Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog harde buiken enzo vandaag Mum??

Ik ga ff beetje opruimen, want mijn man is een sloddervos met zijn administratie!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, nou ging lekker dus! Leuk zeg dat jou'n buik 't grootst was!
    Ehm... ff denken.
    Zorgverzekering man 105 euro, ik 116 (ben wat uitgebreider verzekerd voor zwangerschap.
    Huis e.d. 33 euro
    Auto 1 36 euro
    Auto 2 48 euro
    (dit zou allemaal bij 1 maatschappij maar is volgens mij wat mis gegaan)
    Levensverz. 93 euro

Energie 100 euro, water 16 euro

Geen idee of 't veel is.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Goed advies hé :p ;)
    balen zeg van dat apparaat, vaag dat ze dat niet op de oproep zetten idd want op
    een rijbewijs moet een pasfoto :(
    Nope geen last van harde buiken oid...

@ Red: ja dat tikt idd aan ivm wegenbelasting... gelukkig redden jullie het!
    Volgens mij moet je je vóór de 20 weken aangemeld hebben bij een cursus (tenminste
    bij de meeste)
    Kast opruimen moet ik ook eens gaan doen, dat ding puilt uit met dingen die ik nooit meer aan heb maar voor "je weet maar nooit" in de kast liggen...
    naja komt straks wel als de kleine er is, heb er nu geen energie voor!

4. @ Red dat valt reuze mee maar auto's zouden denk ik wel goedkoper kunnen. Staat dat op je man's naam? Hij is 24 of ouder? En dan alleen WA?
    Je kan ook altijd aan TP vragen of ze kunnen kijken of het goedkoper kan.. of zelf een beetje rondkijken op internet.. want iedere TP raadt wat anders aan, het gaat hen tenslotte ook om de provisie die zij krijgen.
    Hier bij mijn VK raden ze aan om rond de 16 weken aan te melden voor een zwangerschapscursus. Ik heb me pas aangemeld met 22 weken toen was er nog gewoon plek. Maar ik twijfelde heel erg vandaar.
    Kast hier is ook half leeg.. maar heb geen dozen meer voor de kleding die ik niet meer pas. Ik pas bijna niks meer :p

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi hoi

net trg van cb en nog ff boodschapjes gedaan.
    alles was in orde, de arts daar zag ook meteen dat hij reflux had aan zijn bewegingen..
    en we hebben het gehad over medicatie (zuurremmers) maar dat is echt als het niet meer te doen is en hij zoveel pijn heeft dat hij onhandelbaar is. hij zegt dat ze niet graag medicatie aan baby's geven en dat ze ook schadelijk zijn dus nog even proberen zonder.
    en als ik moet gaan bijvoeden kan ik het beste friso comfort of nutrilon a nog wat die zijn al wat dikker van zich zelf.
    verder was alles goed hij woog nu 4115 en was 51,5 cm dus flink gegroeid :D
    ik ga meteen ff koken, kom straks ff trg lezen.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :) Bloeden is gelukkig begonnen op naar Oktober.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Fijn dat ze op het CB de reflux meteen herkende... hoop dat Ayden
    er gewoon vanaf kan komen zonder medicatie!
    Hij is idd flink gegroeid zeg :D

@ Sammie: Fijn dat het toch is doorgezet, ben je in ieder geval uit die onzekerheid!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, 'k heb van die plastic bakken gehaald met deksels van de action. mag nog wel een lading hebben voor alle rotzooi op zolder.
    Ja, 'k zal 's een beetje rondkijken. Maar kun je zomaar overstappen dan of als het jaar afgelopen is?
    M'n man is 25 maar heeft nog niet. Auto's zijn WA beperkt casco verzekerd maar dat is niet veel duurder dan WA.

Ik twijfel ook over cursus. Wilde graag samen bevallen maar manlief wil niet. Denk dat 't de gewone zwangerschapsgymnastiek wordt ofzo. Gaat hier per inschrijving geloof ik, dan is 't wel handig denk ik om te gaan regelen ;)

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kim, hopelijk lukt het zonder medicatie! Zo hij is gegroeid!
    @Sammie, fijn dat 't doorzet!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: haha leuk he als jouw buik de grootste is :p
    Heb jij een oproep gehad?
    Ik zag het heel toevallig op tv bij wegmisbruikers en kwam er zodoende achter.
    Het is gloeiende nog duurder dan mn hele certificaat was!
    Belachelijk, ze hadden weer geld nodig zeker.

@Kim: ook al reflux dus, wel balen.

@Sam: fijn dat je nu zekerheid hebt.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    :$ volgens mij ben ik de laatste van de aug. mama's *snik* sinds gisterochtend is er namelijk geen andere zwangere meer gesignaleerd :( ik wil ook!!

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

komt goed mum ;)

pff.. dames ik voel de echt zwaar K. kan gewoon bijna niet meer positief zijn of denken en doen .. voel me door iedereen in de steek gelaten en weet van gekheid niet meer waar ik het zoeken moet :(

13. @ Red hebben ze van die grote bakken bij de Action? Want dan ga ik gelijk op een drafje erheen :D
    Zou ff nakijken in de polisvoorwaarden wanneer je kan opzeggen.. dat verscheelt per maatschappij namelijk. En uh wat heeft je man nog niet? (volgens mij vergat je je zin af te maken hihi). Beperkt casco is nog wel te doen ja, volledig casco raad ik eigenlijk altijd af, beetje onnodig namelijk.

@ Kim gelukkig groeit Ayden wel goed. Dus als hij er veel last van blijft houden, dan moet je weer aan de bel trekken voor medicatie ofzo?

hmm, er vindt een verhuizing plaats in mijn buik.. niet echt comfortabel :)

14. @ Dreamer volgens mij was het de bedoeling dat iedereen met een certificaat een brief moest krijgen. Beetje stom dat jij die niet hebt gekregen. Maar zoveel informatie staat er niet in, dus je mist niks (behalve dan de info dat het voor oktober moet anders is je verzekering ook niet aansprakelijk op het moment dat er wat gebeurt èn moet je opnieuw examen doen :$)
    Hier kost het 30 euro gaat dus nog wel.. maar kan natuurlijk nogal verschillen per gemeente..

@ Mum ik hoop maar dat die kleine van jullie er ook snel uit gaat komen.. maar is er dan verder niemand anders daar overtijd??

@ Mecha hoe kom je dan aan dat gevoel, heeft dat met je ex vriend te maken?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @geen blaasontsteking..net gebeld voor de uitslag urine was netjes...misschien had ik toch gewoon buikpijn enzo van die stolsel..
    kijk het nog wel ff aan en als ik twijfel bel ik de vk wel..

@mecha; knuffel meid...hopenlijk zit je snel weer beter in je vel

@sammie: gelukkig dat het toch door heeft gezet..op naar oktober

@kim: wat goed dat ze het ook meteen zagen zeg....fijn dat alles verder goed was.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    k vind het moeilijk om te beschrijven maar ga het toch proberen...
    ik heb het idee dat het "maagzuur" waar ik last van heb, dus geen maagzuur is... het is heel anders dan bv het zuur... en het brandt ook niet (gelukkig) maar het is net of er wel iets omhoog komt, heb dan een heel koud/tochtig gevoel in mijn keel!
    Ik kan op dit moment bijna niks meer eten of drinken zonder dat ik er last van krijg! ook met in en uit de auto stappen heb ik er last van :( rennies werkte al vanaf het begin af aan niet en Gaviscon wordt ik ook immuun voor geloof ik, want dat werkt ook niet meer...
    t zal allemaal wel flink vaag klinken en het is ook een vaag gevoel maar ik kan er verder niks over vinden wat het dan wel is en wat ik ertegen kan doen, maar hoop toch dat iemand het herkent! ik durf momenteel bijna niks meer te eten of te drinken namelijk! ow ja zolang ik blijf eten is het goed, maja kan moeilijk 24 uur per dag eten! ;)

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mum,

Toen het bij mij zo begon als bij jou, had ik keelontsteking.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: jawel er waren er wel wat overtijd ja! maar sinds gisterochtend verder niemand meer gezien!

@ Bos: Gelukkig geen bo, idd misschien wat last door die stolsels!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Hmm keelonsteking, dat is niet het eerste waar ik aan dacht... maar het doet geen zeer ofzo :( krijg er ook vaak 1 hele diepe hik van! :(
    en het is echt alleen als ik wat eet of drink... (ook water)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ik herken het wel een beetje hoor wat je zegt...maar je kindje verdrukt ook je maag he..ik kon op het eind ook niks meer op en had helemaal geen trek in niks....ik merk nu pas dat ik wat meer trek krijg (volgens mij is mijn maag echt gekrompen van het minder eten op het eind)
    misschien ben je wel zo misselijk omdat je toch te veel eet en dat je maag het niet aan kan...

Deel Deze Pagina