had ik maar een vk, die kon gewoon langskomen, nu moet ik weer helemaal daarheen rijden *zucht* @Mum, lekker pannekoeken!
@Bos De commode is nog niet af, en mn teentje.. ahhh gossie nageltje word zwart, maja dat zei de dokter al hi hi.. Ik heb net verse bloemtortilla's gemaakt, met lekkere vulling zitten nu in de oven We eten een suikermaiskolf erbij En wat hebben jullie gegeten? En wat gaan jullie vanavond doen?
oke en is dreamer wel aanwezig? want stel dat het begint moet ze wel meteen ons kunnen laten weten Dreamer??? ben je er ???
Meiden kijk even op www.zeeman.com daar heb je nu de nieuwe folder waar helemaal achterin wat babyspulletjes staan. Ik heb het slaapzakje vandaag gezien, was gewoon creme 7,00... Dus ff checke Ook badjasjes aankleedhoezen en rompertjes.
@ Emma: gelukkig wel ja BELLEN MEID!! ik denk echt dat dit het echte werk is!! @ Suus: haha het duurt bij mij ook "pas" 39 weken en 5 dagen hoor maar ik hoop idd dat het geen 2 weken meer gaat duren... Dreamer heeft een feestje vanaaf geloof ik! @ Juffie: Ik eet pannekoeken en vriendlief eet beef shanghai... dat doe ik maar even niet ivm de noodles
@emma: ben je er nog? dan pb ik je mijn nummer.. dan ben ik voor vanavond wel even je buddy.. kan gewoon de hele avond op internet!!
heb mijn nummer gestuurd.. ga even behang krabben op de babykamer.. de vriend van gaby is hier want die komt helpen want gaby wilde niet helpen omdat ze nog steeds wilde slapen.. erg toch
@emma; ik had vier cm toen ik om de vier minuten weeen had....vervelend dat je er steeds heen moet rijden....zou toch ff bellen hoor...beter voor niks als te laat...straks word het heftiger en dan moet je in de auto...lijkt me niet zo prettig.. @juffie: doet je teen ook pijn of valt dat mee. @eten: wij hebben bloemkool op met krieltjes en vlees met champignonsaus...vriendlief had zich uitgeleefd in de keuken... iemand nog plannen voor vanavond...wij gaan zo ff wandelen...lars heeft net zijn flesje gehad van papa
@ Bos: Hier geen plannen voor vanavond... gelukkig maar want ik heb echt zo'n pre-griep gevoel... gisteravond ook al! blegh! Aahhh wat lief zo'n vader zoon moment @ Knarboor: Wat een ontzettend mooi en rustig kamertje hebben jullie zeg echt mooi!
Hoi all, Was ik weer even, echt veel te druk gehad! Gister heerlijk wezen wokken met mijn vriendinnetjes en hun vriendjes ..was zooo gezellig, als vanouds!!! Vandaag weer lekker geshopt (slecht he ), weer 3 nieuwe boxers, nieuwe bh, the sisterhood of the Traveling Pants 2 en een nieuwe Aquarium voor de visjes ..hihi.. hij is zooo mooi.. niet heel groot maar wel prachtig!!! De pomp maak helemaal geen lawaaai en er zit een blauw soort lichtje in..heel tof. Verder moeten we nu even rstig aan doen!! Morgen wordt het hier harstikke druk..Vuelta wordt er gereden. Plus er is ook nog full color, maar helaas moet ik softballen, de degredatie wedstrijd. En nog een grote voederpak voor de katten, zodat ik niet de ehele de brokken hoef bij te vullen!! Dat doet hij dan vanzelf! Hoe gaat het verder hier??? @juffie Wat een leuke banner heb jij zeg!! @chamaro Moet je veel aanpassen dan??? En dan aanpassen dan in de zin van eten of ook van spulletjes??gordijnen, knuffels etc..? *oef* ik moet ook nog schoonmaken..bleghhhh…. @Nen Aaaahhh wat cooooll..…hihi..en denk je dat het raak is deze maand? @ryanne Hoe zijn de prikjes gegaan. Toen mijn nichtje met haar zoontje naar het CB moest voor die prikjes, waren haar moeder en zusje mee. Hij heeft niet gehuild, en mijn nichtje, haar moeder en zusje hebben wel gehuild.. omdat hij zo’n zielig gezicht trok en af en toe zielig geluidje maakte..haha.. @kristel Hoe gaat het met yentle en met je borstvoeding?? @Hilli Hoe is je examen gegaan?? Hahaha Frumpie..hahaha.. die vind ik ook erg leuk!! @Mikje Vreselijk dat je je zo onzeker voelt!!! Ik hoop dat je snelantwoorden krijgt op je vragen. Hoe gaat het verder? @bos Hoe gaat het met jullie kleine man??? @sammie Ik snap wat je bedoelt!! Meis, ik hoop dat jullie er snel uitkomen!! Vorig jaar hebben wij echt een rot jaar gehad, auto stuk, we zouden een nieuwe auto kopen, zijn we opgelicht door die vent waar door we in de schulden zijn gekomen, gelukkig hebben we een goede regeling kunnen treffen met het incassobureau en zijn we als het goed is er over 15 maanden uit en leven dan echt helemaal schuld vrij. Gelukkig konden we vanaf juni ruimer leven en ben ik na 6 jaar eindelijk weer op vakantie geweest J ..( het komt allemaal goed sammie)..we weten heot goed voor iedereen geheim te houden!!! Ben blij dat ik weer gewoon kan shoppen en niet meer alles hoef te sparen en dan pas te kopen.. Ik weet in idd geval hoe ik met geld om moet gaan… mijn lief daarin tegen niet echt!! Die moet echt nog even wennen, dat hij niet meer alles kan kopen wat hij wil!! @knarboor Wauwwww wat mooi zeg!!! de rest ben ik allemaal alweer vergeten!!!