Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mecha, ik ben het met Desiree eens. Begrijp dat het erg rot voor je is en helemaal nu je zwanger bent! Ik vind het een dikke lul (sorry) en hij is het niet waard dat je er voor hem bent.
    Heb je nog hoop dat het goedkomt?

@Mum, vaag ja, hopelijk geen rare dingen zoals keelonsteking!
    @Bos, gelukkig geen blaasontsteking!
    @Gaby, denk je wel een beetje om jezelf!
    @Sammie, raar ja! Ik heb 't ook wel eens gehad.

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Groot gelijk dat hij ernaar moet laten kijken. Die van mij zou ook nogal vliegen! Tis te hopen dat het maar een gewone ontsteking is. Wel goed dat hij er gisteren minder last van had.
    Hoe gaat het er nu mee?

@Bos: Wow, dat is een mooi cadeau van je oom. Ik zou ook niet weten hoe ik hem moest bedanken :)

@Desiree: Klaag maar zoveel je wil, dat valt niet mee hé zo'n bekkenpijn en rugpijn. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen hoor, want dit is maar nix!

@Gaby: Wow,dat is goed joh, 12 bevruchte eitjes! Komt gewoon helemaal goed!
    Wel fijn dat je dat tegenwoordig allemaal zo gemakkelijk kan volgen hé.

@Mecha: Kan wel wel voortellen dat het enorm moeilijk is om zonder hem verder te gaan :( Mss als hij er klaar voor is, dat hij je dan opbelt. Maarja, ik ken hem natuurlijk niet, kweet niet hoe hij in elkaar zit. Ik hoop dat hij er mss toch wel voor z'n dochterje kan zijn.

@leeglopen: tIs al naar België overgewaaid! Ik heb er ook al heel de dag last van! Ik word dan altijd zo misselijk bah, dan ben ik echt bang dat het er langs twee kanten tegelijk uitkomt :) Niet fijn :(

@Kim: Lol! Wat een assistenten kom jij tegen :D

@Bos: Volgens mij kan het geen kwaad dat het stolsel zo groot is. Ik heb deze week nog gelezen dat je stolsels kan verliezen die zo groot zijn als je vuist. Volgens mij stond dat in de Wij.

@Red: Wij zitten ook zeker aan dat bedrag van maandelijkse lasten. Als het niet meer is :D

@Dreamer: kBen ook wel benieuwd wat de resultaten van de test gaan zeggen.

@Emma: Wat een mooi mannetje!! Hihi, als ik die foto's zie, kan ik echt niet wachten tot het hier ook zover is! Mmm, nog 4 maanden geduld ... heb ik dat wel? :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ik heb er wel over nagedacht bedankjes, maar heb toch maar besloten om
    t niet te doen... k vind het lastig om iets te kiezen omdat wij het geslacht niet
    weten!

@ Red: Nee hoop het ook niet...

Vrienlief heeft net even gekeken maar mijn keel is niet rood en er zijn geen witte
    puntjes te bespeuren!

@ Hilli: De pijn is vandaag bijna helemaal weg gelukkig!! ben alleen bang dat hij nu
    niet meer naar de dokter gaat :( ik ben toch altijd wel zo dat ik wil weten wat het
    is/geweest is... maar hij vind het wel prima als de pijn maar weg is! hoop dat ik
    'm nog zover krijg om er eens naar te laten "kijken" maja dan is het ook weer zo moeilijk
    net als bij een auto als hij op het moment dat hij bij de garage staat niet vreemd
    doet kunnen ze er niks aan doen... dus ja wat is wijsheid!

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wat gaan of hebben jullie gegeten?
    ik weet nog steeds niet wat ik moet eten.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ik heb lekker salade gegeten...

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hebben aardappels, sla en gehaktbal gehad.

Zal manlief vragen of hij nu wel of niet naar de winkel wil, en anders ga ik ff verder aan de opruim.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben aardappels,rode kool met appel en gehaktbal (vriend carbonade) gegeten.

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hmmmm lekker allemaal.
    ik ben nu toch maar aardappels met spruitjes aan het maken is al bijna klaar met varkensoester.

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Allemaal lekker gegeten?

Hier niet echt, de bloemkool was zoet en daar houd ik niet van :s
    Vandaag erg last van mn darmen enorm winderig!! Hebben jullie dat ook gehad meiden? Mn man zei net dat ik maar aan de andere kant van de woonkamer moet gaan zitten hahah anders komt greenpeace vast langs ;)

Hoe is het bij Kristel en Yentle? En hoe gaat het eigenlijk met Debby? Daar horen we ook nauwelijks meer wat van of vergis ik me?
    En hoe gaat het bij Bos? Gaat het goed met je kleine ventje? Al gewend aan het mama zijn?

Nou heb eigenlijk niet zoveel te vertellen sorry ben een beetje saai...

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Hebben jullie dit ook in beeld op NED3?

Ik word er echt gek van al de hele dag!

Bekijk bijlage 13082

11. Ehh wat is er dan anders? Breedbeeld, scheef, ondertiteling anders?

Ieeeuww bloemkool dat lust ik echt niet, geloof dus gelijk als je zegt dat het niet lekker was.. :p

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, hier ook al erg. Gisteren bij de verloskundige eerst de wc maar ingedoken.. gelukkig liep het bij de vorige uit ;)

Hier toch maar even boodschapjes gedaan en wat lekkers gekocht.

Bah! Weinig zin aan morgen! Naja 2 daagjes overleven we vast wel.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De hele dag staat die groen/blauwe tekst er.

14. Oh ik zie het al.. idd geen wit in de letters, vaag. Grote letters ook zeg. Ik zag hier net helemaal niks met ondertiteling op NED 3, dus kan niet checken.

@ Juffie lekker die winderigheid.. :p had ik een tijdje terug ook telkens last van. Vond Bos toen grappig :p

@ Red hmm naar de vk, en dan eerst naar de wc haha.. zie het al voor me, ben je aan de beurt roep je ik kom er zo aan! 8)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dees,

De zin staat er al de hele dag :p met die grote letter, en de normale ondertiteling komt eronder.
    Dus dat kan ik niet lezen.

Maar heb een topic geopend, en volgens mij ben ik een van de weinige :p

Wel vond ik dit :

http://forum.fok.nl/topic/1335380

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Vriendlief zat hier net ook naar Ned3 te kijken (ernie en bert bij de wereld draait door) en er stond niks in beeld!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hmmm mijn babywidget geval op hyves telt weer op :( ben nu 3 dagen overtijd en er staat: 3 days to go morgen staat ie op 4 days to go... zo wordt ons ukje natuurlijk nooit geboren...
    ga dat ding maar wissen denk ik!!;)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga even lekker lang onder een warme douche staan... misschien wordt ik daar een beetje slaperig van!

tot straks...

19. Whaha.. nee hier niks dus Sammie :p snel van begrip ben ik he :p
    Misschien ligt het aan de regio ofzo.. vaag hoor..

Mum, douchse! Ik ben ondertussen de douche aan het schoonmaken..

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hoi all,

Dams, ik loop steeds achter dat ik me zelf er tot kan brengen de laatste 20 paginas te lezen. Sorry als ik mensen daardoor over het hoofd zie, of veel te laat reageer.
    Hoe gaat het verder?? Mum is beeb er al uit??
    Mijn verstandkiezen komen er nu helemaal door heen en ik heb er eigenlijk geen plek voor, het doet echt gigantisch zeer..al mijn tanden worden verschoven, ben alleen bang voor het trekken…*krijg er kippenvel van als ik er aan denk*…
    Zijn jullie er verstand skiezen ernog??

@Emma
    Hoooi.. meis hoe gaat het nu??
    Gelukkig ben je uit het ziekenhuis, wat heerlijk zeg, niet ingeknipt en gescheurd..hihi.. verder alles goed gegaan.
    Ben zeer benieuwd naar je foto van jullie kleine man.
    Ooohhh, emma wat een prachtiggg baby!!!! Hebben jullie goed gedaan zeg.

@juffie
    Is het al gelukt met werk zoeken voor je collega? Gaat dat niet gewoon via de gemeente??

Ik heb gister te horen gekregen dat ik in idd geval tot de herfstvakantie mag blijven en ben lekker elke woendag vrij :D..HEERLIJK..!!
    Ben super blij..:D.

@gaby
    Wauw 13 eitjes, dat is goed toch?? Wat gaan ze nu verder doen??

@dees
    Is dat boek een aanrader???

@sammie
    Ik lees over een operatie?? Bah, wat gaat er gebeuren meid?? en wat is …*sorry* vergeten..

@kristel
    Hoe gaat het met yentle, hoe was het bij mmmm..*sorry* ook vergeten.. ik denk dat ik toch maar alle 60pagina’s terug moet lezen.

@mik
    Werkt je vader ook bij het leger?? Dat hij weg moet??

@knarboor
    Super zeg, dat je thuis mag bevallen, dat is goed toch, dat je kindje al is ingedaald!!

@dreamer
    Spannend zeg!!!! Ik hoop dat het een goed onderzoek is.

@Nen
    Ik hoo pdat het raak voor je is!!
    Ho egaat het verder? Waar loop je nu stage??

Ohhh het lukt me echt niet meer!!!! ik kan het niet bij houden... ik weet niet zo goed meer wat ik wel moet lzen en niet moet lezen ( niet omdat het me niet intresseert, maar meer omdat ik daar dan nog neit mee bezig ben.) sorry begrijp me niet verkeerd hoor..

Deel Deze Pagina