Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Mum, ik snap je onzekerheid, gewoon bellen als je je daar goed bij voelt!
    Ze zullen het heus wel begrijpen!
    Knuffel!

Dreamer, heb mijn ei 2 dagen na de operatie.
    Maar klussen heeft dan weinig zin, aangezien ik blauw/groene contrast vloeistof krijg voor de HCG, en dat kan er dagen erna nog uitlopen, dus zal het ook de sperma meenemen mochten we gaan klussen.

Hoe gaat het verder met jou?!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo alles weer bijgelezen!

@mum gewoon bellen hoor meis, wie weet kun je tussendoor nog gewoon een controle bij de vk krijgen!
    Ff alles nagaan en gewoon het hartje horen, dan ben je al wat meer gerust gesteld misschien
    Ik ken je gevoel heel goed hoor, ik ben er ook zo bang voor!
    Dus bel op en anders een beetje brutaal zijn, dan krijg je misschien meer voor elkaar
    (zou ik neit kunnen hoor, maar van andere hoor je vaak dat dat helpt dus hopelijk heb je het in je!)

@red wat leif van je mama dat ze de kapper betaald heeft, dat scheelt weer zeg, super!

@juffie veel plezier vandaag, wat een tijdstip zeg!

@sammie deze maand mocht je ook niet zwanger worden toch door die operatie, of kan dat nu wel omdat je ei na de ingreep is?

@dreamer, bijgekomen van de afpraak bij de arts gister?
    Ja ik voelde de kleine veel minder
    Aan het begin van de week natuurlijk al bijna niet en donderdag had ik hem 1 keer gevoeld en gister nog niet toen ik bij de vk was geweest

@gaby heo voel je je vandaag, geen buikpijn meer?

Zo hoop dak niemand ben vergeten, sorry anders!

HIer vannacht eindelijk wat beter geslapen, vanaf een uur of 12 tot half 6 met 3 plaspauzes haha, maar wel lekker dus!
    Nog steeds harde buiken in combi met ongipijn, steken, krampen enz
    Maar verder nog niets :x
    Word er een beetje moe van
    Verder vandaag nog geen teken van leven van het ukkie, dus ff in de gaten houden
    Maak me nu al weer super zorgen!
    Nou ja afwachten maar tot vanmiddag

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

Mum.. inderdaad gewoon bellen. Je moet niet in angst blijven zitten. Dat is het slechtste wat je voor jezelf en je kindje kunt doen.

Hier zitten we met een probleem. Ik heb zin om iets leuks te gaan doen vandaag maar het probleem is we weten niet wat! We hebben alle boodschapjes al binnen al bij de ikea geweest.. Heeft iemand een ideetje???

4. GOEDEMORGEN!!
    @ mum lekker bellen daar zijn ze voor.

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie ehm, heb geen idee nee, lekker ff naar de stad en daar gezellig lunchen ofzo anders?
    Lekker nog wat extra dingen voor de kleine shoppen gelijk, altijd leuk!

@ryanne, goedemorgen meis!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

ik ben nog even terug gegaan naar bed en heb gelukkig nog even 2 uurtjes kunnen dommelen.
    ik heb de vk ook nog niet gebeld, eerst zo maar eens even eten en douchen enzo!
    ik weet niet of het komt doordat ik vanmorgen op de bank heb gelegen maar ik heb een beetje zeurderige menstruatieachtige "pijn" in mijn onderrug, maar wel constant, dus zal wel niks betekenen!

@ Dreamer: Ja idd, ik hoor uit verschillende hoeken dat het niet normaal is
    dat ze me zo lang ongecontroleerd laten lopen op het eind... mijn bloeddruk
    bijvoorbeeld die kan ineens enorm stijgen zonder dat ik daar zelf erg in hoef
    te hebben..

Fijn dat jullie allemaal zeggen dat ik gewoon moet bellen :) k voel me zo'n
    zeikerd...
    Jullie zijn LIEF!!

@ Sterretje: het hartje kan ik thuis ook luisteren met de angelsound en ik voel ons
    kindje goed bewegen maar mijn grootste angst is, dat dat ineens ophoudt!
    hihi normaal kan ik best brutaal zijn maar tegen de vk niet denk ik, ik denk dan
    steeds hmmm ze moet me misschien nog wel gaan helpen bij mijn bevalling!
    op de 1 of andere manier denk ik dat ik ze beter te vriend kan houden!
    Fijn dat jij wat beter geslapen hebt! eng joh dat je jullie kleintje nog niet gevoeld hebt!
    niet te lang afwachten hoor!

@ Ukkie: Lekker shoppen ofzo?

@ Ryanne: Goedemorgen meis, thnx

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen allemaal,.. ben het met de dames eens gewoon bellen

hier een rot nacht gehad blijf maar aan die vent denken .. :( droom zelfs over hem en als ik niet slaap dan denk ik aan hem pff het is gewoon niet normaal meer voel me echt helemaal niet meer lekker in me vel.. heb ook geen geld dus de deur uit is ook al geen optie .. weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet ...sorry hoor ego ...

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum wel zo bellen dan he, al is het maar dat je je er wat beter door voelt!
    En tja je hebt wel gelijk als je zegt dat je ze straks nog nodig hebt!
    Meis gelijk ff vragen over die ongi pijn, of het wat kan beteken?
    Heb je dat nog niet eerder gehad deze weken?

BIj mij is het in combi met harde buiken en steken, dat het wel echt weeen zijn dus wie weet bij jou ook!

Moet rond 3 bellen naar het ziekenhuis als ik de kleine nog steeds niet gevoeld heb min 3 tot 5 keer,
    Dus dat doe ik ook, was vanancht weer zo aan het piekeren over dat ik hem zo weinig voel, heb hem vannacht toen ik wakker was om half 6 wel ff gevoeld hoor, maar dat mocht ik niet mee tellen van de gyn, dus zit er echt een beetje op te wachten nu

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen!

mum heb je al gebeld?? ik kan me voorstellen dat je je dan een
    zeikerd voelt want dat heb ik ook altijd. heb normaal wel een grote mond maar bij de vk denk ik ook altijd hmm laat ik me maar
    inhouden. waarom weet ik ook niet. maar wel bellen!

sterretje jij ook!! lijkt me vreselijk als je je kleintje ineens minder voelt.

ik heb ook echt een beroerde nacht gehad. heb voor het eerst de hele nacht pijnlijke harde buiken gehad. heb ik nog nooit gehad. en ook pijn in mijn onderug. ben eruit gegaan en later toen ik weer in bed lag had kreeg ik het ineens zo spaans benauwd over de bevalling. over dast ik het niet wil en niet kan en dat ze echt niet door dat "gaatje" past. werd er helemaal eng van.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ik bel aan het begin van de middag even,
    nog even eten en douchen enzo... heb trouwens ook wel wat harde buiken, maar daar
    lijkt geen regelmaat in te zitten ofzo bovendien zijn ze niet pijnlijk,
    en heb het idee dat ze komen door de bewegingen van de kleine!
    heb het nog niet eerder gehad deze weken nee!
    helpt het bij jou niet als je wat in je buik gaat zitten porren of een beetje schudden
    ofzo?
    ik druk altijd een beetje op een hard punt in mijn buik, dat gaat dan door de druk
    vanzelf bewegen..

@ Agneta: Jij ook een onrustig nachtje dus...
    ik ga zeker bellen hoor! ik heb ook echt heel erg angst gehad voor de bevalling... en ik moet zeggen, nu ik zover overtijd ben kan het me niks meer schelen, ik wil gewoon bevallen! Ik kan het en jij ook!! miljoenen vrouwen zijn ons succesvol voorgegaan, dus waarom zouden wij het niet kunnen?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @agneta, he bah ook al zo'n rotte nacht dus
    Maar meid, je kunt het echt hoor!
    Probeer je rustig te houden en het over je heen te laten komen straks, met de hulp van je mannetje moet het echt goed gaan komen!
    Echt waar, jij kunt dat meisje heel goed op de wereld zetten strakjes!

7 pond trouwens he, super mooi toch!

Het is ook eng hoor, zou het liefst nu al bellen maar ja, moet echt tot 3 uur wachten, kan wel gelijk de gyn bellen dus dat valt mee
    Heb gister op de ctg en de echo gezien dat het goed was maar toch twijfel ik nu weer hoor
    Heb natuurlijk ook al vanaf donderdag die voorweeen/weeen/harde buiken (ben eht kwijt wat het nu echt is) dus ben ook bang dat hij daar last van heeft

Wilde maar gewoon dat hij nu kwam, dan weet ik zeker dat het geod met hem is he

@mum had net me mams aan de telefoon, bij haar begon de bevalling met buikpijn/ongipijn!
    Dus wie weet meis!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum oke, maar wel bellen strakjes dan hoor!

Ja normaal hielp dat wel altijd, zeker als ik ff ging liggen, maar nu helaas geen reactie
    Gister bij de vk ook niet, en de gyn voordat ze de echo maakte ook niet
    Je kon ook op de echo zien dat hij gewoon maar heel weinig en zacht bewoog, heel anders dan de andere echo;s die we hebben gehad
    Maar de gyn zei dat het goed was, dus daar moeten we maar vanuit gaan

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ja ga straks echt bellen :) beide bevallingen van mijn vriendin zijn ook met ongipijn begonnen!
    ik hoop dat je mannetje snel wakker wordt en hij gewoon lekker gaat liggen spartelen in je buik meid!!

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum oei mies ik hoop het zo voor je, heeft de maan toch geholpen!!!!

Ja ik probeer ook maar te denken dat hij gewoon aan het slapen is, en anders straks gewoon maar weer een ctg en een echo
    Dan ben ik ook wat geruster hoop ik weer

En anders eis ik maar dat ze hem halen ;)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ sterretje: helaas merk ik nu wel dat we vrij weinig te eisen hebben heb ik het idee... ik zei ook al tegen vriendlief, ik ga een stel handboeien kopen, dat als het me echt niet meer bevalt ik mezelf kan vastketenen op de verlosafdeling in het ziekenhuis :p haha

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum nee he helaas is er weinig bij wat je zelf mag beslissen en moet alles maar zoals hun het willen en uitkomt bij ze

Haha handboeien

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ja je hebt weinig te vertellen... helaas!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    pff vraag me af hoe lang je wel geen (voor)weeen kunt hebben voordat er eindelijk eens wat gebeurt, wil hier niet nog eens 4 weken mee rond lopen zeg :$
    Echt heel me buik doet nu gewoon zeer :(

@mum jij had vandaag toch een verjaardag?
    Vanavond zeker?
    Hopelijk hoef je er niet meer naar toe :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: idd vanavond een verjaardag, ik hoop ook dat ik 200 meter verderop lig :p mijn beste vriend woont namelijk vlakbij het ziekenhuis/kraamhotel :D

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo m'n ouders waren net even hier.. gelukkig net alles opgeruimt.. hoefde alleen nog maar te dweilen.. maar dat is nu ook klaar.

sterretje: ik heb alleen s'avonds als ik ga slapen beetje buikpijn.. maar waar dat aan ligt geen idee..
    wat eng dat je je kleintje niet voelt zeg.

alle lady's boven 37 weken: wat hebben jullie toch steeds harde buiken/ weeen. dalijk bevallen jullie allemaal tegelijk.

mum: jij eerst hoor!

Deel Deze Pagina