Hoi all, Was ik weer even, echt veel te druk gehad! Gister heerlijk wezen wokken met mijn vriendinnetjes en hun vriendjes ..was zooo gezellig, als vanouds!!! Vandaag weer lekker geshopt (slecht he ), weer 3 nieuwe boxers, nieuwe bh, the sisterhood of the Traveling Pants 2 en een nieuwe Aquarium voor de visjes ..hihi.. hij is zooo mooi.. niet heel groot maar wel prachtig!!! De pomp maak helemaal geen lawaaai en er zit een blauw soort lichtje in..heel tof. Verder moeten we nu even rstig aan doen!! Morgen wordt het hier harstikke druk..Vuelta wordt er gereden. Plus er is ook nog full color, maar helaas moet ik softballen, de degredatie wedstrijd. En nog een grote voederpak voor de katten, zodat ik niet de ehele de brokken hoef bij te vullen!! Dat doet hij dan vanzelf! Hoe gaat het verder hier??? @juffie Wat een leuke banner heb jij zeg!! @chamaro Moet je veel aanpassen dan??? En dan aanpassen dan in de zin van eten of ook van spulletjes??gordijnen, knuffels etc..? *oef* ik moet ook nog schoonmaken..bleghhhh . @Nen Aaaahhh wat cooooll.. hihi..en denk je dat het raak is deze maand? @ryanne Hoe zijn de prikjes gegaan. Toen mijn nichtje met haar zoontje naar het CB moest voor die prikjes, waren haar moeder en zusje mee. Hij heeft niet gehuild, en mijn nichtje, haar moeder en zusje hebben wel gehuild.. omdat hij zon zielig gezicht trok en af en toe zielig geluidje maakte..haha.. @kristel Hoe gaat het met yentle en met je borstvoeding?? @Hilli Hoe is je examen gegaan?? Hahaha Frumpie..hahaha.. die vind ik ook erg leuk!! @Mikje Vreselijk dat je je zo onzeker voelt!!! Ik hoop dat je snelantwoorden krijgt op je vragen. Hoe gaat het verder? @bos Hoe gaat het met jullie kleine man??? @sammie Ik snap wat je bedoelt!! Meis, ik hoop dat jullie er snel uitkomen!! Vorig jaar hebben wij echt een rot jaar gehad, auto stuk, we zouden een nieuwe auto kopen, zijn we opgelicht door die vent waar door we in de schulden zijn gekomen, gelukkig hebben we een goede regeling kunnen treffen met het incassobureau en zijn we als het goed is er over 15 maanden uit en leven dan echt helemaal schuld vrij. Gelukkig konden we vanaf juni ruimer leven en ben ik na 6 jaar eindelijk weer op vakantie geweest J ..( het komt allemaal goed sammie)..we weten heot goed voor iedereen geheim te houden!!! Ben blij dat ik weer gewoon kan shoppen en niet meer alles hoef te sparen en dan pas te kopen.. Ik weet in idd geval hoe ik met geld om moet gaan mijn lief daarin tegen niet echt!! Die moet echt nog even wennen, dat hij niet meer alles kan kopen wat hij wil!! @knarboor Wauwwww wat mooi zeg!!! de rest ben ik allemaal alweer vergeten!!!
dank je mum, het is idd rustig/strak, ik ben niet van de tierlantijntjes en poppetjes/beertjes we wachten nu alleen nog op de gordijnen en daarheb ik bruine linnen met glimmertje erdoor heen. ook wil ik nog een wit schapenvachtje voor bij het bedje want in de winter is de vloer beetje koud als je er snaqchts uit moet ik wil ook nog 3 zilveren haken voor boven de commode maar ben er nogniet tegen aanglopen
@ Knarboor: je hebt echt leuke ideeën voor in de babykamer bij de action hebben ze van die "schapenvachtjes" wij hebben er ook 1 op de vloer liggen!! @ Matta": Haaii haha ik zit let´s dance te kijken op rtl 4... die John Williams... helemaal gek!!
@ Matta: Ja op zich goed nog steeds een Bibje... ben alleen op t moment very misselijk en echt zo'n er-komt-een-griepje-aan gevoel... blegh!! maar verder geen tekenen van een beeb in aantocht helaas! ben wel stukje bij beetje de slijmprop aan het verliezen, maja dat zegt niks!!
Goedenavond allemaal ben ik ook weer eens, was er ff een paar daagjes niet want voelde me niet zo goed. Zo'n last van lage bloeddruk en ijzertekort ik dacht telkens flauw te vallen. En de rugpijn is ook niet bevoorderlijk. Vanmorgen 3d echo gehad maar ons zoontje had meer de neiging om zijn hoofd te verstoppen whaha maar was verder toch wel leuk hij gaapte zo nu en dan en trok grappige gezichten enzo.. @ Knarboor jullie kamertje is echt mooi geworden! @ Emma succes met het bevallen @ Mum he is het nog steeds niet begonnen.. @ Matta heb je nou weer geshopt @ Bos wat zielig voor Lars dat ie zo last heeft van zijn darmpjes.. wilt ie verder wel drinken uit de fles? Zijn haar is een beetje rood toch, lief hoor @ Suus is het behang er al af @ schapenvachtjes ik had er ook 1, maar mijn man vindt het vreselijk dus mocht ie ons huis niet in me moeder heeft 'm maar gehouden.
@ Desiree: Voel je je nu weer een beetje beter? Nope nog steeds niet begonnen hihi... Ow ik lach me echt helemaal scheel bij Let's Dance... zijn er meer die dit zitten te kijken?? echt een aanrader!
@matta Nee niet veel! Alleen maar het voeding en het bedje moet schuin..En je moet een tuigje in huis halen voor in het bedje zodat het kindje niet naar beneden glijdt..en je moet zantac hebben..Meer hoef je niet aan te passen Du 4 dingen moest ik aanpassen haha..
@ Dees: Had trouwens de echofoto;s op hyves gezien mooi mannetje hebben jullie!! hij was wel aan het knuffelen hé met de placenta of niet?
Niet alleen knuffelen hij stopte zijn hele hoofd erin.. ik heb nog staan springen en buik geschud enzo, maar hij is dol op de foetushouding.. hij heeft alleen zijn hoofdje nog een beetje gedraaid dat we toch nog wat konden zien. Bloeddruk is nog wel laag telkens maar kan er niet zoveel aan doen.. zie nog regelmatig sterretjes en vlekken.. moet het helaas dus flink rustig aan doen en daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in . Me baarmoeder komt trouwens al tot me ribben nu vandaar dat ik telkens zo'n last heb van dat maagzuur.. Ben wel superbenieuwd of emma's weeën nu echt gaan doorzetten.. ik hoop het voor haar! Spannundd Maris lekker op de wii al bezig?
@ Dees: Eigenwijs ventje hebben jullie dus rustig aan doen hoor!! Ik ben ook zooo benieuwd naar Emma...
@desiree Ja ik heb er al even opgezeten en je raad het niet!! ik ben al 0,3 kilo kwijt!! whahaha Mijn streef is 10 kilo in 3 maanden moet er nu dus nog 9.7 Hopen dat ik het haal haha.. @matta ja idd echt wel! Hoop ik ook
hoi ben er ook weer haha. suus: ik ben nog steeds moe ja!!!!!! beetje mijn naam roepen buiten onder t raam!!!!
nee lars is echt blond niet rood... mooi kamertje knarboor we zijn toch nog ff wezen wandelen lars keek zijn ogen uit... hij zit nu op schoot gaat steeds huilen als ik hem weg leg..misschien ook beetje last van regeldagen denk.. typt niet echt makkelijk zo dus ben er vandoor
Pff, valt er net weer een stukje uit me kies.. heel klein, maar toch :x het is lekker raak hier! ene kies gevuld, gebeurt er weer wat met de andere!
@ Bos: fijn dat jullie toch nog ff lekker hebben gewandeld! @ Dees: Balen zeg van je kies... Hmmm de kat komt hier ineens bij me kroelen... dat heeft ie al heel lang niet gedaan!!