Ja dat was toch ook met die milleniumbaby's... Mensen die helemaal aan het klussen waren zodat het een millenium baby zou worden... Pfff, arme baby... Ach zouden mensen door hebben dat het 9-9-9 is? Je leest meestal september op de kalender. Ik heb trouwens net een verse pastasalade gemaakt, we moeten straks op visite bij mn vader en dat mens, bbqen.. Das dan wel weer leuk. En nu gaan we lekker kippiesoepie eten op de bank met een kruidenstokbroodje.. Ohja ik was vorige week heel zwaar, bijna aan het huilen maar nu was er weer een halve kilo af! Dus gaat de goede kant op.. En nee ik lijn niet, ik eet gewoon geen chips meer
Goedemiddag meiden! Mum en emma, helaas nog niets zeg, gaat nu wel lang duren he, bah hoor! Hier gister een leuke avond gehad, lekker gezellig uit eten geweest en was mooi weer bij het strand, waaide alleen heel hard dus hebben lekker uitgewaaid hihi Kom nu alleen ff hoi zeggen, gaan zo ff naar de stad, manlief is uit zijn broek gescheurd Fijne dag allemaal, en als ik weer langs kom wil ik toch wel eens babynieuws zien hoor! Nou ja lang kan het nu toch echt niet meer duren he *zwaai*
@Emma: Nog steeds niets? Ik hoop dat het nu echt eens snel gaat doorzetten hoor. Zo kan je niet blijven lopen. @Mum: Bij jou gaat het onverwachts komen denk ik De echo was goed Alles was perfect en we konden heel duidelijk zien wat het is Geen twijfel mogelijk. We krijgen een prinsje Mijn gevoel was juist Ik was nog meer verrast door hoe blij ik was toen ik het zag. Ik besefte pas dat alles goed was en dat we een prinsje krijgen toen we net buiten de praktijk kwamen. Ik ben daar dan ook in tranen uitgebarsten. Wel van blijdschap hoor. Alle stress kwam eruit denk ik Gisteren zijn we al wat kleertjes gaan halen en andere spulletjes, maar nu speciaal voor een zoontje. Ik vind het echt zo geweldig Hihi Het grootste 'probleem' is de naam We hebben er alle twee geen enkele in gedachten. Dat gaat nog wat worden Ik zal zo meteen proberen wat echofoto's op de computer te zetten. tWas trouwens een echte atleet al, hij lag gewoon helemaal dubbel
@ Sterretje: Fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad Lekker even shoppen... hihi je mannetje uit zijn broek gescheurd, hoe krijgt ie dat voor elkaar? Ons kindje is lekker druk aan het bewegen... volgens mij ook met zijn/haar hoofdje want krijg steeds van die lekkere felle steken in mijn doos en onderbuik...
@ Hilli: Haaii bij mij onverwachts? okeej ben benieuwd hihi... Jeeeej een prinsje, idd je gevoel was juist had ik ook een prinsje gegokt? Al lekker weze shoppen dus? heb je foto's van de jongensspulletjes? Nu heel hard een naam gaan bedenken!! Succes ermee meid!
Dreamer had ook een prinsje gezegd, dat weet ik nog, maar dat is blijkbaar niet bij de lijst gezet kHeb nog geen foto's van de spulletjes genomen, kben de batterijen aan het opladen. Sinds ik de camera heb laten vallen, heb ik de indruk dat de batterijen er ontzettend snel in leeg gaan. Hij wordt ook altijd heel warm. Binnenkort maar eens een andere gaan kopen *auw*? een wee?
@ Hilli: Hihi nee geen wee, ons kindje is aan het headbangen ofzo... krijg steeds van die hele felle pijnscheuten in mijn onderbuik en doos *auw* Hmm klinkt inderdaad niet goed van je camera!... balen zeg!
Ik ben weg!!! Ik moet dus BBQen waar ik weinig zin in heb.. Van de stress heb ik zelfs net lopen overgeven.... Echt sneu voor de kippensoep
@Juffie: Mooi seg Ik krijg trouwens vaak te horen dat mijn buik wel erg klein is, om al 20 weken zwanger te zijn tja, elke buik is ander hé. kZal even foto toevoegen van mijn kleine man Datgene boven zijn hoofd, zijn z'n beentjes Links zijn buikje Schattig. Hij ligt nu nog dwars trouwens
@ Hilli: hihi zo lag ons kindje ook met de 20 weken echo niks van aantrekken hoor van die opmerkingen over je buik... wat je zegt iedere buik is anders en ook al heb je een klein buikje, geloof me als je zo op t einde loopt ben je blij dat je niet zo'n enorme toeter hebt!!
@ Hilli: aaahhh wat lief dat je dat speciaal voor mij hebt gedaan Wat een schattige kleertjes zeg! en superlief en stoer!
@emma: jemig vind dat ze je wel lang laten lopen. bij mijn buurvrouw zijn ook de vliezen gebroken bij 2 cm.... @mum: vandaag 40 weken meid...laat maar komen he @kristel: leuke foto met zijn vieren... @sammie: knuffel @gaby: wat slordig van het ziekenhuis zeg... @juffie: leuk dat je een huis gezien hebt...hopenlijk zijn er mogelijkheden om de keuken uit te breiden. @hilli: wat leuk een zoon...leuk he dat je gevoel klopte.. niks van aantrekken hoor dat ze je buik klein vinden. was bij mij ook rond de 20 weken..heb het later dubbel en dwars ingehaald haha @juffie: leuke band...mooie buik..ben benieuwd hoe hij er van de zijkant uitziet. @op visite ging super...hij is heel ff mopperig geweest net voor we weg gingen maar zodra we weg reden lag hij al weer te slapen in de auto (en op de heenweg ook) hij ligt nu nog lekker te slapen in de wagen.... hij is vannacht weer maar 1x geweest om 3 uur..zijn biologische wekker werkt al goed haha
@ Bos: Ja idd laat maar komen!! Wat heerlijk dat Lars het zo goed gedaan heeft op visite en s'nachts al zo'n goed ritme! super hoor!