@ Sammie: altijd leuk die gratis dingen @ Dreamer: Samen komen we er wel met de info over de beebjes hihi... @ Agneta: ja hé... en het is tijd voor een paar meiden, de lijst is een beetje blauw @ Bos: Oeww dat zou ik niet weten meis, even voor de zekerheid de vk bellen misschien... Zo ik ga even naar het dorp, kijken voor nog een stel handdoeken en die ene omruilen! tot straks!
@Bos: volgens mij had Kim dat ook. Het is wel normaal dat je nu nog vloeit en stolsels verliest, maar of ze zo groot mogen zijn weet ik niet. Als je het niet vertrouwt kan je even de vk bellen?
moet vanmiddag toch huisarts bellen omdat ik denk dat ik blaasontsteking heb ...vraag ik het wel ff aan hem bah krijg een koortslip...mag ik mijn eigen zoon niet eens een kusje geven....
@Bos, volgens mij staat er 2 wk voor dat je stolsels mag verliezen, tenminste grote. Doe je voorzichtig met je koortslip? Vindt dat altijd erg eng. Leuk om te lezen dat er zoveel baby's zijn geboren! Zit nu eindelijk aan m'n tosti. Onze maandlasten op een rijtje gezet. Zitten rond de 1400 euro. Is dat normaal of veel? Heb 2 dingen die ik op kan zeggen en dat moet ook ff alleen moet ik dan eerst alle papieren uitgespit hebben. Weet niet zo goed waar ik op kan bezuinigen. auto's kosten natuurlijk een hoop. Misschien dat de verzekeringen goedkoper kunnen maar dat gaat via een kantoor en die man doet ook altijd de belastingaangifte en wil dat niet achter z'n rug om doen.
Hey meiden!! Even stiekem een berichtje vanaf stage. Heb niks bijgelezen. Hoop dat alles hier goed gaat! Zie dat mum nog niet is bevallen. Die kleine van jou laat wel op zich wachten he Ik ga zondag testen. Zooo spannend! Heb bij sommige bewegingen nog steeds dat beurse gevoel onder in mijn buik. Volgens mij is het mn bm, maar misschien ook wel mijn blaas. Lastig om te voelen. Mijn vriend is deze ronde ook voor het eerst eens heel nieuwsgierig of het raak is. Hij vroeg al of ik vrijdag ga testen haha. Dat is écht te vroeg!!! Ik hoop dat ik niet ongesteld ga worden anders volgende week woensdag, want dan moet ik een introductiebijeenkomst voor nieuwe medewerkers geven. Als ik dan steeds krom lig van de pijn.... Meiden, sorry dat ik niet reageer op jullie verhalen. Ik kan helaas daar even de tijd en puf niet voor vinden.. veel liefs!
red ik weet niet of het veel is. ik vind het weingig 1400 euro. onze vaste lasten per maand zijn 2400 euro. ik heb laatst wel al mijn abbonementen opgezegd maar dat scheelt bijna niets.
Oke maar goed dat wij dat niet hebben want dat is ons inkomen nog niet eens. Gaan jullie straks water en energie ook omhoog zetten met de kleine?
@red: vind het ook niet zo veel...ik hou onze administratie niet bij maar volgens mij zijn wij meer kwijt.. ja ik doe voorzichtig met mijn koortslip...ben al druk aan het smeren en heb het zeeppompje al bijgevuld... @nen: SPANNEND ik hoop dat de test positief is zondag..
Heb net een afspraak gemaakt bij de dokter voor vrijdag. We gaan dan voor een laatste zaadonderzoek vragen en nog wat andere onderzoeken. Spannend, eindelijk weer onderzoeken! Ben benieuwd of er iets uit komt. Wat een doos trouwens die assistente zeg. Ik vraag duidelijk voor vrijdagochtend een afspraak. Zegt ze ehh ehh .. morgenochtend zijn er 2 artsen. Kan het morgenochtend om 9 uur? Ik vraag toch niet voor niets om vrijdagochtend!
Spannend!!! Ik ga mezelf nu echt een schop onder m'n kont geven, hele huis moet nog. Gaat vandaag vast allemaal niet lukken maar kan alvast een begin maken
@bos hier ook nog in de derde week stolsels verloren die best groot waren. u begint het eindelijk minder te worden het vloeien. @dreamer jij ook al zo'n doos van een assistent daar. @nen ik duim voor je meid ik ben ervandoor, we gaan naar het cb. ben benieuwd. tot straks
Zal ff brief maken om wat op te zeggen en werk belde net. Moet morgen aan't werk t/m vrijdag dus even voor 2 dagen. Alleen beetje raar gezin. Huwelijk loopt op de klippen, die man wil er mee stoppen, maatschappelijk werkster komt langs. Collega die er is geweest gaf aan dat hij seksueel getinte opmerkingen maakt. Pff... lekker zeg! Degene van de planning vroeg of ik 't wel zag zitten en ze zei dat het wel erg zou zijn als hij naar mij opmerkingen zou maken nu ik zwanger ben. Naja 'k ben dan in elk geval voorbereid en zal 't in elk geval niet pikken. Jammer dat zo'n vrouw er dan t dupe van wordt.
@ Bos: Balen zeg dat je een koortslip hebt... en een BO getver! t zit je niet mee... @ Red: Als je ergens op KAN bezuinigen zou ik het doen, alle beetjes zijn natuurlijk mooi meegenomen... hier zullen we ook rond dat bedrag zitten qua vaste lasten en dan zit er nog geen benzine en boodschappen bij! lekker gezin waar je naartoe moet zeg... @ Nen: Ha meid, Jeps inderdaad onze uk laat flink op zich wachten... maar heb er gelukkig wel alle vertrouwen in dat hij/zij het wachten dubbel en dwars waard zal zijn Ik ga keihard voor je duimen zondag (als ik niet lig te puffen ) nee zal de hele week keihard voor je duimen!! *doet nog even een posi test dansje* @ Agneta: Wowww 2400! euro? pfff dat is veel... @ Dreamer: Spannend hoor!! en idd wat een muts die assistente!! zijn al die assistentes van die mutsen? mijn duimen draaien voor jullie meid!!
@ Red succes met het huishouden hoeveel ben je dan kwijt aan verzekeringen? Wij zijn trouwens wel meer kwijt, maar ja dan ook aan hypotheek en best wel wat aan energie . @ Dreamer ik blijf ook duimen dat er iets wordt gevonden! Hoewel het liefst dan gelijk minstens 100 stuks. Trouwens jij vroeg nog wat over me navel he.. heb me piercing er met 20 weken uitgehaald, het paste niet meer en ging ontsteken. Nu is het af en toe licht ontstoken, maar geen wond ofzo. Zou ook echt adviseren om het er op tijd uit te halen straks, en regelmatig ff je piercing er doorheen te halen. Doe ik ook op advies van mum Ook al zo'n domme assistente bij jou.. die van ons lijkt ineens slim @ Bos he balen een koortslip! En dan ook nog misschien een blaasontsteking. @ Sammie wat vervelend dat je ongi niet wil doorzetten.. meer spotting nog nu? Hoe is je temp? Handig die spaarlampen, altijd mooi meegenomen! Scheelt ook in elektriciteitsverbruik zeggen ze. @ Kim oh sorry had ik dan verkeerd gelezen, maar wist niet wat voor werk je vader deed. Jammer zeg dat ie dan zoveel van zijn kleinzoon gaat missen. @ Kristel volgens mij wordt het soms eerst erger en dan pas minder, maar zou voor de zekerheid naar die man bellen wie weet heeft hij juist iets pijnlijks bij haar gedaan. @ Nen je houdt het spannend he! Hier vanmiddag bloed laten prikken in het ziekenhuis kreeg gelijk een hele nieuwe ziekenhuispas ivm bsn registratie (weer... ) maar het was deze keer gelukkig niet dramatisch. Was echt zwangerenuur zag overal buikkies, en was trots want die van mij was het grootst Nou wilde ik vanmiddag bij de gemeente me bromfietscert inleveren wat dan een rijbewijs moet worden was die automaat voor pasfoto's stuk daar, grr was dus voor niks gekomen. Ik wist ook niet dat ik een pasfoto moest meenemen dat stond niet in de oproep die ik had gekregen. Altijd handig :x en het regende toen ook pijpenstelen. Morgen maar weer want moet toch dat ding halen voor oktober.
@Mum, hier ook zonder boodschappen en benzine. Hebben nu ook een station en diesel dus dat tikt ook wel aan in maandlasten. Naja we kunnen 't betalen hihi maar goed ook. Zie dat ze bij een verloskundigepraktijk hier in de buurt pretecho doen voor 35 euro. Zit er toch over te denken om een misschien al eerder een echo te doen... ben zo nieuwsgierig! Even manlief vragen hoe die erover denkt. Wanneer moet je je eigenlijk inschrijven voor een zwangerschapscursus? 'k Ga weer ff verder, ben boven aan't opruimen. Heb hele kast leeggehaald en uitgezocht wat ik niet meer pas en dat in bakken gedaan voor op zolder. Alleen nu is m'n kast echt mega leeg! Haha Wordt shoppen! Op deze manier ziet manlief ook wel dat ik kleren nodig heb Anders krijg ik te horen dat ik al genoeg heb enzo.