@ Sterretje: Fijn dat alles goed is met jullie kleine man, toch flink aan het rommelen dan! wie weet gaat de volle maan voor jullie iets moois betekenen! @ Ukkie: Fijne avond meid!! enne lekker hoor muffins
hey hey gaby ohhhhh wat spannend voor jullie! ik ben zo hard aan het duimen. ik hoop zo dat het eindelijk raak mag zijn voor jullie. heb respect hoe je ermee omgaat. alleen het wachten he dat duurt lang. sammie de 16 al geopereerd worden snel zeg. zie je ertegenop? wel balen dat je dan niet kan klussen. ukkie fijne avond! sterretje ben je idd niet veel wijzer mee nee. maar wel fijn dat het al wat zachter is daar beneden toch? wel spannend. veel plezier op de verjaardag. mum die schoonmoeder van jou weet niet van ophouden he geloof ik. kan je niet een enkel ticket sibirie boeken? kost ff wat maar dan heb ie ook wat. hihi. ik ben vandaag bij de vk geweest en alles wat goed. ze zei dat het een mooi kindje was (kwa grote dan) en dat als ik de 40 weken helemaal uitloop ze ong. 7 pond zou zijn. ze vroeg nog en?? kom je volgende week nog of ga je bevallen?? haha ik zei nou ik weet niet. kom jij maar een keer bij mij langs haha.
@ Agneta: wat fijn dat ook bij jou bij de vk alles goed was elke keer als ik ons ukje nu voel bewegen dan leg ik mijn hand op de plek waar hij/zij met een elleboogje,knietje of hieltje drukt en denk ik: zou het een ventje of een meisje zijn... t is zooo raar dat je zo dicht bij elkaar bent maar dat ik gewoon niet weet of het een jongetje of een meisje is, en hoe hij/zij eruit ziet...
hee meiden ben ook weer terug van de kapper en m'n ouders. M'n moeder was zo lief om te betalen dus dat scheelt ook weer! nog paar boodschapjes gedaan. manlief was naar z'n broer en is ook onderweg naar huis. 'k ga zo lekker op bed. hier nog geen babynieuws lees ik, wie weet morgen! truste!
@Nen: hoe lang moet je daar stage lopen... @Kristel: wauw wat een mooie foto van yentle @oma: ja leuk he dat ze die nog geven. het is wel een andere als vroeger (heb er van mezelf ook 1 namelijk in de kast staan) hij is wat minder uitgebreid maar nog wel erg leuk. @gaby: ik heb geen idee hoe lang dat zou duren..je had toch een datum gekregen wanneer je kon testen?? denk dat het iets sneller is als na een gewone eisprong omdat het al bevrucht is maar weet ook niet...misschien keer vragen in het ziekenhuis... @sammie: oh dat is snel..beter je kan het maar achter de rug hebben toch.. @agneta; oh netjes zeven pond maar bind je er niet aan vast...bij mij gokte ze ook zo rond de zeven en een half haha @emma: wat goed dat je al weer bijna de oude bent....hebben jullie het druk met visite? @mum: haha die schoonmoeder van jou is echt een grapjas. @kristel: wat houd babymodel precies in...komen die kinderen in van die blaadjes voor kleding van de h&m en otto enzo?? @red: truste meid. @juffie: have fun bij de bios vanavond bij mijn ouders gegeten...Lars heeft bijna de hele tijd geslapen. is even wakker geweest...beetje krampjes...om zeven uur de fles gekregen van mijn zus en gelijk in slaap gevallen en slaapt nu nog steeds (inmiddels wel thuis hoor haha...is gewoon doorgegaan tijdens het overleggen in de maxicosi haha) ga nog ff wat printen voor in zijn ikke boek en dan ff tv kijken en slapen... morgenavond nog visite en zondag is vriendlief jarig.. (Lars heeft al voetjes geverfd voor papa haha..heb een hard uitgeknipt op papier en daar twee voetjes op geverfd met hem) ziet er zo schattig uit...en hij krijgt een shirt aan met voorop de tekst: hoera mijn papa is jarig. en achterop staat: de liefste papa is mijn papa..
@Bos: gefeliciteerd alvast! Is dat dat shirtje wat je toen had besteld? Gaat ie het passen? Leuk he die babyvoetjes! Ik zag op marktplaats idd dat het Ikke boek nu iets anders is. Wel gaaf dat ze hem gewoon nog geven. Hoop dat we snel bezitters mogen zijn van zo'n nieuw Ikke boek @Mum: wat super dat ie alweer aankomt zeg! En wat ben je snel weer op de been meis. Geniet er maar van! @Sam: balen dat het net na je ei is. Zal wel raar zijn om niet te klussen rond je ei! @Mum: wat een ego heeft dat mens zeg! Laat de volle maan maar flink zn werk doen @Sterretje: voelde je de beeb minder? Wat eng! Goed dat je alles hebt laten nakijken. Hoop dat de volle maan iets voor je gaat doen meis. @Agneta: ook jij je mooie buik aan de volle maan showen! *doet een bevallingsdans voor de 3 hoogzwangere dames*
Hai meiden, Een latertje maar we zijn niet naar de bios geweest... Het was helemaal vol, dus we hebben bij Starbucks lekker cappucino gedronken en bij Media Markt een leuke dvd gekocht.. Knocked up, gaat over iemand die zwanger raakt.. manlief had hem uitgekozen.. Net lekker op de bank liggen kijken. Nu maar het bedje in morgen gaat om 8 uur de wekker. Een of andere zot in mn mans familie heeft besloten om om 10 uur smorgens met een boot een rondvaart te doen :S Op zaterdag, kortom, THERE NUTS!!!! Heb er totaal geen zin in, moet daarna naar een glasfabriek, nou noway dat ik daar heenga, echt zoooo boring. We gaan wel lekker op een terrasje zitten Daar zijn we beter in!!! Nou succes met alle babys binnenboord houden, morgenavond mogen ze wel tevoorschijn komen, Mum en Sterretje!!
@ Bos: Wat fijn dat Lars het zo goed heeft gedaan terwijl jullie bij je ouders hebben gegeten! Klein slaapkopje Hihi je bent lekker creatief geweest met Lars voor de verjaardag van zijn papa, leuk idee hoor!! wat zal je vriend trots zijn als hij zijn zoon met dat shirtje ziet! Gezien het tijdstip dat ik dit post zullen jullie wel denken dat het begonnen is... maar nee! Ik heb tot 5 uur kunnen slapen en daarna begon het gepieker! Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat ons kindje nog wat overkomt in mijn buik! waardoor ik die angst heb zou ik niet weten, maar ik weet wel dat ik het helaas niet zomaar naast me neer kan leggen! bij alle controles deed ons kindje het gewoon supergoed en ook met mij is er nooit iets aan de hand geweest tijdens de zwangerschap, misschien maakt dat het allemaal wel zo moeilijk... juist omdat het al die tijd goed is gegaan! Ik heb me net in bed al wel bedacht dat ik woensdag zoiezo niet alleen naar de gyn. ga, ik had er niet bij stilgestaan dat ik dan zelf een kwartier/20 minuten moet rijden naar het ziekenhuis en dat ik dat niet meer aandurf omdat ik er met mijn hoofd gewoon niet meer 100% bij ben! dus vriendlief moet maar gewoon mee! Straks op een fatsoenlijk tijdstip ga ik de verloskundige bellen en mijn angst bij haar neerleggen, ik hoop dat ik nu een ander tref als afgelopen dinsdag en gister aan de telefoon! ik weet niet of het kan maar misschien kan ik een extra controle krijgen in het ziekenhuis dit weekend nog of anders maandag, ik weet niet wat ik er precies mee wil bereiken maar ik denk dat dat mij wel enigsinds gerust kan stellen tot woensdag! mijn vriendin die al 2 kindjes heeft is bij allebei 4 dagen overtijd gelopen en die moest vanaf de dag dat ze 40 weken zwanger was, dagelijks op controle bij de vk, als er bij mij niks aan de hand is ben ik straks gewoon een week niet gezien, ik vind dat eng zo op het laatst!! Sorry voor het hele verhaal maar moest het even van me afschrijven!
@mum, ik snap je angst meid!!! Hier moet je om de dag komen wanneer je overtijd bent.. Inderdaad bel gewoon, ze laten je heus niet met deze angst rondlopen, toch? Succes meid!
@ Juffie: Thnx... ik hoop idd niet dat ze me met deze angst rond laten lopen! ik ga straks even bellen!
@Mum: ik vond het ook al een groot gat wat er tussen de controles zat. En kan me je angst heel goed indenken. Ik hoop dat de vk je wat gerust kan stellen meis! Dikke knuff.
@Mum, 'k zou gewoon bellen! 'k Denk dat ik ook met angst zou zitten. Een week is ook lang! Ik zal zo 's van bed. Moet hier nodig in huis bezig maar weinig zin in
goedemorgen allemaal mum: jeetje dat gevoel is ook niet leuk, maar gewoon bellen hoor! en ook goed dat je vriendlief mee neemt hoor! je kan ook maar beter niet alleengaan!
mijn linkeroor doet zeer.. werd vanmorgen wakker en toen lag die dubbelgeklapt... auw... halve nacht zo gelegen waarschijnlijk..