@Mum, ik denk dat het echt niet lang meer gaat duren bij jou Ja zitten mooie fotos bij, alleen ik ben net een spook momenteel haha zie er echt super moe uit. Vanavond komt baby te huur weer he
@ Emma: haha denk je dat ik nog eerder ga bevallen als jijzelf? ja baby te huur begint zo 21.15 uur Ben trouwens wel benieuwd naar de foto's, zet je ze op hyves?
hee meiden ben ik nog ff snel en ga dan ook weer. @Suus, je hebt Emma ipv pb een krabbel gestuurd. Nu staat je nummer online. (misschien ff handig dat je dat weet) @Mum, jij moest ook vaak plassen toch? Hoorde van de buurvrouw dat als 't bij haar zo was, 't niet lang meer duurde. Wie weet zegt 't wat. Wij gaan hier zo lekker op bed.
@Mum, nou ja je kan zomaar vanacht bevallen hoor Als we nou gewoon allebei vanacht doen haha Ik zet ze wel op hyves, maar moet eerst nog even stukjes eraf knippen enzo heb ik nu geen zin in. Rustig is het hier he
ik ben ervandoor! baby te huur kijken als vriend wil en een stuk lopen. Ik heb gewoon al vanaf zaterdagochtend half 11 tot nu al nonstop weeen bedacht ik me net. waarom zakt het dan niet af Hoef ze niet weg te puffen maar moet wel even krom staan haha fijne avond! truste
@ Red: Okeej naja ik heb het al sinds gisterochtend dus zal niet heel veel zeggen bij mij ben ik bang... Slaap lekker meid! @ Emma: Ja doen we gewoon vannacht! hihi vriendlief zegt elke keer als ik een opmerking tegen 'm maak: Joh, ga gewoon bevallen! en dan op zo'n toon hihi... Het is hier idd rustig... ik ga nu baby te huur krijgen!! Succes vannacht Emma!!
Hoi allen! Nog niks gebeurd met mummie en emma... laat wel ff op zich wachten bij jullie! Ik hoop dat het voor jullie beide raak is vannacht! Wij hebben een vreselijk druk weekend gehad.. zijn sinds gister morgen nu net thuis.. Pfff! Morgen naar de VK.. heb zoveel vragen..sinds donderdag vreselijk veel oefen of indalings weeen en vrijdag & gisteren volgens mij mijn slijmprop verloren.. was bloederig slijm.. dus ben heel benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben..
@ Ukkie: Thanx voor het hopen Jij ook al aan de weeën? en de slijmprop verloren... ben ook benieuwd wat ze te zeggen hebben bij de vk! Succes morgen! Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker allemaal
@emma: geen vliezen gebroken tijdens het wandelen haha..lijkt me vreselijk als je je vliezen ergens anders breekt... @09-09-09: ik zou het ook wel een leuke datum vinden.. @nen: waar ga je stage lopen? misschien heb je het al gezegd maar ben het ff vergeten of heb er overheen gelezen...veel plezier in ieder geval morgen... @kristel: gelukkig dat yentle al wat rustiger is...komt ze 's nachts ook nog veel? @ukkie: nog niet gaan bevallen jij he...veel te vroeg hoor....wist niet dat je zo vroeg al je slijmprop kon verliezen.. @myzelf: net mijn ouders en een oom op visite gehad...hij wil graag een bankrekening openen voor de kleine en wat geld storten...marco gaat van de week ff met hem naar de bank...hij heeft straks al een aardige zakcentje want we konden bij mijn ouders kiezen: of een cadeau of geld. heb gekozen voor geld (voor zijn eigen rekening). wij krijgen al genoeg... Hij was echt ff mega onrustig vanavond...had een mega poep broek (die volgens mij al twee dagen dwars zat want hij liep meerdere keren rood aan met persen) en had volgens mij weer heel erg krampjes...hij ligt nu weer heerlijk te slapen... ik ga er ook vandoor.... truste dames..
@Ukkie: mum had ook al heel vroeg (een deel van) de slijmprop verloren. En de oefenweeën kunnen ook van de stress komen he. Je maakt je natuurlijk erg druk ivm de bacterie en te vroeg bevallen. Ik hoop dat de vk je gerust kan stellen! @Emma: dan zit je al bijna aan de 48 uur constante weeën? Ik blijf het raar vinden dat ze je niet helpen. Dit lijkt me voor de beeb ook helemaal niet goed! Hoop straks een sms te krijgen dat je aan het bevallen bent/de beeb al in je armen hebt! @Mum: ga jij me maar eens verassen en vanacht bevallen! @Bos: een bankrekening heb je tenminste wat aan! Heel handig kado. Slaap lekker dames.
@Mum, was het een leuke aflevering? heb hem toch niet gezien @Ukkie, jeetje doe je rustig aan meid? Is nog vroeg, ben benieuwd wat ze zeggen! Neem maar lekker je rust hoor @Bos, haha nee gelukkig geen gebroken vliezen, lijkt mij ook vreselijk ja, net als je in de supermarkt bent ofzo. Wat lief van je oom dat ie een rekening gaat openen, jullie mannetje word verwend @Dreamer, ja en woensdag was ik ook al op de afdeling omdat het al 2 nachten zo ging, maar toen is het een nacht gestopt en zaterdagochtend begon het weer. Ach jaa hopelijk gaat het lekker snel dan straks. De kleine was vanavond gelukkig lekker druk, wel pijnlijk want met elke wee ging ie met zn hoofdje zitten draaien auww
Goedemorgen, Ben er vandaag niet, dus spreek jullie morgen weer Fijne dag allemaal! En hopelijk zie ik morgen babynieuws
Hai meiden, Pfff, was een kort nachtje!!! Nu moet ik al weer werken, heb eigenlijk weinig zin. @ Kristel Dank je wel meid, zal je zien dat het toch een prinsesje is Eigenlijk wel gek, bijna iedereen weet wat het al word, maar wij dus niet :S Maar een verrassing is ook leuk, maar ben toch stiekem nieuwsgierig! Ik hoop dat om 15.00 Emma haar kindje wel in haar armen heeft...