@mumtobe: lekker dan die schoonmoeder van jou... @kim: kunnen we jou schoonmoeder niet af en toe een keer lenen dan haha @emma: wat goed dat de bv zo goed gaat...vervelend die krampjes en misselijkheid..hopenlijk is hij er snel vanaf....
Heej meiden.... ik schaam me diep... Ik heb echt geen tijd meer om hier te komen gluren. Maar dat wilt niet zeggen dat ik aan jullie denk hoor. Sinds de bevalling heb ik alleen nog maar met pijn gelopen. Eerst het herstellen van die blaar en sindsdien komen al m'n verstandskiezen door, gaan ontsteken en moeten getrokken worden. Gister zijn de laatste 2 getrokken... Pfffiieeewwww Hopelijk gaat t nu niet ontsteken en ben ik snel van de pijn af. Met Levi gaat het hartstikke goed, we zijn gister voor het eerst (ik weet het, 2 weken te laat) naar het consultatiebureau geweest. Nou die groeilijn ging bijna verticaal omhoog. Dus hij groeit harstikke goed. Ook zijn we al 2 weken op de camping geweest. De eerste week samen met Daan en de laatste week met z'n 2tjes. Nu ben ik sinds dinsdag weer thuis. Met Angel gaat het niet zo goed. Ze heeft een zeer extreme vorm van verlatingsangst. Ze moest gister even alleen thuis zijn en heeft toen de hele voorkant uit haar bench gesloopt en daarbij zichzelf verwond waardoor het hele huis onder het bloed zat. Dit is dus gewoon zielig voor haar. Daan is direct met haar naar de dierenarts gegaan. We moeten maandag nog even bellen omdat er dan een gedragsdeskundige aanwezig is maar waarschijnlijk is dit er niet meer uit te krijgen en moet ze herplaatst worden. Ik heb daarom dus maar net m'n boodschappen bij Albert besteld, want ik kan dus niet zonder Angel de deur uit. En Daan moet vanndaag en morgen werken. Hoe gaat het met jullie? @ Mum: Een aantal dagen overtijd... spannend hoor! Ik mis jullie wel hoor! Ik moet bekennen dat het me best zwaar is gevallen. Ik vind het heerlijk het moederschap. Maar soms best zwaar. Ook in combinatie met de pijn en dat ik geen kant op kan door Angel. Het is best oneerlijk tegenover Levi want het is zo'n zoet kereltje. Nu pas krijgt t allemaal een plekje in mijn hoofd en ben ik veel rustiger. Pfff ik zit weer veel te veel over mezelf te kletsen. Ben echt benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik zal ook weer wat nieuwe foto's op de beebiesite plaatsen.
@ Debby Wat goed om van je te horen!!! Jammer dat het met Angel zoo slecht gaat, hopelijk is er snel een passende oplossing!!!
Hey meiden, Ff snel een berichtje vanaf stage. Nog geen mum-beeb zie ik?! Jeetje zeg mum, het wordt wel tijd he.. @ debby, onze hond heeft ook heel erg verlatingsangst. Wij gebruiken nu het med. Clomicalm. Na een week gebruiken ging het al beter en nu kan hij gewoon alleen zijn en in de bench!!! Misschien is dat nog een optie, zodat jullie haar niet weg hoeven te doen. Clomicalm kun je vaak krijgen op recept door de gedragstherapeut. Hopelijk is het een oplossing. Ik ben nu allemaal bevallingsdata voor zwangerschapsverlof aan het verwerken haha. Kriebelssss krijg ik ervan!!! Nog een paar dagen wachten.... Ging vanmorgen stiekem een test doen (weet het, veeeeeeeeels te vroeg) en voor straf liep de test niet goed door!!! Grmb... nouja zondag maar. Ik moet weer gaan!! Veel liefs
@ Debby: ha meid, wat fijn om weer eens wat van je te horen vervelend dat je steeds zo'n pijn hebt, hoop idd dat je er nu vanaf bent! en wat balen van Angel zeg, waarom had ze dit bij de vorige eigenaren niet? een aantal dagen overtijd ja helaas valt me erg zwaar, vandaag krijg ik te horen hoelaat ik woensdag bij de gyn moet zijn voor een controle, dit zie ik dus niet zo zitten, wil heel graag gewoon spontaan en natuurlijk bevallen!
@ Nen: Owww k snap helemaal dat je er de kriebels van krijgt hoop zoooo op een posi test voor je meid!! succes op je stage! @ Debby: ow ja ben benieuwd naar de nieuwe foto's van jullie bink!
Ik koop echt nooit meer wat tweedehands hoor, ik kan de zenuwen niet aan haha! Elke dag ren ik als een puppy naar de brievenbus om te kijken of er al een pakketje ligt... Ik heb eigenlijk ook geen flauw idee hoelaat de post hier komt.. Zelf ben ik zo'n persoon die het meteen op de bus doet als het geld binnen is, maar de meeste mensen zijn niet zo :S
@ Debby Ja gaat lekker hoor!!! Kleintje begint nu echt superactief te worden in mn buik. Voelt heerlijk Toch kan ik niet wachten tot de kleine lekker in het wiegje ligt...
@ Juffie: Je kan ook gewoon 2e hands kopen en het op gaan halen ik doe niet anders om dezelfde reden als jij dat ik niet kan wachten tot het pakketje binnen is, en ik het voor geen meter vertrouw dat particulier kopen via internet!! als ik iets verkoop via marktplaats mogen ze het ook op komen halen, en anders vette pech!! @ Bos: kan jij je schoonmoeder een beetje buiten de deur houden of staat ze nu Lars er is ook dagelijks op de stoep?
@ Mum Inderdaad dat moet ik volgende keer ook maar doen, maar dit is via deze site een nijntje pakje maatje 56. Dacht altijd leuk om er bij te hebben voor de kleine spruit Verder koop ik inderdaad meer als ik bij mensen thuis kan ophalen, zoek altijd ook binnen een straal van 5 km.
@ Juffie: Ja idd ik zoek in een straal van 15 km dat kan ik aantuffen nijntje pakjes hebben ze voor niet al te veel geld bij de v&d en prenatal
nu we het toch over nijntje pakjes hebben, die zal ik eens in de vluchtkoffer gaan doen, ik heb ook een maatje 56 en heb in de koffer alleen maatje 50 en 50/56 zitten en aangezien ons ukje er nog niet uit wil maar wel lekker doorgroeit hebben we natuurlijk kans dat maatje 50 straks gewoon niet past... Snik k heb zo'n lief pakje!! (we proppen hem/haar er gewoon in )
I know, maar deze mocht ik voor 5 euro hebben incl. mutsje en slofjes enz. Dus had zoiets ach, leuk toch?
Die mevrouw van Saltro is ook niet slim.. Ik zei van ik ga straks liever in de buurt want hier duurt het wel erg lang (lees 1 uur wachten!!) Maar toen zei ze een straatnaam en ja dat is echt in Utrecht hoor.. ik vroeg nog niet de meern of vleuten NEE echt Utrecht.. Kijk ik net op internet is het toch de meern.. pff zeg dan gewoon ik weet het niet :S
hey allemaal ben weer terug.. ben nu bezit van 2 embryo's helaas was de kwaliteit van de eitjes ondergemiddeld dus we hebben ok geen cryo's kunnen maken. ben aan de ene kant echt bang dat dit dalijk allemaal voor niets geweest is :'(
@ Juffie: okeej nou t zal vast gewoon binnenkomen!! @ Gaby: het terugplaatsen is dus achter de rug... was de kwaliteit van de teruggeplaatste embryo's beter als de andere? jammer dat er geen cryo's gemaakt konden worden! ik ga keihard voor je duimen dat de embryo's zich mooi gaan nestelen meid!! Zo pakje maat 56 zit ook in de vluchtkoffer, hoop echt dat het pakje maatje 50 nog gewoon past...
@gaby he wat balen dat ze verder geen cyro's kuynnen hebben mnaken zeg Maar meis deze gaan het gewoon worden, deze beebjes blijven lekker bij jou Daar gaan we voor duimen! Wanneer is nu je testdag? @debby wat goed je weer te lezen meis, fijn dat levi zo'n lekker mannetje is en dat tie het zo goed doet allemaal Wat vervelend van angel zeg, hopelijk kan de gedragsdeskundige jullie helpen! @mum he nog geen beebje bij je, hoe laat hoor je van de vk wat de tijd is voor de afspraak van as woensdag bij de gyn ev? (oh ja had op internet gekeken de volle maan is vandaag om kwart over 12, dus geen idee of je dan afgelopen nacht of aanstaande nacht volle maan geluk moet hebben, laten we aankomende zeggen, dan heb je nog alle kans! Hier lekker geslapen, en het lijkt minder met de pijn gelukkig, nu hopen dat het zo blijft Kan weer normaal achter de computer zitten iig dus dat is al heel wat!
ik mag 19-9 testen..als k er nu al aan denk, dan durf ik t gewoon niet eens.. ben zooo bang voor weer een teleustelling..