Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nou we zijn weer thuis...
    k zal geen heel verhaal neerzetten, maar heb een half uur aan de CTG gelegen en een
    echo gehad en alles was helemaal perfect! Gelukkig!!
    ik ben gerustgesteld... vriendlief en ik hebben ons er maar bij neergelegd en
    gaan er ook maar gewoon vanuit dat ik niet spontaan ga bevallen, dan kan het alleen
    nog maar meevallen als het wel gebeurd!

@ Bos: ow jij ook zo lang niet op controle... blijf het vreemd vinden!

@ kim: ik herken het wel van die "volwassen" kleding :p ik kijk nu ook naar hele
    andere kleding voor straks na de bevalling hihi... enne shoppen is niet erg toch?
    hihi nee kon niet meteen blijven, in dat ziekenhuis waar ik nu geweest ben laten ze
    juist nog lopen tot 43 weken :(

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ben benieuwd hoe het met jouw ging in het ziekenhuis!

Schrok er trouwens wel een beetje van hoe de hartslag uit kan slaan omhoog en omlaag... zaten echt pieken bij naar 180 bpm en dalen naar 120 bpm!!

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    #@mum gelukkig was alles goed meis!

Reageer straks verder, wilde even laten weten dat we toch weer richting ziekenhuis gaan voor weer een ctg

tot straks

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ow je moet nu nog naar het ziekenhuis...
    succes meid!!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, nah zeg... 'k was druk aan't werk ipv in bed te liggen... hihi. Werd om half 10 gebeld en moest gelijk weg. Heb super snel gedoucht en was om half 11 in t gezin. Collega was daar tot half 10 alleen die had een koortslip en 't gezin had liever een ander.
    Mocht wel even gezellig 50 km rijden maar 't is maar tot morgen en komt precies uit met mijn rooster. 't Is leuk gezin en ze zijn super blij met mij, ze zaten nl. met de borstvoeding, ene borst had overproductie wat de kleine niet aan kon. Andere houding geprobeerd, kindje in omslagdoek gewikkeld zodat die weinig kanten op kon en 't ging perfect! Als 't zo doorgaat is 't morgen prima denk ik. Geeft wel weer een lekker voldaan gevoel.

'k Ga maandag toch maar wel even cesartherapeut bellen. Begin wat meer last te krijgen van m'n rug en kont en kraamvrouw heeft daar te lang mee doorgelopen waardoor ze heel lang last heeft gehad en nu weer sinds april. Ze kan nog bijna niks.
    Zij had goed baat bij cesartherapie.
    Ben er achter dat ik last heb van m'n si gewricht, heeft 't in elk geval een naam ;)

@Mum, gelukkig dat je gerust gesteld bent! En hoop echt voor je dat je niet hoeft door te lopen tot 43 weken!
    @Sterretje, succes! Duim voor je dat alles goed is!
    @Kim, kan me 't best wel voorstellen! 'k Heb nu ook niet zoveel kleding dus mag nu lekker shoppen en na de bevalling weer!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Nee ik blijf zoiezo niet doorlopen tot 43 weken gelukkig...
    er zijn hier 2 ziekenhuizen in de buurt en het ziekenhuis waar mijn vk bij
    aangesloten is zeg maar die heeft de norm om vrouwen uiterlijk met 42 weken te laten
    bevallen, maar omdat dit ziekenhuis vandaag helemaal vol was (5 inleidingen) moest
    ik voor de CTG naar het andere ziekenhuis en die hanteren de norm om je tot 43 weken
    te laten lopen!

Fijn dat je een leuk gezin hebt voor 2 dagen... daarna weer lekker een paar daagjes vrij?

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ster,

Succes!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, ja ben maandag t/m woensdag vrij. Moet hier nodig 't hele huis door en die dagen vliegen altijd om.
    Manlief heeft hier de babykamer en logeerkamer al opgeruimd, stucadoor komt maandagavond langs. Heb t gevoel dat er nu wel eens wat mag gebeuren dus gaan er even vaart achter zetten dat de babykamer klaar komt.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: jeetje meis, ik vind het echt doodeng!
    Ik hoop heel hard dat jullie beeb het nog prima doet.
    Maarre .. laat ze hem maar gaan halen hoor, want dat je hem niet voelt is echt niet goed.
    Je hebt toch al voorweeën, dus de kleine is er duidelijk klaar voor om geboren te worden.
    Pfff, emo oma al helemaal in tranen!
    *duimt dat het goed gaat met jou en de beeb*

@Mum: ohhh ongi pijnen he, toch een beginnetje!
    Die pieken en dalen in de hartslag, kwam dat door weeën?
    Of had je nog geen waarneembare weeën?
    Ben blij dat je gerust gesteld bent meis.

@Bos: je weet het weer mooi te vertellen met dat gat :p
    Voortaan als je dat verhaal verteld moet je er maar bij vertellen dat dat gat ook weer terug in een gaatje veranderd :p
    Klinkt wat minder afschrikwekkend :p

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, kraamhulp bevalt goed, ze is vandaag eerder weg gegaan. Alles gaat goed en mark is er dus er is niet veel te doen verder.
    Snap je angst wel, overtijd lopen is niet leuk, je gaat je toch zorgen maken.. Ik vind 1 keer per week controle ook heel weinig nu. Je bent zeker geen zeikerd hoor! Lees net dat je een ctg gehad hebt, gelukkig was alles goed met de kleine! een hele geruststelling denk ik. Ik hoop echt dat de bevalling gewoon spontaan begint. Zie je er nog erg tegen op?
    Die pieken en dalen in de hartslag is juist een goed teken zeiden ze hier in het ziekenhuis.

@Agneta, ook al aan de voorweeen, spannend! Meid niet bang zijn voor de bevalling, het komt allemaal goed!
    Ik was ook echt heeeel bang, in het ziekenhuis ook nog maar het gaat dan allemaal vanzelf. je kunt het!

@Gaby, spannend! ik ga voor je duimen. Doe lekker rustig aan he

@Sterretje, lijkt wel een beetje op mijn situatie, hoop voor je dat de weeen afnemen en dat je in elk geval lekker kunt slapen. |Ja hoe lang kun je voorweeen hebben, ik heb het vanaf week 30 gehad dat het pijnlijk werd, ook al een poos met 1 cm rondgelopen, toen werden het er 2. Maar 1 troost, de ontsluiting is uiteindelijk echt super snel gegaan, volgens de vk kwam dat door al het voorwerk.

@Sammie, das wel snel al of niet!

@Bos, nee niet heel druk. Tot nu toe sochtends en savonds visite
    en vandaag een rustig dagje. Vind het wel heel druk anders..eerst maar even beetje wennen en uitrusten.
    Wat fijn dat lars zo lekker rustig was op visite. Wat een leuk kadotje voor je vriend!

@Kim, herken het wel ja, je voelt je ineens veel volwassener ofzo haha.

Hier is alles goed, Jorick zit weer bijna op zijn geboortegewicht :D. En we hebben een goede nacht gehad voor het eerst. Mark kwam vandaag thuis met een kadotje voor me , parfum en oei ik groei boek :D echt super lief.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Volgens die verpleegkundige(?) waren er nog geen waarneembare weeën
    en volgens haar zou ik dat wel voelen als ik weeën had (nou hoor genoeg verhalen
    dat dat dus niet altijd zo hoeft te zijn) maar die pieken en dalen waren vooral
    als ons beebje bewoog!
    De hartslag lag vrij regelmatig tussen de 140 en 150 bpm en dan met die pieken en dalen!

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, rugweeen zijn minder goed te zien op een ctg

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Fijn dat de kraamhulp goed bevalt :D Ik kijk niet meer tegen de bevalling op,
    wil nu zooo graag dat het begint :p
    Hier zeiden ze idd ook dat die pieken en dalen erg goed zijn!
    Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad, weer even bij kunnen tanken!
    wat Lief van Mark die kadootjes :D
    kan jij alweer een beetje uit de voeten?

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Die ongipijn was vanmiddag al een stuk minder... of ik heb er niet zo op gelet, maar als dat rugweeën zouden zijn dan zouden ze dus niet zichtbaar hoeven zijn op de CTG?

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: ik blijf toch een meisje zeggen :p
    Bij beweging is het idd logisch dat de hartslag op en neer gaat.
    Hoop dat de volle maan toch iets heeft gedaan dan voor je en dat het vanacht lekker doorzet.

@Agneta: kan me voorstellen dat je het doodeng vond ineens.
    Komt zo dichtbij en geen weg terug.
    Maar blijkbaar komt het helemaal goed ;)
    Binnenkort mag jij me vertellen of het echt goed komt!

@Emma: super zeg dat het zo goed gaat!
    Was je nog in paniek geraakt met de bevalling eigenlijk?
    Want dat was iets waar je bang voor was toch?
    Geniet maar lekker van de kleine :D
    En wat lief van je mannetje!
    Hoe bevalt het pappa zijn hem?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gabyyyyyy: bij de Bart Smit is de Nijntje boxspiraal in de aanbieding: van 16,95 naar 8 euro!!
    Wij hebben m meteen meegenomen.
    Heb je al veel Nijntje spulletjes of kopen jullie nog niets voor de beeb?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, ik ben ontzettend in paniek geraakt ja.. flauwgevallen enzo. Maar ik was ook compleet uitgeput en moest constant overgeven. Daarom vond de vk het nodig om een ruggeprik te zetten, ik kreeg een homeopathische dosis zei ze haha, dus de pijn was er nog maar het kon wel omhoog als het moest, dat was wel een hele geruststelling. Ik rilde helemaal dus ze moesten me goed vast houden, maar toen die prik zat mocht ik anderhalf uur later persen en dat was echt een verademing, ik was gewoon vrolijk, je zit dan echt in een soort roes en dan heb je ineens heel veel kracht.

Het bevalt allemaal heel goed, ik leef wel van voeding naar voeding haha. Mark doet het ook heel goed, hij is heel voorzichtig met hem ,echt heel schattig. Ben helemaal verliefd op ons mannetje :)

@Mum, echt fijn dat je er niet meer tegen op ziet, gaat helemaal goed komen hoor :D Ja ik voel me eigenlijk wel goed, wel moe en gisternacht wat koortsig door de stuwing denk ik.
    Mij is verteld dat rugweeen minder of helemaal niet zichtbaar hoeven te zijn op een ctg..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: die hartslagen waren toch ook voor een meisje? lager waren toch voor
    een jongen? :p
    Ik schrok er alleen van hoe veel die hartslag kan schommelen...
    ik durf het bijna niet te zeggen maar als ik nu loop of sta heb ik weer een
    stekerig/kramperig gevoel in mijn onderbuik! maar ik ga niet meer hopen dat t begint
    dat werkt toch niet :p

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik ben ervandoor, even eten en dan word Jorick alweer wakker denk ik. Vanavond hebben we lekker geen visite echt heerlijk :)

fijne avond!

@Mum, hoop dat ik morgen babynieuws lees ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ik heb de avond voordat het echt doorzette een flinke wandeling gemaakt, misschien een idee haha

Deel Deze Pagina