Ik kan tot 26 september de blije doos ophalen.. Ben benieuwd wat er in zit hoor.. Kan ik meteen ophalen als ik naar Babyplanet ga voor de rest van de babyspullen lol..
@ Juffie: De blije doos is van de prenatal hé... ik ben er even weg van, even de paardjes doen! doei doei
@juffie: neem lekker maskertje...ga in bad...kruip op de bank voor de tv tegen vriendlief aan met een filmpje in de dvd speler of doe iets anders waar je normaal ook altijd ontspannen van word @red :beter dat er al iemand komt kijken...altijd leuk om er nog een zakcentje aan over te houden. vooral omdat je hem gekregen hebt.. @mum: ja nou ben jij echt de volgende hoor...laat maar komen....
jeeeeeeeee emma en emmaman super gefeliciteerd met jullie knappe mannetje! en nog zo snel echt helemaal goed!! en wat een leuke naam. ben erg benieuwd naar de foto's. geniet lekker van elkaar! mum nu jij! of ik of ster
Emma en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet maar goed van hem! Hier geheel onverwachts op 12 Dpo ongi geworden,hopelijk kan de Fa ons helpen morgen ochtend.
Mum eerst en dan jullie Net ff bijgelezen maar ben ff stukjes uit de dvd van zaterdag aan het knippen die grappig zijn.. en aan het uploaden naar youtube, maar 't schiet niet zo op.. Trouwens meiden ik heb ff een vraagie he.. ik kreeg vandaag meerdere keren echt van die ongesteldheidskrampen.. vrij pijnlijk.. kon alleen maar met de pijn bezig zijn. Is dat normaal om dat soms te hebben of moet ik me zorgen maken? Hilli nog gefeliciteerd met je zoontje wie had dat gedacht he
emma gefeliciteerd met je zoon .. hubby natuurlijk ook @ bos ja ik ben sinds vorige week woensdag de ziektewet in gegaan want ik trok het niet meer met die rugpijn.. dus vandaar dat ik naar de bd arts moest
ben ik ook weer ff... boodschappen gedaan. Box is verkocht, toch nog 20 euro. Erg mooi was ie niet meer dus dat vond ik wel een mooi bedrag. Zal hier nog wat eten, heb honger. @Desiree, 'k zou 't niet weten. Hier wel lichte buikpijn, gewoon wat zeurderig. @Mum, nu jij he! En niemand voorpiepen! @Sammie, hopelijk kunnen ze jullie verder helpen!
Hoi all, Hoe gaat het hier?? Alle baby’s zijn nog binnen?? Nou hebben jullie niet lang genoeg in jullie holletjes gezeten?? Kom er maar eens gauw uit!! Verder hard gewerkt vandaag. Kindjes waren erg druk! Met veel moeite is hun werk af gekomen! @sammie Balen meid!!! ik hoop voo rjou ook dat het snel gaat gebeuren!! Hoe gaat het verder?? @juffie Gefeliciteerd met je 25 weken!!! Hahaha.. leuk zeg…mogen weh em ook bekijken, jullie miss wel toekomstige huis?! @dreamer Hoe gaat het meis? Zou je Ukkie wel op 17 oktober willen zetten en Knarboor 26 oktober! @kristel Ik vind het heel bijzonder!!! Ik kan dat niet maken, want die van mij zijn allemaal al overleden!! Wat super dat Yentle zo goed heeft geslapen!! Op naar nog een paar nachten! @behangkrabbben Ik haat dat ook echt.. ik wordt daar heel chagerijnig van!! @red Heb je lekker geshopt bij de Ikea??? @Hilli Hoe zijn je examens gegaan??? Heb je al uitslagen gehad?? Wauw een zoontje, super zeg!!! @Emma Van harte gefeliciteerd met jullie zoon jorick!!!! Geniet lekker van elkaar.. Ik breng een toost uit op MUM, dat haar baby gauw mag komen!!! PROOOST!!!
@ Juffie: de blije doos is ook leuk @ Agneta: Haha nee ik eerst @ Sammie: Succes bij Fa morgenochtend! @ Dees: Ben jij zo creatief met het knippen en plakken van filmpjes? ik ben niet zo goed in het "lezen" van echo's dus uhm... waar kijk ik naar op die foto? @ Red: 20 euro is toch een leuk bedrag Thanx @ Matta: Thanx voor de toost Blegh begin hier weer misselijk te worden, hoop zooo dat het niet zo gaat als gisteravond!! heb gelukkig geen hoofdpijn ofzo maar zwangerschapsvergiftiging is al een paar keer door mijn hoofd gespookt
Heb je geen last van je buik? Hoorde laatst van een huisarts dat je vaak s nachts last hebt en het ook wel eens wordt verward met buikgriep.
@Juffie, mooi huis! @Dees, ben niet zo goed in het bekijken van echo's. Wij gaan hier zo lekker op bed. ff m'n zure mandarijn verder opeten.. haha Geen zin om morgen te werken, vooral omdat 't daar maar voor 1 dag is. Daarna is collega erweer en die is er al 3 dagen geweest. Gezin had bij de eerste negatieve ervaring met wisseling van kraamverzorgsters. Hmm... oudste kindje is ook nog maar ruim een jaar en mw heeft maar 1 arm. Weet niet zo goed wat ik daar mee moet. Zal ik gewoon overleggen wat ze zelf kan en wat er van mij wordt verwacht?
@ Red: Last van mijn buik in de zin van buikpijn?? buikpijn heb ik namelijk niet (ja af en toe een luchtbel maar dat is normaal) gisteravond wel flink aan de diarree geweest ook, t kwam er echt aan beide kanten uit!