@ Dreamer: Ik ben ook zo hoor, ik lees die gebruiksaanwijzingen ook nooit, tenzij ik net als nu het echt niet kan vinden ik heb die camera overigens al een jaar ofzo! @ Gaby: Ow wat fijn dat je de meds weer hebt gevonden Heb even met de camera gespeeld en volgens mij zijn er nog best wat leuke foto's uitgekomen zal ze straks even uploaden! Enne de overbuurkindjes zijn net thuis gekomen!
******************BUDDYNIEUWS****************** Emma is om 1 voor 3 bevallen van hun zoontje Jorick Marijn! De bevalling is uiteindelijk heel snel gegaan. In 2 uur van 4 cm naar volledige ontsluiting. Na 35 minuten persen is hun mooie zoontje ter wereld gekomen. Hij ligt nu lekker bij mams te drinken. Emma moet nog wel een nachtje in het ziekenhuis blijven. ******************BUDDYNIEUWS*******************
Lieve Emma, onwijs gefeliciteerd met jullie wondertje Jorick Marijn! Een hele mooie naam. Ik ben heel benieuwd naar het verdere verhaal en natuurlijk de foto's van jullie fotomodel. Geniet maar lekker van hem en van elkaar als gezinnetje. Nogmaals gefeliciteerd!
jeetje volgens mij hebben de buren ruzie.. ik hoor de zoon echt kutwijf en zeikwijf schreeuwen tegen z'n moeder..
@ Emma Gefeliciteerd met jullie lekkere ventje!!!! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent en samen met je mannetje en ventje thuis bent Leuke naam trouwens
jeeeej emma en emmaman gefeliciteerd.. fijn dat het zo snel gegaan is.. ben benieuwd naar je verhaal en de kleine natuurlijk!!
Ohhhh zooooo emoooooo. Ben zoooo blij dat de laatste loodjes nog snel zijn gegaan voor Emma. Eindelijk hun kleintje, heerlijk! *veegt traantjes weg en deelt alvast tissues uit* @Mum: ik heb m nu ook al een half jaar/jaar ofso haha Maar mn batterijen zijn op denk en ben gewoon te lui om nieuwe te kopen. Zonde, want gebruik mn camera nu gewoon niet. Ben benieuwd naar je foto's! @Gaby: fijn dat je ze weer gevonden hebt!
@emma; van harte gefeliciteerd met jullie zoon (kippenvel staat op mijn armen) wat is het uiteindelijk nog snel gegaan zeg...lekker van genieten nu hoor....je hebt er hard voor moeten werken...ben benieuwd naar je verhaal...
@ Emma: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jorick Marijn!!! Meid wat een topprestatie heb jij geleverd!! Geniet ervan! ben benieuwd naar jullie mannetje die zich zolang verborgen heeft gehouden!! @ Juffie: ja het zijn mooie kindjes kleine hoopjes @ Gaby: Hihi leuk zo'n burenruzie! Zo!!! en nu ben IK echt aan de beurt!!!
mum: ja vind ook dat jij nu echt aan de beurd bent,.. vind t kei zielig voor mijn buurvrouw.. ze heeft net een paar zware weken achter de rug met bestralingen enzo.. en is afgelopen week genezen verklaard.. en dan gaat haar zoob zo schelden op der..
*pakt tissues aan van Dreamer* ben zoooo blij voor Emma dat het uiteindelijk toch vlot is verlopen en ze nu haar wonder in haar armen heeft!!
@Mum: wacht jij maar een paar daagjes hoor, dan kan ik even op emo-adem komen Maar je bent wel de volgende ja (als de andere dames niet voorpikken ) @Sterretje: jij dacht 37 weken toch? Rommelt het al? Je gokdatum is iig al voorbij!
Bevallingspoll Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 23 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 22 augustus Kristel86 denkt: 12 augustus Knarboor denkt: 4 september Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober
Nee nu is het over, het is klaar niemand piept meer voor, ik ben aan de beurt en snel een beetje!! haha
Technisch gezien kan Agneta nog voorpiepen toch?? Nee hoor mum jij mag nu eerst Het zou wel leuk zijn als er weer eens iemand zwanger zou raken, vinden jullie ook niet?