@ Ukkie: Fijn dat alles goed was bij de vk, is toch steeds weer een geruststelling hé... @ Sterretje: We wachten gewoon rustig af... meer kunnen we helaas niet doen! Fijne dag meid! @ Hilli: wanneer krijg je de uitslag van je laatste examen?
Weet ik eigenlijk nog niet. Zal wel op de site van school staan, maar kheb nog geen zin gehad om te gaan kijken Nu in elk geval nog niet, ik weet dat er nog examens bezig zijn. Ik ben nu aan het rondbellen voor een stageschool. Ik heb er nog geen, en ik zou heel graag volgende week beginnen. Als ik dan kan beginnen, dan kan ik 27 november stoppen. Dat zou echt fantastisch zijn. 7 weken voor ik moet bevallen Dus, ik ga maar weer eens aan de slag.
is t bij jullie ook zo lekker warm? ik ga even een broodje eten.. en misschien een pereijsje.. mmmm lekker..
@ Hilli: Nou ben benieuwd, je zal het wel gewoon gehaald hebben natuurlijk!! Succes met zoeken naar een stageplek!
Mooie foto Mum Ja sorry was het al vergeten Nee echt, jij hebt een hele mooie buik. Maar .... ik hoop dat dit de laatste foto was.
mum: heb hem wel gezien hoor maar ik reageer eigenlijk de laatste paar weken niet meer op buiken.. wil zelf zoooo graag ook een mooie buik...vind ze allemaal mooi..
@ Gaby: Welcome back @ Hilli: Thanx ik zal nog wel een paar foto's maken maar ik hoop dat dit de laatste weekfoto was
@ Gaby: Snap ik meis, ik hoop echt dat daar binnen in jouw buikkie ook al van alles aan het gebeuren is waardoor jij straks ook een hele mooi buik kan showen!
****************BUDDYNIEUWS*************** Emma heeft nu een ruggenprik. Ze vond het doodeng en het is een heel raar gevoel. De vliezen zijn gebroken. Ze gaat nu proberen om nog even te slapen. Ze vind het heel spannend allemaal! *****************BUDDYNIEUWS**************
@Emma: ik durfde niet terug te sms-en ivm slapen. Wilde je niet wakker sms-en natuurlijk! Ik hoop dat je nog iets kan slapen en dat de laatste cm weg zijn als je wakker wordt. Nog maar even meis, wat heerlijk! Straks heb je lekker jullie mannetje in je armen! You go girl!! @Mum: mooie buik hoor! Maak je ook wel foto's van je dikke buik samen met je vriend? Ik merk soms dat mensen dat vergeten en het achteraf heel jammer vinden dat ze zulke foto's niet hebben namelijk. @Gaby: hopelijk krijgen wij ook zo'n mooie buik meis. Erg zenuwachtig? @Ukkie: fijn dat alles goed was meis. En lief ook dat je meteen aan de bel mag trekken als je je zorgen maakt. Wat zei ze over de slijmprop met bloed? @All: pff ben zo emooooooo Ben zooooo blij dat Emma eindelijk aan het bevallen is. Hoop echt dat ze de kleine man snel in haar armen heeft.
@ Gaby: Ik duim en dans me rot voor je meid!! ik gun het je echt van harte!! @ Dreamer: Thanx weer voor t buddynieuws... Hoop dat Emma nog even bij kan slapen en straks enigsinds uitgerust aan de bevalling kan beginnen! (naja de uitdrijving)
@ Dreamer: Ja zullen we vanavond nog even doen idd, goed dat je het zegt, 2 weken terug nu wel gedaan maar mag nog wel een keer... ga zo even het boekje van mijn camera erbij pakken, even kijken waar de zelfontspanner zit, dan kan ik zelf ook nog een beetje klooien!!
dreamer: zenuwen vallen nu wel mee.. komt misschien vanavond nog wel terug.. en anders morgen zeker wel..als ik er echt over na ga denken kan ik wel huilen..
@Gaby: kan me zoo goed voorstellen hoe je je voelt! Lekker huilen als je moet huilen hoor, lucht wel op voor even. Het is ook niet niks wat je straks moet ondergaan. Gelukkig voel je niets van de punctie zelf als het goed is, dat scheelt denk wel iets. Ben je wel vrij de komende dagen? Kan me namelijk niet voorstellen dat je direct erna weer kan werken? Je weet het he, als je erover wil praten mag je me altijd pb-en! @Mum: ik heb nog altijd de zelfontspanner niet gevonden hier Snap er geen drol van! Ik vind jou echt een knuffelbuik hebben Mensen aaien zeker vaak over je buik als ze je tegenkomen?
@ Dreamer: haha een knuffelbuik ja bekende mensen wel, gelukkig is er nog maar 1 vreemde geweest die het ongevraagd gedaan heeft en die heeft de volle laag gekregen! AFBLIJVEN!! haha... ik kan 'm ook steeds niet vinden op de camera dus nu mijn laatste hoop gevestigd op t boekje