@mum veel plezier bij d espeeltuin! @gaby, dat schiet ook niet op dan, zo weet je nog niets! Hier lekker ff in het warme water geweest, dat lucht wel op, maar nu ik er weer uit ben, komen de steken en krampen gewoon weer terug, bah vervelend zeg!
@kim nee die heb ik nog niet. Wel van een vriendin van mij, die heb ik op de site gezet. Ik ga hem mailen dat ik de foto's snel wil hebben
He allemaal.. Moet ff men ei kwijt.. van een vreselijke dag vandaag! Eerst ruzie met de bank omdat ze een bedrag op een verkeerde datum geboekt hadden waardoor wij nu debett rente moeten betalen terwijl we niet eens rood kunnen staan en nooit doen!!! Ben echt uit mijn slof geschoten! Toen gezeik over de kinderopvang. Aangezien ik flexibele dagen werk heb ik flexibele opvang nodig maar daar zit een wachttijd op van 1,5 tot 2 jaar! Belachelijk! Nu heb ik gelukkig kunnen regelen dat ik op maandag en vrijdag vast ga werken zodat ze op maandag naar het KDV kan en op vrijdag naar mijn moeder.. en dan die andere dag moeten we nog ff wat voor uitzoeken. Nou en de druppel die de emmer deed overlopen was mijn schoonmoeder met gezeur dat zij vroeger niet werkte bla bla bla.. en dat ze het belachelijk vindt dat ik ga werken en mijn kindje ergens onderbreng.. Ouderwets gezeur.. ik wil graag werken!! Ook nog vreselijke last van continue krampen in mijn buik.. word er niet goed van. Sorry voor mijn ego berictht,, ik moest het echt ff kwijt.
@ryanne oke dan zie ik ze wel verschijnen ga je zo de foto's mailen. @ukkie jeetje wat een rotdag en vind het neit helemaal normaal van je schoonmoeder om zoiets te zeggen. iedereen in je waarde laten vind ik en als jij graag werkt dan moet je dat lekker doen. HET IS WEER NATIONALE ERGER JE DOOD AAN JE SCHOONMOEDER DAG!!! ghihi ik heb een fotoalbum nog bij mijn ouders gevonden, daar wil ik allemaal foto's in gaan plakken van vroger. liggen nu namelijk allemaal in een doos. zonde vind ik dat.
@ Gaby: Balen zeg dat je geen duidelijkheid hebt over dat pakketje, dat vind ik ook zo irritant! @ Kim: Ja slaat idd nergens op, twijfel nu ook of ik nog wel naar Landal wil... Lijkt er idd op dat de schoonmoeders weer lekker op dreef zijn vandaag!! @ Sterretje: Vervelend zeg van die steken... @ Ukkie: balen dat het zo moet lopen! enne schoonmoeders, praat me er niet over!! Nou de speeltuin was wel even leuk ben er toch even uit, komt er alleen een stel mensen naast ons zitten, juist met een pasgeboren baby... heel leuk lief en schattig en die mensen kunnen er natuurlijk helemaal niks aan doen, maar ik had echt zoiets van IK WIL OOK!!! tot slot begint ze nog even te vertellen dat zij 10!! dagen overtijd was... juist dat wilde ik even horen!! haha niet dus! maar ja...
@ Gaby Gaat het al een beetje beter met je buik? @ Mum Wat vervelend dat de kleine zo lang op zich laat wachten.. Zal je zien dat de kleine komt terwijl je het niet meer verwacht! @ Sterretje en Agneta Spannend wie er als eerste gaat bevallen!!!! Ik gok Agneta @ Gaby Wat goed zeg 6 eitjes bevrucht!!! Spannend hoor dat je morgen hoort of het goede bevruchting is.. Ik lees dat er 2 worden terug geplaatst... Spannned misschien dus een tweeling!?! @ Ukkie Ook niet netjes van de bank!!!! Wat gaan ze er nu aan doen?! Zooo ik ben weer helemaal op de hoogte!!! Hier gaat het lekker, ik heb weekend.. Morgen heb ik een verlof dag omdat ik een paar keer bloed moet laten prikken voor de zwangerschapssuikerziekte.. Vandaag hebben mn baas en ik de verlofregelingen ff doorgenomen, het gaat lukken! dus 2 juli ga ik pas weer werken maar dan hebben we zomervakantie dus 16 augustus moet ik weer werken Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ga niet koken, mn man haalt patatjes op als hij uit zn werk komt.. dat word pas 8 uur maar dat maakt me niets uit!!! Heb er zo'n zin in
@red Het werken is zoo ontzettend leuk!!!! Hihi.. bevalt me prima, mag nu tot de herfstvakantie blijven!! Heb ook super collega’s!!! @kristel Rot zeg, dat je Yentle weer zo gegild heeft! Wat heeft Yentle dan precies, dat ze zo ontzettend meot huilen?? Wat heeft de osteopaat gedaan??? @sammie Miss kan je ook nog wel van die vitaminen met extra ijzer kopen!! En anders heb ik ze nog wel, ze zijn echt gigantisch!! @gaby Spannend zeg, wiew eet zit er een echte super goeie bij!!! Wat nou als beide eitjes die ze terug plaatsen blijven zitten, ben je dan zwanger van 2 kindjes of si die kans heel erg klein?? Ohh dat viel weer mee, dat gesprek!!! @mik Nee dat kan ik me heel goed voorstellen!! Mijn vader zat bij de Marine, hoeft nu gelukkkig ook niet meer weg omdat hij anders werk heeft. Mijn oom zit bij de landmacht in Ermelo.. die heeft zijn gouden medaille 2 jaar gekregen en mag eigenlijk met pensioen.. omdat hij er zolang werkt.. maar dat wil hij niet!! Hehe.. anders mensen dromen er van en kunnen niet wachten, maar hij niet!! KAN JE NIET EEN DIGITAAL FOTOLIJSTJE VOOR HEM KOPEN, OF EEN SLEUTELHANGER?? DAN KAN JE GEWOON ZO VEEL MOGELIJK FOTO’S ER OP ZETTEN!!! EN HOEF JE OOK GEEN SELECTIE TE MAKEN!! JE HEBT ZE AL VOOR 30 EURO BIJ DE BLOKKER!! @Ryanne Hoi meid hoe gaat het met jullie?? Mooie foto’s hoor van Frederique..hihi.. wordt al eenhele dame zeg!! Hihi.. @mum Die vriendin klinkt erg vervelend!! Iedereen beleeft het toch op zijn eigen manier.. bah.. zo’n betweter! Hoe voel je je verder?? Doe wel even een bvallingdans ja.. en een zonne en winddans..de zon mag van mij komen en de wind mag gaan!! Nou ik zal er weer vandoor, moet me even omkleden, voordat ik ga trainen, tis echt shit weer.. blegh!!veel te koud om te softballen, zal dikke trui gaan uitpakken!!! @schoonmoeders ik heb eigenlijk wel een lieve schoonmoeder, die bemoeit zich niet met ons. Wel met ons huis, dat is dan weer minder. trek me daar nu geen zak meer van aan.. gelukkig vind Emiel zijn moeder ook wel vervelend en zegt daar dan wat van!!
zusje van mijn ex vriendje is ook bevallen. Ze hebben een dochter en heet Elina.. mooi beebje.. hij si echt een trotse oom!
juffie: ja gaat al beter met de buikpijn.. af en toe nog last van.. maar heb me net uitgeleeft met de wii sports.. en heb maar klein beetje last.. dus volgens mij is t bijna over. en een tweeling ja, daar is dan wel een hele grote kans op als t mag lukken.. wij hebben gister friet op. dus vandaag weer gewoon koken.. boomstammetjes met witte bonen in tomatensaus en aardappeldierfuguurtjes uit de oven
@ Dreamer: He dat is weer begonnen ja...(vanavond weer voor t eerst na de vakantie) dat zou ik nog kunnen doen hmm ff denken!! Ik snap dat jij ook wil meid!! en gun het je echt van harte... ik zal niet meer zo zeuren!! daar heb ik helemaal geen recht op om zo te zeuren!! @ Juffie: haha nou ik blijf die kleine verwachten hoor... het is niet zo dat hoe langer het duurt dat hij/zij straks helemaal niet meer komt @ Matta: bedankt voor het dansen k voel me verder goed hoor wat leuk van het zusje van je ex @ Gaby: Hihi aardappeldierfiguurtjes (wat een woord zeg)
@ mum Neeeee, dat bedoelde ik ook niet, maar het kan toch zijn dat je denkt de baby word dus uiteindelijk gehaald... Vanavond is er weer House Heerlijk daar ga ik dus weer lekker van genieten En ohja het zijn nieuwe afleveringen..
ik ga ook house kijke, jammer dat ik dat pas heel laat ben gaan volgen wel seizoen is dit eigenlijk? @matta zo jij hebt dus ook veel familie in het leger/marine.. en idd pensioen zou ik met beide handen aanpakken haha ik ga weer verder bankhangen, frank gaat vanavond sporten. en deze keer niet poolen haha
@mum: nee fotoboeken duurt een week. maar had ook foto's besteld voor in de lijst die ik voor mijn schoonmoeder heb gekocht en voor de lijst die ik zelf op het dressoir heb staan. die waren wel klaar. was het gezellig vanmiddag met je vriendin en de kids. @kristel: sneu is dat het als ze zo gillen. doet lars ook als hij last heeft van zijn buik....hoop dat het echt morgen over is bij yentle.. wel raar dat hij het niet even van te voren had gezegd dat ze er zo ook op kan reageren.. @sammie: gelukt met opruimen of heb je nog een schopje nodig... @kim: vervelend dat je pa weg moet..maar over een jaar is ook niet leuk. dan herkent je kleine man je vader niet mee als hij terug komt...(eigenlijk is het nooit leuk) @schoonmoeder: de mijne mag ook in de aanbieding hoor haha...2 halen 1 betalen ofzo maak er maar wat leuks van... @gaby: zijn dat vuilniszakken van goud ofzo?? hoe is het met je buikpijn.. ik ga ff eten...rijst met sate...
@gaby haha ja dan is het maar beter dat tie weg is hihi is dit seizoen 5 dan wat nu op tv is? of is dit nog 4, jij hebt er verstand van @bos ja dat is waar het is nooit leuk maar beter nu 3 maanden als volgend jaar 4,5 maand dan heb je eht maar gehad zeg ik maar.