zo ik ben ook weer wakker... moet zo even werken.. Daalijk werken van half 8 tot 9.. en dan even slapen denk ik (want ben nog heel moe) en dan van kwart voor 12 tot 6 uur weer.. en dan snel eten en meteen een feest van mensen die ik amper ken :S (geen zin in) Heb al gezegd dat ik uiterlijk 10 uur/ half 11 al naar huis wil.. Nou ben er nu vandoor.. en dan weet ik niet of ik jullie vandaag nog spreek.. en anders!! Tot morgen!! Fijne dag iedereen
@suus, werkse meis! Hoop dat je straks nog ff kunt slapen! En goed van je dat je nu a zegt dat je op tijd naar huis wilt vanavond, dan komt het er ook wat sneller van om het echt te doen!
@ ster balen zeg dat je zo beroerd slaapt! hoop dat snel gaat doorzetten! ik mag zo naar arbo arts, geen idee wat ze gaan doen/vragen hoef nog maar 2 weken te werken! wat een papieren krijg je trouwens van uvw toegestuurd zeg ;-@@@@
rot ster .. maar wieweet is het het begin suus rare werktijden werk ze moregn dames hier ook weer werken geen idee wat me te wachten staat ben benieuwd
goedemorgen! @Mecha, succes! @Sterretje, balen van zo'n nacht. Hopelijk heeft het wel wat gedaan en zet het ook door! @Knarboor, succes bij de arbo! Ik kreeg met m'n ziekmelding ook gelijk een hoop papieren en dan heb ik nog lang geen verlof @Mum, gezellig zo'n schoonmoeder! Belachelijk ja! Ik heb een hele lieve schoonmoeder! Nadeel is alleen dat er zoveel gerookt wordt en ik daar straks wel herrie over ga schoppen als de kleine er is. Hou me nu al in nu ik zwanger ben en probeer het wat te ontlopen. Denk dat ik de verjaardag van m'n schoonzusje en zwager eind van de maand oversla. Staat er dan helemaal blauw en minstens 10-15 mensen die continu roken. Ik zal de hond zo uitlaten en dan gezellig weer een dagje werken. Hopelijk word ik 't weekend niet gebeld. 'k Sta toch nog maar 3 uur in de min, kan wel wat bij Haha, kan ik toch niks aan doen als ze niet bellen.
@Schoonmoeders: Ik denk dat ik die van mij op een gouden dienblad mag dragen. Jeetje, als ik jullie schoonmoeders zo bezig hoor ... een nachtmerrie! Oh, ik mag er niet aan denken. @Sterretje: Spannend meid, ik hoop wel voor je dat deze pijnen niet voor niets zijn. Laat het maar snel doorzetten hé. @Suus: Hopelijk valt het feestje nog een beetje mee. En anders ga je idd, maar rond 10 uur naar huis. @Red: Wat vervelend ség, zoveel mensen die zitten te roken. Echt vies is dat ... (mijn mening hé) Ik zou er ook niet blijven zitten. Gewoon al niet. Krijg er zo'n hoofpijn van en het stinkt zoooo hard! Je kleren de dag erna, kvind het altijd zo goor. Ik sta altijd nog even op met mijn vriend als hij moet gaan werken. Even gezelschap houden Daarna kruip ik altijd lekker weer in bed om nog een uurtje te slapen ofzo. Maar daar dacht vandaag iemand anders over. Hij was echt zo druk aan het bewegen, dat ik er gewoon niet meer van kon slapen. Ik zag hem gewoon van de ene kant van mijn buik naar de andere schuiven kVraag me dan altijd af, wat hij in allemaal aan het doen is
goedemorgen allemaal vandaag naar t ziekenhuis.. en volgens mij staat mijn banner niet goed...ff vragen in t ziekenhuis of ik vandaag al als dag 1 mee mag tellen.. of dat dat morgen pas is..
Owja, Gaby. Sorry meid, was ik er vergeten bij te zetten! Ontzettend veel succes vandaag. Ik duim voor jullie dat alles goed gaat!! Pff ik wil meer smileys
@sterretje, spannend meid!!! Wie weet komt de kleine al spoedig!! ik ga me aankleden en tandenpoetsen, moet zo bloed laten prikken.... Jakkie! I had trouwens iets gekocht via deze pagina van iemand hoop dat het vanavond binnenkomt.. Verder ga ik vandaag maar eens aan de schoonmaak en boodschappen..
hoi.. allemaal.. Ben er weer.. Was ietsje eerder thuis dus had de keuken maar even gepoetst Die is weer lekker fris nu Ben bang dat ik niet kan slapen maar ga zo maar even op de bank liggen ben niet echt moe (niet moe genoeg om te slapen) @mecha: die rare werktijden komt omdat ik op een buitenschoolseopvang werk die kinderen zitten nu op school.. tot 12 uur @gaby: heel veel succes zo!!! ga voor je duimen dat alles goede kwaliteit is en de eitjes goed worden teruggeplaatst @juffie: jakkie!! bloedprikken.. waarom moet je dat?? @hillii: misschien deed hij vast aan ochtendgymnastiek? @redd: mijn schoonmoeder rookt ook altijd veel.. Vind ik wel echt een nadeel ook als we daarna toe gaan.. mijn schoonmoeder, schoonvader en schoonopa (die woont bij hun in huis) roken.. dus als ik daar een dagje ga kaarten zit je de hele tijd in de rook maar ze weten al dat ik er een hekel aan heb @knaboor: veel succes bij de arboarts!! ben benieuwd wat ze zeggen @mum: je bent erg laat vandaag.. kom je eens melden of je moet aan het bevallen zijn en dan moet je buddy even een berichtje achterlaten
Goeiemorgen hopelijk is mum gewoon lekker aan het uitslapen ik heb ook geen sms dus nog niks aan de hand!! @ gaby succes en sterkte straks @ sterretje wat rot dat je je zo voelt @ dreamer jij ook succes bij de dokter hier een goede nacht gehad wel om 3 en 6 uur moeten voeden maar geen gehuil en geschreeuw gisteravond. Denk dat ik ayden zo maar in bad doe dat vind tie zo lekker verder geen plannen
Gaby, Succes vandaag meis! Denk aan je! Dreamer, Jij ook succes! Mijn duimen draaien! Ook ben ik in gedachten bij jou! Mum, Nog niet bevallen Hier vanochtend wakker met kou op de rug au! Ben gelijk stijf
@ Kim: Ja juist omdat het zo goed bedoeld is is het echt heel irritant! Ik zal jouw idd proberen te smsen als we naar het kraamhotel gaan, als het niet midden in de nacht is! @ Agneta: Ow bah dat is niet lekker inderdaad! @ Dreamer: Ow wat erg zeg, die had ik dus echt mooi weggestuurd, dat heeft ze toch ook wel gedaan hé?? pfff waar haalt ze het lef vandaan... wij hebben mijn schoonouders al verteld dat ze het pas te horen krijgen als de kleine er is (toen zei ze dat ze niet anders verwacht hadden, klonk heel begripvol) maar waarom moet ze dan steeds bellen om te vragen of alles nog rustig is? als dat het niet meer is zullen we dat toch niet zeggen... Je zult het niet meer lezen maar onwijs veel succes bij de dokter meid!! @ Sterretje: Hmm ga jij ook beginnen met voorweeën enzo net als Emma en Kristel? nope op het gebied van bevallen is het hier weer gewoon rustig gebleven vannacht! @ Suus: Fijne dag meid! Niks aan t handje meid! @ Knarboor: waarom moet je nog naar de arbo arts voor die 2 weekjes? @ Red: Tja dat is ook niet echt fijn, bij mijn moeder wordt ook veel gerookt helaas, maar daar wordt straks wel rekening gehouden met de kleine! werkse meid! @ Hilli: Ben er echt blij mee met zo'n goeie schoonmoeder, want je leest het... ze zijn erg zeldzaam!! wat leuk joh dat je buik zo op en neer bewoog! hij had vast zijn eerste zwemles @ Gaby: Heeeeel veeeeeel succes in het ziekenhuis meid!! *danst en duimt zich rot voor Gaby* Een kl*tenacht achter de rug dat wil je niet weten... lekker op tijd naar bed gegaan dacht ik, slaap ik haast krijg ik om 22.24 uur een smsje van mijn tante hallowwww denk ff na!!! telefoon aan de kant gepleurd (wel binnen handbereik want die gebruik ik als zaklampje om s'nachts naar de wc te gaan) dus weer een keer plassen en ja hoor ik lig net weer in mijn 1e slaap weer zo'n klote smsje, van een vriendin van mij die mij moet melden dat het volle maan is en ik maar moet gaan puffen GRRRRRR het was toen 23.19 uur! Waarom denken die mensen niet gewoon na... het is niet zo dat omdat ik zwanger ben en verlof heb, ik tot 1 uur op de bank tv zit te kijken hoor!! resultaat: ik was dus wéér klaarwakker. toen heb ik dus echt gewoon niet meer kunnen slapen tot 2 uur half 3 omdat ik lag te piekeren over mijn schoonmoeder en dat gewoon niet naast me neer kon leggen! uiteindelijk toch in slaap gevallen en om 5 uur weer wakker, moest plassen! terug in bed merkte ik meteen dat ik alweer TE wakker was, ja hoor piekeren begon weer en heb wakker gelegen tot 7 uur, toen ging vriendlief de deur uit om te werken (na een huilbui van mij aangehoord te hebben!) gelukkig daarna dus nog even een tijdje geslapen tot 10.15 uur!
ik ben niet meer gaan slapen.. maar in de plaats het aquarium schoon gaan maken want die gaat in de verkoop.. Ik heb ook nog een bh handwasje gedaan en het eten voor vanavond klaar gezet vind dat ik hard genoeg heb gewerkt vandaag Heb nu even een lekker danoontje ijsje.. en dan kan ik over 5 minuten aanrijden om te gaan werken.. hoop dat vandaag snel voorbij is want heb geen zin om te gaan werken en ook niet in het feest :S "gaby smste mij dat het in het ziekenhuis waarschijnlijk een uur uit gaat lopen"
Hai meiden, Zo eindelijk eten!!! Jammie, moest net nuchter blijven... Heb een buisje bloed hier op tafel liggen ieeellll!!!! Over een uur moet ik weer heen om dan nog een buisje af te laten nemen.. Het is voor zwangerschapssuikerziekte... Wat zijn jullie allemaal aan het doen?! Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?