Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Jippie, 16 weken alweer!!! heb nog even zitten kijken voor echo voor geslachtsbepaling, ben toch wel erg nieuwsgierig. Maar is allemaal vrij duur hier, vanaf 55 euro.

2. Mum je bloeddruk was toch goed?
    Het was ook wel een gedoe.. maar de leukste dingen van de echo dat ie zijn tong uitstak en met z'n ogen draaide die hebben we niet op foto's. Op die ene foto heeft ie zijn mond wijd open en zie je zijn tong erin.. was ie lekker aan het gapen.. zie je het nu??
    Ik ga denk ik weer dr vandoor.. heb zo'n rugpijn.. :(
    Hopelijk komt je beebje er deze week gewoon uit!

Trusten alvast

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Desiree: Ik heb die menstruatieachtige krampen ook al een paar keer gehad, vooral de laatste weken. Tegen mij zeiden ze, dat het komt doordat je bm zo uitzet.
    Ik kan eigenlijk niet veel van de echo maken :s Ik zie precies de ribbetjes rechts, maar wat is dat links? :)

@Matta: Mijn laatste examen was ook wel goed denk ik. Uitslag heb ik ergens in de tweede week van september denk ik :) Ik moet nog een de nakijken wat de exacte datum is :)

@Emma en emmaman: Jeeeeeeejjjjj!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de foto's en je verhaal :) Geniet maar lekker van jullie kleine mannetje!

@Juffie: Wat een groot huis!! En dat voor die prijs! Jeetje, ik heb het al eens gezegd hé, ik ga echt in Nederland wonen ... :)

@Mum: Hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging, dat zou wel eng zijn.

Ik heb al heel de dag het gevoel dat mijn kleine man tegen mijn blaas aan ligt te stampen. Ik heb elke keer zo'n raar gevoel in mijn blaas, dan lijkt het of ik dringend moet plassen, maar dat is helemaal niet. Ik voel het elke keer maar kort, dus ik denk echt dat het de kleine is. Best wel vervelend :) Ik denk alleen niet dat het zal beteren :) Of hij moest nog effe draaien, maar zijn voeten liggen op deze moment een beetje slecht :)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Zou inderdaad even overleggen wat ze van jouw verwacht en wat ze zelf kan
    en wil doen! leg de keus bij haar, dan kan je niks verkeerd doen!
    Jeej gaat hard zeg, ook alweer 16 weken! Hier is
    geslachtsbepaling zo rond de 30 euro!

@ Juffie: Mooi huis hoor!

@ Dees: jaaa nu zie ik het hihi wat lief :D ja vorige week was mijn bloeddruk goed!
    ik moet morgenmiddag weer naar de vk dus dan zullen we het zien, maar als ik
    vanavond weer zo ziek ben bel ik haar op!
    Slaap lekker meid!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: tja idd, krijg het daarom ook niet uit mijn hoofd :(

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga slapen, iedereen weltrusten!!!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Tnx,

Ik ben echt verliefd op die woning :D

Hilli, nou de huizen zijn hier best prijzig hoor, deze is gewoon leuk geprijsd.. Waarom dat is komen we volgende donderdag achter ;)

Ik ben de hele dag al strontmisselijk, ik maak me denk ik veel te veel zorgen over bepaalde zaken :S Hmm misschien moet ik toch maar eens met wat personen gaan praten over hoe ik echt over ze denk ;) Ik krop weer teveel emoties op en das niet best.. Heb ook het gevoel dat als ik mn man zie dat ik zo een huilbui krijg.. Zal ie leuk vinden ;)
    Kleintje is lekker aan het schoppen en zegt doe maar rustig mama hahah anders stijgt je bloeddruk ;)
    Sorry hoor maar even een beetje depri.. Heb vanavond alleen bakje chips gegeten voel me zo misselijk dat eten ff niet lukt..

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @hili
    spannend dus!!

@mum
    graag gedaan!! hihi. op naar jou beeb!!

@juffie
    jemig wat een groot huis zeg, maar die keuken is echt lelijk!!! (sorry..:$)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Slaap lekker meid!

@ Juffie: lekker janken hoor als je daar zin in hebt!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ik ben er ook vandoor, ga nog even bankhangen in de hoop dat de misselijkheid weer wat zakt en dan lekker naar bed!

tot morgen!

Slaap lekker allemaal!

11. juffie2008

@ Matta

Ja de keuken is ook een probleem.. Onze eettafel past er niet in :D
    We zullen donderdag ook moeten kijken of de keukenmuur een draagmuur is of dat de wand er uit getikt kan worden..
    Verder is die keuken veels te klein voor mijn kookuitspattingen ;) Die gooien we als eerste eruit..

Ik ben echt ff op, heb ook geen zin om naar bed te gaan maar weet ook niet precies wat ik op de bank doe :S Behalve voor een vacature zoeken voor een collega van me.. ja ja klopt ook niet helemaal..

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meiden, even gauw een berichtje van mij. Ik lig al op bed want ben kapot van mijn eerste stagedag. Heb het wel ontzettend leuk gehad! Zit bij een zwangere vrouw op kantoor, zij gaat over 5 weken met verlof en heeft nog amper een buik. EMMA EN MARK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! IK WENS JULLIE HEEL VEEL GELUK TOE :) Ik heb een heel vaag vermoeden dat ik miss een innesteling heb gevoeld. Had zaterdagavond opeens een paar steekjes iets links van het midden en zondagochtend iets rechts van het midden. Bij sommige bewegingen heb ik nu ook een beurs gevoel in mijn bm. Ik ben erg benieuwd! Ga nu lekker slapen. Morgen weer een zware dag voor de boeg! Veel liefs van mij

13. juffie2008

Tot morgen Mum
    En niet stiekem bevallen he?

14. juffie2008

@ Nen

Spannend spannend!!! Iig succes met je stage :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie; leuk huis zeg...vind alleen de keuken niet zo mooi maar wel mega mooie ruimtes. kamers zijn aardig groot. ben je al wezen kijken toch? grappig mijn zus woont ook in de meern...
    gewoon janken en de hormonsters de schuld geven...snapt je man vast wel

@mum: bah weer misselijk....ik heb ook behoorlijk lopen spugen tussen de weeen door zeg...pfff was echt leeg gewoon..hopenlijk zakt het wel af en slaap je goed...

@nen: oh meid hoop het zo dat het een innesteling was..*bos doet ff een bevruchtingsdansje voor nen*. leuk dat je bij een zwangere op kantoor zit...

@meiden die al gedag hebben gezegd en gaan slapen, truste

@mecha; vervelend dat je het zo in je rug hebt...misschien helpt het als je straks thuis zit en rustiger aan doet...zou fijn zijn als het een beetje over was vooral als je last krijgt van rugweeen tijdens de bevalling...die zijn al heftig genoeg...

@red: en box verkocht??

@wij zijn ff lekker wezen wandelen...nu is het nog mooi weer..het word best koud he van de week...brrr....
    vandaag zou ik eigenlijk visite krijgen maar had er ff geen zin in vanochtend dus heb het afgezegd (ze waren al een keer komen kijken dus dat scheelde) morgenochtend komt er nog een collega van me en de rest van de dag niks... vriendlief moet ff een uurtje naar zijn werk morgen...nieuwe klant binnenhalen...(en dat noemt men vakantie...hoezo workaholic)

fijne avond dames en tot morgen...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: ik ga voor je duimen!
    Maar hoop niet teveel he, anders is het zo'n teleurstelling als het niet zo is.
    Het gebeurd maar zelden dat dames een innestelling voelen.

@Sam: succes morgen meis!

@Mum: leuke foto's.
    Ik ga toch maar is nieuwe batterijen zoeken en de zelfontspanner uitvogelen :p
    *doet nog een hip bevallingsdansje voor Mum*

Slaap lekker all!

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    juffie mooi huis! alleen hoe kunnen ze in zo'n mooi
    huis nou zo'n lelijke keuken plaatsen?? dat snap ik nou niet. maar als dat het enige is. ruime kamers. hoop dat het doorgaat voor jullie!

ik ga ook slapen welteruste!

18. juffie2008

Hi hi, wel lachen dat jullie de keuken ook zo fout vinden ;) Das ook het enige waar we dan even in gaan investeren.. Jullie zouden eigenlijk een foto moeten zien van onze keuken, italiaans design ;) Dus ja dat blauw is ook niet mijn smaak..

Ik sta vanmiddag voor groep 3, bij mn oude kleutertjes best leuk toch?
    Ik ga me dus snel aankleden en dan naar school om eerst mn kleuterklas op te starten en dan de groep 3 even door te nemen :D

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @emma Gefeliciteerd met jullie zoon! wat een leuke naam zeg! geniet ervan!

@ volgende beebje ! kom maar op!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Juffie, keuken is idd ook niet mijn smaak. Maar ach.. zijn ergere dingen toch. Als het wel een draagmuur is kan er wel een draagbalk onder. Wij willen de muur tussen keuken en woonkamer er ook nog een keer uit hebben. Maar eerst boven maar even bezig.

Bah.. heb geen zin om te werken! Ben steeds zo moe. Is dat normaal met 16 weken? Leek me juist dat ik me beter moest voelen. Doe ik verder ook wel maar die moeheid blijft.
    Heb nog geen buikfoto meer gemaakt. Is nog niet zoveel te zien maar pas m'n eigen broeken niet meer. Gister nog eentje geprobeerd maar met knoop los zat ie ook nog strak.
    Denk dat ik mooi rondom ga groeien... zucht... ben ik ook weer klaar mee. Even op de weegschaal gestaan, viel niet tegen ondanks m'n gesnoep. 2 kg aangekomen, volgens mij is dat wel netjes toch?

@Bos, ja box is verkocht! 20 euries nog, zit hier in een spaarpotje waar we steeds wat instoppen. Kunnen we nog een keer een nachtje weg ofzo.
    @Juffie, werkse!

Tot vanavond!

Deel Deze Pagina