar geen 3 zijn
@ Mecha: Weet ook wel dat het mag maar krijg er ontzettend maagzuur van... dus ik blijf er nog maar eventjes af...
ja ik ga ook weer..We gaan zo'n wii balance board kopen.. kan ik mijn overige kilo's er af trainen haha!! doeeg
Hoi meiden, Wij hebben net boodschappen gedaan, maar ohlala mn ruggetje doet eventjes zeer. Even lekker zitten ben nu wel erg moe!! Mn man wil de laptop ook eventjes, wil K2 kijken lol @ Emma spannend meis om de 5 minuten... ben erg benieuwd!!
Goedemiddag! Ster, Gefeliciteerd met jullie 1-jarige Jubileum! Gaby, Spannend dat het bijna zover is voor jullie, ik duim dat het meteen raak ik! Emma en Mum, Kom op met die baby's * Is erg nieuwsgierig * Juffie, niet te zwaar tillen hea?! Hopelijk is de pijn snel afgezakt!
@juffie: is de commode al af? hoe is het met je teen? @mum: straks kun je weer lekker cola drinken...ik moet er gewoon aan wennen. af en toe zeg ik oh doe maar cola want daar heb ik nu geen last meer van haha net als jus de orange...wel fijn om niet meer na te hoeven denken wat je eet en drinkt... @Sterretje: gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk...gingen jullie iets leuks doen om het te vieren vandaag of niet? @gaby: fijn dat je de datum weet...iets om naar toe te leven he als je weet waar je aan toe bent... @sammie: goedemiddag hoe is het met jou. @oma: hoe is het met jou?? visite is gelukkig niet zo lang gebleven....heb een afschuwelijk broekje en jasje gekregen..maar ja durf dat niet te zeggen. gelukkig is het shirtje en het knuffeltje wel leuk... volgens mij heeft lars ook last van zijn ontlasting...hij laat steeds windjes en krijgt af en toe een mega rood hoofd...heb al met de termometer in zijn billen gezeten maar heeft niet geholpen...geef hem nu maar beetje water tussen de flessen door misschien dat de ontlasting dan wat dunner word en wat makkelijker komt....
buurjongetje van 2 en een half kwam net met zijn moeder een autotje brengen voor Lars. had hij gekocht vanmiddag....zo schattig....
dames die bevallen zijn hoe gaat het met jullie met de kilo's...willen ze er een beetje af of doen jullie er weinig voor?
@ Bos: Haha ja idd, dat lijkt me ook echt even vreemd dat je niet meer hoeft na te denken wat je eet of drinkt Oww dat lijkt me nu ook echt heerlijk... een glas versgeperste jus balen dat de visite ook nog eens met een cadeautje aan kwam zetten wat niet in de smaak is gevallen... weet je waar het vandaan komt? misschien kan je het ruilen... Arme Lars ook al zo'n last van zijn darmpjes... hoop dat het snel over is!! Wat lief van je buurjongetje Hoe gaat het met jouw zwangerschapskilo's?
@ Bos: Zie net je foto's op hyves... wat wordt Lars al lekker blond enne jij ziet er ook alweer goed uit zo kort nog na de bevalling!! heb je je eigen broek alweer aan??
@mum: nee staat niet in waar het vandaan komt... ik was 19,5 kilo aan gekomen en ben er al 13 kwijt...(de dag na de bevalling was ik al negen kwijt)
@ Bos: Wow lekker hoor al zoveel kilotjes kwijt! Super... dacht te zien dat je een normale broek aanhad vandaar dat ik het vroeg hihi... zal zometeen nog even verder kijken naar de foto's op je hyves... ga nu ff pannekoeken bakken
@Kristel, hoop at de zantc werkt! @Bos, mooie fotos op je hyves! Je ziet er idd goed uit! En wat een schatje is Lars Dus je hebt het eerste lelijke kraamkadotje binnen haha @Mariss, wii balance board is leuk! @Mum, dat maagzuur lijkt me echt vreselijk! gelukkig ben je er bijna vanaf Weeen worden wat erger, en ik voel echt een rare druk op mn doos haha ze komen nu om de 4 minuten. Weet niet wat het nu is hoor, wel of niet Ik ga zo maar even bellen denk ik.. maar ja straks zit ik daar weer voor niks. Zal ik eerst nog afwachten ik weet het niet meer hoor haha
@bos: wat een scheetje dat ventje van jou echt lief zeg.. Doe je goed.. nu al 13 kilo @gaby: sjonge jonge.. sms ik je of je komt helpen behangkrabben op de babykamer ben je aan het slapen.. lui ding haha @mum: hoop ook voor jou dat het geen 2 weken meer duurt.. duurt echt lang bij jou.. @de rest: hoi!!