Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: ik krijg wel verdoving, maar helemaal verdoven kunnen ze niet.. ze halen de schepste pijnen eraf.. ben dus daarom erg bang voor de pijn... en de naald en t infuus.. (uhm alles dus)

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: knuffel meid...

@mum: dat tongriempje kan nu geen kwaad maar hij kan er misschien last van krijgen met het eten van een lepeltje en misschien met praten...de wijkverpleegkundige kon er niet goed over oordelen dus we horen het volgende keer wel van de arts...
    bij sommige is het tongriempje te kort en daar kunnen ze wel wat aan doen dus volgens mij kunnen ze hier ook wel wat aan doen (snijden ze het gewoon een stukje los aan de zijkant volgens mij...)

@emma: spannend meid het gaat nu echt gebeuren...voor je het weet is het voorbij en ligt de kleine in jullie armen...

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: ja ik zou ook doodsbang zijn hoor.
    Doen ze geen narcose bij jullie ziekenhuis?
    Want dat is dan misschien een optie als je echt te bang bent?
    Ik ga voor je duimen dat je er weinig tot niets van voelt.

@Mum: jeetje zijn er echt vreemde mensen die zomaar aan je buik zitten?
    Brr dat lijkt me echt niks!
    Ik was ook altijd er dikkebuikaanrakerig, maar weet nu dat veel vrouwen dat niet willen, dus hou netjes mn handjes thuis.
    Ik zat altijd met mn zusje der buik te knuffelen.
    Echt, die zwangere buiken hebben een enorme aantrekkingskracht :p
    Ik heb een hele dure camera, maar een heel dun, nutteloos boekje.
    Als je het grote boek wilt moet je dat bestellen (afpersers!)
    dan maar geen foto's via de zelfontspanner maken hoor :p

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ze kunnen tongriempjes idd los snijden.
    Bij een vriend van mij was dat vroeger niet gebeurd en die had er in de puberteid wat last van (tongzoenen gaat niet echt makkelijk dan :p )
    Dus die heeft hem op latere leeftijd los laten snijden.
    Wel zielig hoor bij zulke kleintjes.
    Hoop dat alles toch gewoon goed is!

5. gaby1986

dreamer: ik weet niet of ze dat doen.. durfde dat eigenlijk niet zo goed te vragen.. ben bang dat ik dan aanstellerig overkom ofzo..ik laat t denk ik gewoon zoals t is.. en ik zie wel.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Okeej dus het is wel goed te behandelen gelukkig!

@ Dreamer: Ja dat was dan wel weer een bekende van een bekende van mij maar voor mij
    dus toch een onbekende (snap je m nog :p)
    Van bekenden kan ik het echt wel hebben hoor... zolang het niet te overdreven wordt!
    Ow dat is balen van dat boekje *zie nu dat dit boekje ook maar 2 blz in het nederlands bevat*
    ja en daar betaal je je dan scheel voor, een fatsoenlijk boekje kan er niet eens af!!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Jeeej k heb t gevonden :p misschien heb jij er ook iets aan...
    het tekentje voor de zelfontspanner ziet er ongeveer hetzelfde uit als een tekentje voor "aan" (net als op het aan/uitknopje van de laptop/pc meestal) maar dan met het streepje iets meer naar links :p

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    dus ipv het streepje op 12 uur op 10 uur zeg maar! snappie?

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi hoi

wat goed dat er bij emma eindelijk verandering
    heel veel succes meid, je kunt het

@ de rest heb wel trg gelezen maar ben op de iPhone dus beetje veel werk om op alles te reageren.

Hier gaat het goed, ayden spuugt niet meer en ik kolf nu eigenlijk alles af op een enkele keer na want met een lepeltje dat spul geven gaat echt niet. En in de fles gaat het super

was echt helemaal gebroken gister avond van het drukke maar super gezellige weekend. Net ook nog maar ff mijn ogen dicht gedaan.

Kom straks weer lijken of Emma al bevallen is. Echt spannend :)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Wat superfijn dat Ayden het zo goed doet met dat spul en hij niks meer teruggeeft! En mooi dat jullie een gezellig weekend gehad hebben!

@ Dreamer: Is toch wel heel leuk hoor die zelfontspanner haha...
    EN!! ik heb eindelijk gevonden hoe ik de datum goed moet zetten, dus dat heb ik maar meteen gedaan, kreeg het steeds niet voor elkaar!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik weer! zouden hier vandaag in huis aan de opruim en schoonmaak maar hadden er beiden geen zin in.
    Bij ikea niks gekocht, willen toch eerst 't geslacht weten. Misschien donderdagavond even naar de babydump om kamertje te bestellen.
    Nog ff verder gewinkeld zonder wat te kopen en bij m'n schoonzusje en zwager geweest. Ben nu erg moe dus manlief heeft mij naar bed gestuurd en hij is beneden nu bezig (hoor de stofzuiger) en zou 't eten doen. 'k Ga maar even proberen te slapen.

@Emma, fijn dat ze je hebben gehouden! Hopelijk kun je even slapen en heb je weer wat energie voor de rest van de bevalling. Heel veel succes meid en hoop dat je snel je kleine man in je armen mag houden!

'k Ga ff slapen. werk belde net, moet morgen ff voor 1 dag aan't werk, collega aflossen.
    woensdag zien we wel weer.

12. gaby1986

ik baal .. ik kan de meds voor de avond voor de punctie niet meer vinden.. die waren dat ik wat rustiger in slaap zou vallen.. en ook voor smorgens eentje.. kan ze echt nergens meer vinden.. :(

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: ik heb niet zo'n knopje!
    Ik heb de zelfontspanner wel eens gevonden (in het menu ofso) maar kreeg hem niet aan de praat.
    En de batterijen zeiden net, zoek het maar lekker uit, dus kon niet verder zoeken.
    Ik moet er gewoon eens een keer voor gaan zitten, maar ben geloof ik net als 80% van de hollanders .. ik lees geen gebruiksaanwijzingen :p
    Maar voordat ik zwanger ben weet ik hoe dat ding werkt! haha :p

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: waar stond het potje voor de zaadjes?
    Misschien dat de meds daar op die plek liggen?
    Of misschien zitten ze nog in de tas die je bij je had?
    Of de kleding die je aan had?
    Probeer terug te denken wanneer je ze het laatste hebt gezien.
    En als je ze echt niet kan vinden gewoon even het ziekenhuis bellen.

15. gaby1986

potje staat in de koelkast.. had de meds in mijn tas in mijn agenda gedaan.. agenda zitten ze niet in ook niet in mijn tas.. kan me herinneren dat ik ze nog in mijnhand heb gehad. bij de tafel.. maar de tafel is leeg.. ik ga nog een keertje zoeken.. echt irri..

16. gaby1986

nee zie ze echt niet.. stom zeg.. heb overal gekeken.. zelfs in de prullebak..(scheelt dat ik bijna altijd een zakje pak voor de troep en dan in de prullebak doe) maar ze zijn echt weg.. dan maar zonder..

poli is volgens mij ook dicht nu..

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Liggen ze niet op je nachtkastje?
    Of in de medicijnkast?
    In de badkamer?
    Is de apotheek nog open?
    Die kunnen vaak wel een arts te pakken krijgen en je de meds meegeven.

18. gaby1986

pfffffffffffff hebbes!!!!

k bedacht me net waar is t tasje van de apotheek.. ook in de prullebak.. die erui gevist.. en ja hoor daar zaten ze nog in..

19. gaby1986

jezus wat een opluchting..poeh.. was ff in de stres zeg...

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Gaby

Wat vervelend meis heb je het al weer gevonden?!

@ Emma

Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhh er is dus binnenkort babynieuws!!! Leuk leuk leuk :D :D :D Nu hopen dat je een beetje hebt bij kunnen slapen..

Ik ga mn cao maar eens even goed doorlezen over hoe het nu straks moet als ik weer ga werken na de geboorte van ons kleine frummelhummeltje..

p.s. Ik had vandaag een hysterische kleuter... pff dat viel niet mee!!!

Deel Deze Pagina