Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ze vond t allemaal super spannend en gaat duimen voor ons.. ze was blij dat ik der weer even op de hoogte gehouden had.. en ze belt mij morgen hoe t in t ziekenhuis geweest is.. :)

2. @ mum wanneer willen jullie weggaan? Lekker met z'n drietjes?
    Fijn he zo'n schoonmoeder.
    ja ze lacht de hele dag door, en begint er nu ook geluidjes bij te maken. *zo lief :D*

3. @ gaby jij hebt een lieve schoonmoeder zo te zien?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Schoonmoeders: ben ik even blij dat de mijne 250 km verderop woont :p
    Ik zou een volgende keer gewoon opnemen met de mededeling dat je aan het puffen bent en zelf wel belt als de beeb geboren is.
    Moet je zien hoelang ze je met rust laten :p

@Mum: ik heb gezegd dat je de 41 weken niet gaat halen, dus je mag wel aanstalten gaan maken :p
    Maak maar gebruik van de volle maan!
    En het is niet raar dat je nu meer moeite hebt met het overtijd zijn dan je vantevoren dacht.
    Je hebt 8 maanden naar 1 datum toegeleefd.
    Die ben je nu voorbij en je weet nu niet waar je naartoe moet leven.
    Misschien helpt het als je een datum prikt om naartoe te leven?
    Bijvoorbeeld de dag dat je 42 weken zou zijn?
    Dan kan je weer aftellen ipv optellen, misschien voelt dat fijner?

@Agneta: bij jou had ik gezegd dat je de 38 weken niet zou halen, dus jij idd ook maar gebruik maken van de volle maan :p
    Eet smakelijk met je baas!

@Gaby: er zijn er dus 6 goed gaan doordelen?
    Vind je het een tegenvaller dat er maar 6 over zijn nu?

@Kristel: hoop dat ze vandaag al minder gaat huilen dan!

@Sam: vervelend dat het nu ineens zo los is gebroken zeg.
    Hoop dat je ongi snel voorbij is!

5. gaby1986

ryanne: ja mijn schoonmoeder is echt lief :D

6. @ oma hoe is het met jou?

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne ja is goed zal ff de foto's mailen

@mum ja maar wil liever iets wat hij op kan hangen daar op zijn kamer waardoor hij er naar kan kijken, een foto boek pak je toch minder snel
    lekker dat ze nu nog alles " beter" weet haha maar laat je maar niet gek maken, geen bevalling is het zelfde ik hoop voor jouw dat die van jou een beetj eop mijn bevalling lijkt :d dan is het zo gepiept haha
    gaan jullie naar landall? gezellig hoor. wij gaan eind november naar centerparcs maar nu gaat mijn vader dus niet mee dat is wel jammer. mijn schoonouders gaan ook mee en schoonzus met 2 neefjes komen 1 nachtje
    en mijn broertje natuurlijk. wel jammer dat mijn vader nu niet meer mee kan vanwege de uitzending

8. gaby1986

dreamer: is juist geen tegenvaller.. t is normaal dat je waarschijnlijk de helft over houd, dus dit is een goede score.. t gaat bij ons echt volgens t boekje..

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: volgens mij ben je nu echt volop aan het genieten van je kleine meid en het moederschap!

Ja hier alles goed.
    Morgen naar de dokter om een paar onderzoeken aan te vragen, zodat we alles kunnen gaan afsluiten.
    Ben benieuwd of er veranderingen zijn!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: super dat je juist tevreden bent met de score!
    Ik ga duimen dat ze alle 6 van A kwaliteit zijn meis!

@Kim: kan je geen collage samenstellen via een programma?
    (denk dat de Hema dat ook wel heeft?)
    Dan krijg je zeg maar een poster.
    Die kan je in een rolletje meenemen.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Grr kan niet verder met opruimen omdat Edwin de vuilniszakken ergens neer heeft gelegen waar ik ze niet kan vinden :x

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie kun je niet even bellen naar hem dan?

Zo ben hier er vandoor, ga ff lekker in bad want mijn darmen die zijn echt van slag, heel irr, tot strakjes!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: We wilden de 2e week van November een volle week naar Landal
    maar ze doen me toch een partij moeilijk daar!! pfff
    Heel fijn zo'n schoonmoeder idd :(
    Wat lief dat Frédérique zo vrolijk is :D

@ Dreamer: Das een goeie over dat puffen, maar k ben bang dat ik dat er niet serieus
    uit krijg :p Ik vind het moeilijk om af te tellen naar de dag dat ik 42 weken ben,
    dat is namelijk op zondag dus grote kans dat ik nog langer moet wachten om dan eventueel
    ingeleid te worden... dus dan is het dan weer... ik leef maar gewoon van dag tot dag denk ik!
    :D

@ Kim: Daar heb je gelijk in! idd misschien dan toch plastificeren ofzo?
    ja ach, ik luister al niet meer naar haar :p hoop ook dat ik zo'n voorspoedige
    bevalling mag hebben als jij!!

Of we naar landal gaan is nu nog maar de vraag, pfff stom wijf aan de telefoon!
    Er zijn dus 2 soorten 2 pers. huisjes op het park waar wij heen willen
    en de 1 heeft een bad (daar kan alleen geen kinderbedje bijgezet worden ivm de ruimte)
    en de ander kan wel een kinderbedje bijgezet worden maar heeft dus geen bad!!
    nu hadden vriendlief en ik zoiets van nou een bad is wel heel lekker (voor ons en voor de kleine)
    en ons kindje slaapt dan nog lekker knus in de kinderwagenbak, dus we willen dan dat huisje met het bad!!
    dus ik bel net op om te vragen of ik in dat huisje makkelijk met de kinderwagen naar binnen kan rijden
    (omdat ik op internet bij ervaringen had gelezen dat dat dus niet makkelijk zou gaan)
    en er wordt gewoon keihard gezegd dat je in dat huisje niet met 3 personen mag!! terwijl dat andere huisje
    qua oppervlakte net zo groot is, en kom op zeg, we hebben het over een baby van 2 maanden!!

14. gaby1986

oh sammie dat is irri.. zijn bij jullie de vuilniszakken ook zo duur.. bij ons kosten ze voor 10 zakken bijna 12 euro..

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby nee hoor, wij halen ze bij de Lidl 20 voor 1,09.

Ster, zijn telefoon ligt in zijn kluisje...

* Gaat nog even verder zoeken naar de vuilniszakken..*

16. gaby1986

mum: okeej dat slaat nergens op..een baby word toch niet als een volwassen person geteld..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ gaby: Blijkbaar wel dus :( of het kind nu wel of niet in het kinderbedje slaapt, dat mag er niet bijgezet worden ivm de ruimte voor de brandveiligheid, dus ik zeg nog tegen dat mens:
    dat bedje komt er dan toch ook helemaal NIET te staan!!!

Centerparcs is gelijk weer 300 euro duurder als het niet meer is...
    bah!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er weg van, vriendin belt net op dat ze nu naar de speeltuin rijden!

Tot vanavond!!

doei doei

19. gaby1986

mum: veel plezier

all: zou vandaag eigenlijk een pakketje komen van bol.com.. kijk ik net op de site staat er rond 3 september.. nou daar heb ik veel aan zeg.. dan weet ik dus niet wanneer die komt..
    hij is nog niet eens verzonden..

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum he vervelend.. slaat echt nergens op

@dreamer ja dat is wel een idee :D ga zo maar is kijken of hema dat kan hier

@ryanne ik doe dat straks ff die foto's ayden geeft me even geen rust hihi :D heb jij al de foto's van frdederique haar doop? die je schoonvader had gemaakt. zaten ook een paar leuke tussen van ayden en aangezien onze camera kwaliteit echt bagger is..

Deel Deze Pagina