Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik weer!

Ging prima in 't gezin, geen last gehad van die kerel, was ook niet zoveel thuis dus dat scheelt misschien. Nu alleen morgen nog.

@Mum, 'k ben wel toe aan de herfst en winter. Heb zin in de winterkleren, nieuwe laarzen kopen en 't brengt ons dichter bij de kleine.
    @Gaby, wat goed zeg! Spannend als alles goed gaat of 't ook een tweeling wordt!
    @Kim vervelend dat hij weg moet.

'k Ben een zeef geloof ik...

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meiden een fijne avond allemaal
    Ga lekker op bed tv kijken, voel me nog steeds niet lekker eigenlijk
    krampen blijven, straks ff geslapen, was het wel minder, maar nu weer hetzelfde, dus lekker rustig liggen
    Tot morgen

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Sterretje

Slaapse en rustze!

Ik wacht hier nog steeds op de patatjes.. Begin te merken dat ik over mn honger raak.. Kan het zijn dat mn ingewanden nu door de zwangerschap in de knoop raken? Het ene moment heb ik echt honger en nu ligt de kleine weer anders en heb ik totaal geen trek :S

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Heb de helft gedaan, we hadden geen vuilniszakken meer, maar die hebben we eind van de middag opgehaald, dus morgen even verder ruimen.

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

oma hoe is het met jou?

sterretje vervelend van die buikpijn. lekker rustig op bed blijven liggen.

red ik heb ook best wel zin in de herfst. weer laarzen enzo en winterjassen als ik dat zo zie in de winkels vind ik het wel leuk. maar als het weer herfst of winter is wil ik weer zomer.

house oh leuk kijk ik ook altijd maar net als kim ook maar sinds kort. vanavond is het er weer? hoelaat en op welke zender.

oh hou op over schoonmoeders. de mijne woont gelukkig ook 100 km verder maar toch. ik vind het zo'n raar mens. ze is nog maar 1 keer langs geweest hier in dit huis en is ze gelijk 8 uur gebleven. belde ze gisteravond of we zondag thuis zijn hmm nu komt ze dus zondag. heb ik echt geen zin in. blijft ze straks weer zo lang. maargoed zeg ik net dat ze nooit komt komt ze is het weer niet goed.

ben wezen eten op me werk was weer ouderwets gezellig haha. maar toch mis ik het niet. en daarna ben ik met mijn moeder de stad in geweest want ik moest nog de allerlaatste dingetjes halen zoals een nachtjapon ovzoiets voor de bevalling want rondlopen in een t-shirt leek me ook niets want dan loop je in je blote reet.
    nu wacht ik op leon want die komt zo thuis van de schoonheidsspec. haha

6. juffie2008

@ Agneta

Ik kijk ook pas kort hoor, maar vind het ook erg leuk ;) Vanavond om half 9 op SBS6. Het zijn wel nieuwe afleveringen.. Op dinsdagavond is het op rlt5 maar dan zijn het oudere afleveringen. Vind ik dus neit erg, maar wel gek dat je de ene keer foreman wel ziet en de tweede keer niet.. (die lekkere jongen ;) ) Manlief kijkt maar mee, want hij wil niet dat ik teveel kwijl verlies door dat lekkere ding hahah!!!!

7. juffie2008

@ Agneta
    Verschrikkelijk dat ze zo lang blijft!!! Pff ik vind een uurtje of 2 a 3 mans zat!!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @juffie ok op sbs. ga ik kijken. ik kijk altijd ook op dinsdag. ik dacht al hee hij is toch weg? en dan is ie er weer. dus vanavond is ie er niet haha. jammer dat foreman weg is he?

ja me schoonmoeder hoop dat ze niet te lang blijft zondag want ze had het erover dat ze haar stiefdochter naar een verjaardag in leiden moest brengen en dat ze dan hierheen komt en dan haar weer ophaalt.

9. juffie2008

Ja das zekers jammer...

Maar das toch raar dat je schoonmoeder zolang blijft? Ik herken die problemen helemaal niet.. Wij g aan meestal ff snel een bakkie bij hun drinken, en hier komen ze niet zo vaak tenzij ik ze uitnodig.

Mn mannetje is onderweg, duurt nog wel halfuurtje driekwartier dat hij hier is.. Zei al doe alleen maar frikandel met patatjes heb geen honger meer :p

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hier ook patat gegeten.

wie schopt me onder m'n kont? moet naar boven en wasmachine aanzetten. En ben moe en heb dorst maar ben te lui om in beweging te komen.

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    bedankt red dat je over wasmachien begint mijne is klaar en was het vergeten!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    haha ik zal m nu toch echt moeten aanzetten anders is ie niet klaar als ik op bed wil.

13. juffie2008

@ Red

Hier een aai over je bol, neem een kopje thee en ga even lekker chillen op de bank ofzo!!! Neem je rust ;)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    meiden ik gas met een pot thee op de bank
    house kijken.

misshien tot vanavond

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: hihi weet ik wel dat je het zo niet bedoelde :D ;)

@ Gaby: Volgens mij heetten die dingen gewoon zo :p maar t is een kl*tewoord om
    te typen en het is wel grappig dat jullie dat eten, het is eigenlijk voor kindjes hé hihi :D

@ Kim: Bankhangze meid :)

@ Bos: okeej ja begrijpelijk dat dat een week duurt... maar je hebt weer nieuwe foto's in huis dus?
    altijd leuk :) Ja hoor was wel even gezellig vanmiddag!!
    hihi ow ja jij had ook zo'n leuke schoonmoeder!

@ Red: Fijn dat je geen last hebt gehad van die man! Ik begrijp dat jij de winter helemaal ziet
    zitten ;)
    *schop* :p

@ Sterretje: Slaap lekker meid, lekker op bed gaan liggen idd!

@ Agneta: Owwww wat hebben al die schoonmoeders zeg??
    lekker even de stad ingeweest... ik wil ook weer zooo graag gaan shoppen voor mezelf!

Nou hier is net echt de bom gebarsten wbt schoonmoeder, eerst flinke ruzie gehad met vriendlief
    want die vind het natuurlijk niet leuk dat ik zo over zijn moeder loop te zeiken!
    resultaat: Schoonmoeder wil mij niet meer spreken en vind dat ze achtergesteld is in
    de zwangerschap en bladiebladiebla!!! de groeten hé... k vind het wel heel sneu voor vriendlief
    die voelt zich er flink k*t over want zijn moeder is echt heel onredelijk tegen hem geweest over mij!
    en toen hij mij aan de telefoon wilde geven wilde ze mij niet spreken maar hij moest het maar aanhoren...
    oftewel ze stookt hem tegen mij op!! en hij heeft een schuldgevoel!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hey,
    @Mum, nog steeds geen baby zie ik, snap dat je het wachten zat bent! Ik hoop dat het niet lang meer gaat duren, gewoon per dag bekijken maar. Wat irritant die schoonmoeder! Die van mij is op zich wel ok. Maar in het ziekenhuis ging ze zomaar Jorick zn luier verschonen terwijl ik dat nog nooit gedaan had, vraag dat dan even.. Vond ik ook niet zo leuk maar goed.

@Gaby , goed dat er 6 eitjes zijn bevrucht! Hopelijk is het een goede kwaliteit!

Hier is alles goed, heb geen tijd om uitgebreid te reageren nu.. , is echt druk. Jorick heeft last van krampjes en misselijkheid, dat kon nog wel een paar daagjes duren. Overdag is ie rustig maar snachts huilt ie echt heel zielig. De bv gaat super gelukkig, dat is wel fijn, geen gedoe met flesjes ofzo. Ik zal binnenkort even mn bevallingsverhaal erop zetten.

fijne avond nog allemaal!

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum die van jouw maakt het helemaal mooi! wat een mens zeg!! die spoort helemaal niet. achtergesteld in de zwangerschap moet niet gekker worden!!!!

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum jeetje net waar je op zit te wachten nu je hoogzwanger bent. Al had ze gelijk dan nog hoord ze jullie hier niet mee lastig te vallen je hebt wel wat anders aan je hoofd.

Wat nou als jullie beebje morgen komt.. Gaat zedan de lieve oma en schoonmoeder uithangen bah bah vind dat ze echt egoïstisch is
    hopelijk leggen jij en danny het snel bij
    oh even trouwens een klein detail.. Frank en ik hadden ook voor het slapen ruzie de nacht van de bevalling hihi ;)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mum,

Schoonouders !@#$ die van mij hebben het eerder ook heel vaak zo gespeeld ;)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nope nog geen baby :( Oww dat zou ik ook niet pikken inderdaad! de eerste luier
    van je eigen kindje...
    fijn dat je schoonmoeder verder wel ok is...
    Gelukkig gaat de bv goed nu :D wat sneu dat Jorick nog zo misselijk is en last heeft
    van krampjes... hoop dat het snel beter gaat met hem!!

@ Agneta: Nee hé... terwijl we bij elke echo meteen bij hun langs zijn gegaan om
    de foto's te showen en dat soort dingen... wat had ze dan verwacht? dat ik bij elke
    scheet haar zou bellen? kom op zeg!

@ Kim: Nee zit er inderdaad niet op te wachten op dit moment... ze vond het ook echt
    niet leuk dat ik vanmiddag de telefoon niet opgenomen had en haar niet teruggebeld had...
    ja ze had van de week gezegd dat ze het begreep dat het vervelend is en dan nog belt
    of smst ze elke dag... nee zo moet ik het niet zien want ze belt/smst niet
    elke dag naar mij maar dan belt of smst ze mijn vriend :( net of dat iets anders is...
    daar heb ik toch ook Last van??
    idd als onze kleine vanavond of vannacht geboren wordt gaat ze zeker te weten doen alsof er niks
    aan de hand is, ik ben hier absoluut op tegen maar heb nu ook geen zin om als
    een hondje naar haar toe te gaan om het uit te praten!
    gelukkig heb ik al een goed gesprek gehad met mijn vriend en hebben wij het bijgelegd!
    hihi jullie ook een beetje ruzie gehad... Ayden heeft zeker gedacht, nu moet ik
    maar eens van me laten horen dan hoeven ze niet zo tegen elkaar te doen ;)

Deel Deze Pagina