@ Gaby: Ben ook benieuwd wat ze te melden heeft... hoop voor je dat ze je niet te lang in spanning laat zitten! @ Sterretje: ja het is zo dubbel, we gaan er maar gewoon even vanuit dat het niet nodig is!! idd lekker in een warm bad gaan liggen!
@gaby ze kan elk moment nu bellen, na 12 uur toch! Ben erg benieuwd ook hoor! @mum hoe laat ga je strakjes? Wel gezellig ff kletsen met je vriendin toch, die kids spelen toch wel lekker! Ja een warm bad doet voor veel dingen wonderen he Ff spelletje uit spelen en dan ff wat eten en dan maar eens kijken of ik lekker in bad ga
nou ik ben alweer terug had me werk in 1.5 uur af hadden ze niet verwacht whaha @ bos nou ik heb nu al een hekel aan ze @ kriss ja is zielig zeg @ kim inderdaad heel vreemd @ ster sorry weet niet meer @ de rest sorry vergeten
mijn baas belde nou t viel mee hoor haha t meisje die ik geregeld had om te werken bleek dat ze al ergens anders moest werken.. en ik zou morgen voor een collega werken zodat zij de dag voor haar vakantie vrij had.. maar ik kon dus niet.. en als ze niemand anders konden regelen. moest zij zelf terug komen.. en nu was ze dus blijkbaar boos op mij geworden dat ik dit niet eerder had gezegd.. (ja weet ik veel) maar mijn baas had t voor mij opgenomen en gezegd dat ze voor mij maar een uitzondering moest maken omdat ik zoveel naar t ziekenhuis toe moest.. mar t was in ieder geval al geregeld, en ze wou verder weten hoe t was en of ik maandag weer kwam werken..
@ Gaby: Ow wat een geruststelling... fijn dat ze het voor je opgenomen heeft!! Pfff mijn schoonmoeder belde net, ik heb gewoon niet opgenomen, heb nu zo geen zin in dat mens!! van de week belde ze ook en toen zei ze: Ja ik ga je niet elke dag bellen hoor want ik weet nog wel van mijn moeder vroeger dat dat héél vervelend is!! nou ze heeft sinds dat telefoontje nog niet 1 dag voorbij laten gaan dat ze niet gebeld of gesmst heeft met een 1 of ander k*tsmoesje!! wordt gek van dat mens! nu al! zit nu al in de rats hoe dat zal zijn als de kleine er straks is! ik ben bang dat ze hier dagelijks over de vloer denkt te kunnen komen, maar dan heeft ze dus echt vette pech!!
heb lekker een broodje filet op mmm wat smaakt dat toch goed als je het 9 maanden moet missen hihi lig nu lekker op de bank met ayden tegen me aan en de laptop op schoot (zit een eetje onconfortabel maar ja als hij maar lekker ligt hihi) @sterretje vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen @mecha dat heb je snel gedaan ja ben je nu lekker vrij @gaby oh gelukkig viel het mee @mum gelukkig zijn de warme dagen nu wel over dan heb je daar geen last van. ga even wat foto's naar mijn vader mailen zodat hij die kan uitprinten voor als hij 3 maanden weg is. ik wil zelf ook nog een soort collage maken met allemaal leuke foto's maar weet niet hoe i kdat moet meegeven zonder dat het kapot gaat :S hmmm ff nadenken.. iemand ideetjes?
jeej mum: balen zo'n schoonmoeder..(tel even tot 10 misschien helpt het) mjn schoonmoeder is echt leuk.. ben echt blij met haar mum: als je zin hebt mag je wel langskomen hoor.. ff wiije ofzo..
@gaby gelukkig dat het mee viel allemaal, en fijn dat je baas het voor je op genomen heeft, jij kunt aan deze situatie ook niets doen toch! @mum pff schoonmoeders, vervelend he Hier word ook bijna dagelijks al gebeld of gesmst met vage redenen, uiteindelijk bellen ze maar voor 1 ding! Maarre ik zou wel van te voren al aangeven dat je niet wil dat ze steeds op de stoep staat elke dag enzo hoor Wij hebben al van te voren tegen aanstaande opa's en oma;s gezegd dat we niet elke dag bezoek van ze willen en van te voren moeten bellen als ze langs willen komen! @mecha, fijn dat je zo snel klaar bent met werken meis, lekker hoor Zo ga ff een broodje smeren, ben er zo weer ff
@mum haha het schoonmoeder dillema die van mij woont 200 km verderop maar heb nooit last van haar ze is heel lief. gewoon duidelijk zijn hoor is die "vriendin" van je al bevallen die altijd zo vervelend kan doen?? of ga je daar nu niet meer om?
@kim oh heerlijk een broodje met filet, dat is echt het eerste wat ik ga eten straks zeg! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm @ryanne he meis, hoe is het met jou en met je kleine meid?
@sterretje dat dacht ik ook paar weken geleden en heb het ook gedaan @ ryanne ja het is gewoon een vreetzakje hier is net de parasol omgewaaid in de tuin schrok me kapot
@ ster het gaat prima. Ze is zo lief. Ligt nu al lekker te slapen vanaf kwart over elf dus ben ff snel door t huis gegaan. Alles weer schoon en nu ff tijd voor mezelf Hoe is t met jou? Begonnen met aftellen? Benieuwd naar jullie mooie kindjes... @ kim lief toch. Zat R. nog eens vragen voor volgende week.
@kim ja volgens mij zijn de meeste zwangere die dat denken haha @ryanne wat fijn dat ze zo lief is, en ze slaapt ook best goed dan achter elkaar door! Fijn dat je wel ff de tijd voor jezelf ook hebt, dat is heerlijk lijkt me! Hier wachten op de kleine ja, nog ff geduld hebben helaas
@ Kim: owwww daar heb ik ook trek in!! ja idd die hele warme dagen was ook niks, maar dit herfstweer is weer het andere uiterste helaas kan je niet zo'n fotoboekje (pocketformaat) laten maken met allemaal foto's bij de hema? of is dat niet meer op tijd klaar? "vriendin" is inderdaad al bevallen (dag na Kristel) en ze denkt het nu allemaal nóg beter te weten, want: zij heeft er al 1 op de wereld gezet!! Ze is ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging (ze had gewoon een licht verhoogde bloeddruk) maar goed, bevalling heeft 2 dagen geduurd en uiteindelijk is haar dochtertje geboren met een keizersnee omdat het een sterrenkijkertje was! en dan gaat ze mij nu nog doodleuk vertellen hoe het allemaal werkt met een spontane, vaginale bevalling @ Gaby: Gezellig maar ga niet meer een uur rijden alleen! ben maar blij met een leuke schoonmoeder vriendlief wordt gelukkig zelf ook gek van haar... @ Sterretje: Ja hebben wij ook gedaan, maar ben bang dat het niet gaat werken... zo zie ik dat nu ook wel met dat bellen! heb al meerdere malen laten blijken dat ik er knettergek van wordt, maar het dringt niet door! helaas! vriendlief moet dit denk ik maar oplossen want ben bang dat ik het niet meer vriendelijk kan! @ Ryanne: Ha meid! Hier alles "goed" ben alleen het wachten beu hoe is het met jou? Frédérique is een echte lachebek zag ik wel op de foto's Zo ga even bellen met Landal voordat ik mijn boeking afrond, heb nog een paar vraagjes over het huisje!
ik zal mijn schoonmoeder eens even bellen en vertellen hoe het ervoor staat.. is ze ook weer op de hoogte