mum en ster. je hebt hier idd helemaal niets te vertellen. in andere landen laten ze vrouwen nooit zo overtijd lopen. je kan eisen wat je wilt maar ze doen er gewoon niets mee. zo frustrerend.
@gaby ja he mum moet eerst hoor, die wacht al zo lang, ze heeft het echt verdiend nu! Fijn dat je er niet zo last van hebt meer meis! Oh wat moeten de dagen spannend zijn voor jullie nu zeg, zullen wel lang duren @agneta, nee je hebt echt niets te vertellen hier, in andere landen lijken de dingen die met zwangerschap te maken hebben, allemaal beter geregeld Qua overtijd lopen, medicatie bij pijn, verlof voor mannen, en soms ook voor vrouwen zelfs! @mecha fijne dag meis, hoop dat je toch wat vind om afleiding in te vinden! Heb nergens zin in vandaag, maak me druk om van alles, en zit in de weg met me buik, blegh, ga maar ff internetten ofzo denk
sterretje: ja 2 weken wachten duurt ook lang.. enne je zegt dat je gaat internetten.. maar wat ben je nu aan t doen dan.. volgens mij moet je ook internetten als je op t forum wilt komen
haha ik moet wel internetten wil ik op dit forum komen hihi ik ga zo maar even naar de winkels geboortezegels halen voor de kaartjes en wat kleine boodschapjes. verder de was wegwerken en stofzuigen.
k begin een beetje trek te krijgen. ga zo lekker broodje ei maken .. maar nog even wachten tot joey terug is van zijn werk..
ik heb de vk gebeld en ik mag even langs komen! ze stuurt me dan door naar het ziekenhuis (wel ander ziekenhuis dan waar ik normaal naartoe zou moeten) voor een CTG al is het maar om mij gerust te stellen!! Gelukkig!!! ik laat jullie iets weten als ik terug ben! doei doei
@mum fijn dat je langs mag komen en dat je een ctg mag laten maken, dan heb je toch wat meer zekerheid he, fijn hoor! Succes en tot straks! Ga hier ff douchen en daarna maar eens aankleden
wij gaan zo boodschappen doen bij de jumbo.. dan weer naar huis.. dan drinken halen bij de lidl en dan rachel helpen in t nieuwe huis..poeh nog druk vandaag..dus ben er vast vandoor.. fijna dag allemaal verder.. x
@mum: groot gelijk gewoon bellen...ze kunnen je vast gerust stellen...ik dacht ook dat je elke dag of om de dag moest terug komen als je overtijd was maar ik hoefde dat ook niet...moest de laatste keer met 40,1 weken naar de vk en daarna naar de gyn (pas bij 41.3 weken alleen heb ik dat niet gehaald) vond het ook wel lang alleen had ik niet echt de angst dat het mis zou gaan...als de kleine nog erg actief is proberen niet te veel zorgen te maken en anders gewoon bellen...daar zijn ze voor.. @agneta: oh vervelend dat je zo'n angst had maar geloof me jou meisje past door het gaatje hoor...dat gaatje word namelijk een aardig gat en er is er nog nooit 1 blijven zitten....laat het gewoon op je af komen...luister goed naar de vk en laat leon je helpen met puffen en zuchten....de rest komt het allemaal goed (als ik een negen ponder uit kan poepen kunnen jullie het ook dames) @sterretje: wat eng dat je de kleine zo slecht/ niet voelt....pfff lijkt me verschrikkelijk...hopenlijk ligt de kleine gewoon lekker te slapen en uit te rusten voor de reis naar de grote wereld.. @oma: ja ik hoop ook dat jullie snel zo'n ikke boek mogen ontvangen.... @gaby: auw...klinkt pijnlijk van je oor...gaat het al wat beter @juffie: oh jammer dat de bios vol was...was de gehuurde film wel leuk?? @red: kom je bed eens uit joh hahaha...hier ook lui hoor vandaag...
hahaha bos klinkt ook niet lekker "dat gaatje wordt een aardig gat haha. maar je hebt helemaal gelijk. jij een 9 ponder nou dan moet het zeker lukken.
Ik ben flink actief geweest heb gestreken en de was gedaan, en onze hele kleding kast opgeruimd, zomerkleding is teg in de doos en winterkleding is eruit. Ook alles wat ik niet meer aantrek weggedaan moet nu echt hoognodig shoppen want mijn kast is niet meer zo vol hebben jullie dat ook dat je voor je zwangerschap/bevalling andere kleding droeg als nu... Ik heb zoveel gekleurde kleding maar vind het nu kinderachtig en niks voor een moeder hihi wil toch wel wat modernere kleding en andere kleding dan dat ik heb. Ik zeg het misschien een beetje vaag hihi @ mum succes meid en kan je niet meteen blijven om te bevallen hihi @ mecha sterkte meid ik ga koken want komt zo kraamvisite en die eten ook mee dan heb ik dat gedaan.
@ryanne: euh...hier schijnt al de hele dag de zon..het waait wel aardig maar het is best lekker (zegt vriendlief, ik ben zelf nog niet buiten geweest, schaam schaam) @agneta; haha klinkt lekker he... Lars was vanochtend vanaf zes uur aan het mopperen...(tot een uur of 12 heeft hij het volgehouden) bijna niet geslapen. en als hij sliep alleen bij mij en daarna werd hij wakker als ik hem weg wilde leggen...vanaf 12 uur slaapt hij en hij is gewoon doorgegaan met de flessen drinken...(hij ligt alleen wel op zijn buik dan word hij tenminste niet wakker) maar ach als ik erbij ben overdag vind ik het niet erg...leg hem 's nachts wel op zijn rug hoor.. vriendlief is bossche bollen halen voor morgen...mmmm...
@kim: goed bezig jij...ik pas mijn broeken nog niet hier ook met de was bezig en gestreken...oh er komt geluid uit de wagen...