@Sam: ik zou zelf niet sms-en. Ik denk dat Sterretje zelf contact opneemt als ze ons iets wil laten weten. Maar het is wel heel eng allemaal zo! @Mum: je moet je niet hier melden, maar in het kraamhotel Jeetje meis, had echt gehoopt dat je gisteravond door was gegaan naar het kraamhotel.
Goedemorgen meiden, Hier nog niks aan het handje what's new? Maar een heelijk nachtje gehad gelukkig, 2x eruit om te plassen was toen wel misselijk en had buikpijn dus ik had een klein beetje hoop dat het een voorteken was, maar helaas! Verjaardag was wel gezellig, ik was HET onderwerp van gesprek want ja ik zou zo maar elk moment kunnen bevallen, of het kindje dan meteen daar op de stoep zou liggen hahaha! @ Matta: een Kraamhotel is onderdeel van of ligt vlakbij een ziekenhuis, het kraamhotel waar ik zou willen bevallen heeft een interne gang nara het ziekenhuis. ik kan daar bevallen net als thuis (verloskamers zijn iets warmer aangekleed als in het ziekenhuis) en zijn er complicaties wordt ik met bed en al naar het ziekenhuis gereden. ook mag ik daar mijn hele kraamperiode doorbrengen als ik wil... maar ik ga graag gewoon na de bevalling naar huis, als ik s'nachts beval de volgende ochtend! @ Emma: Fijn dat het persen juist heel snel ging, heeft de gyn je daar goed in begeleid, dat hij bijvoorbeeld gezegd heeft dat het beter was om in bed te blijven liggen? idd een heel bizar filmpje! @ Bos: Ja ik geloof graag dat jij minder relaxt in bad zat, ik geloof ook nooit dat ik zo relaxt kan zijn... maar misschien is ze zelf wel vk of gyn, en is die er wel bij maar op de achtergrond, zodat die in kan grijpen als het nodig is! @ Debby: owww.... foto's ga zo gelijk even kijken! @ Kristel: Thnx voor je opbeurende woorden meid!! fijn dat Yentle toch groeit op BV, als jij het volhoudt om fulltime te kolven is het toch prima... @ Kim: Helaas heb ik je vannacht niet gesmst heb me er maar bij neergelegd dat het nog wel een aantal daagjes kan duren! @ Dreamer: We zijn toch langer op de verjaardag blijven hangen, vandaar dat ik me niet meer gemeld had en lekker naar bed ben gegaan! Jij hebt een kort nachtje gehad zo te zien! haha ja 9-9-9 komt errug dichtbij... UItslapen dus @ Gaby: Wat kl*te zeg dat je niet goed hebt geslapen!! @ Juffie: Nee jullie hebben een hele nacht niks van me gehoord , maar uhm als ik KAN slapen dan slaap ik graag s'nachts @ Sammie: wat heerlijk dat je alweer van je ongi af bent Ben ook een beetje bezorgd om Sterretje... hoop dat we snel iets van haar horen! ik ga straks even met een vriendin de stad in... het is koopzondag!
@Mum: hoe is het met de ongi pijntjes? Zetten die al door? Hoop dat het snel doorzet meis. @All: ik ben er ook weer vandoor. Fijne dag allemaal!
Hi hi Nou Mum, als ik me niet vergis was jij degene die van de week het nodig vond om om 4 uur of 5 uur snachts maar te gaan typen? Of vergis ik me nu hahah. Dus we hebben ook liever dat je je snachts meld Dan weten we om 7 uur smorgens meteen dat je nog gewoon lekker in je bedje ligt
juffie: haha ja goed idee... gewoon alle zwangeren boven de 35 weken.. om de 2 uur melden.. en dat gaat s'nachts gewoon door!
Hahaha, nee grapje hoor meis Ik had gister de hele dag mn mobiel thuis laten liggen kon ook niet even via mobiel checken hoe het met jullie was.. dat viel niet mee.. Ohja dat Nijntjepakje is nog niet binnen :S Laat staan dat het op de bus is gegaan.. Zit dus al een week te wachten op niets :S
hoi juffie ja veel beter dan gister thankss ik heb nieuwe fotos in me album .. heb voor de verandering ook is een foto gemaakt van wat ik elke ochtend zie whaha wie ziet wat ik zie .. vind het zo leuk ik plaats hem ff hieronder Bekijk bijlage 13747
@ Debby: Wat is Levi al groot zeg echt een flinke bink! Knapperd hoor!! ik ga me even douchen en klaarmaken om de stad in te gaan!
Ohja ik kan vandaag de blije doos ophalen Misschien gaan we dat wel ff doen.. heb die bon van de week gekregen Ben zo benieuwd wat er in zit.