oh lees net op t briefje van mijn stiefvader dat ik vanaf nu de soep nog 2 uur en 15 min. moet laten koken.. hij kookt al vanaf 15.15... 2 uur laten koken.. en 2 uur t vlees laten trekken.. jeetje wat lang.. kunnen we pas tegen 8 uur eten..
@ Dreamer: Realiseerde me ineens dat jij gevraagd had of mijn buik nog gegroeid was de laatste tijd, en ik daar nog geen antwoord op gegeven had! ik zal zo weer even een foto uploaden van 41 weken, dan kan je zelf oordelen... ik vind van niet namelijk! @ Bos: Moet jij naar de ortho om je draadspalk vast te laten zetten? dat kunnen ze ook gewoon bij de tandarts! Gelukkig heeft Lars het goed gedaan bij je moeder! hihi kan me voorstellen dat je schrok van de glazenwasser! @ Gaby: oew dat is balen! heb je niet nog iets lichts wat jullie ervoor kunnen eten?
Wij eten hier aardappel anders uit de oven en heb er prei bij. Ik ga hier nog even snel bezig. Manlief is buiten al bezig gras maaien en tuin fatsoeneren.
@mum: de tandarts heeft het al 3 keer gedaan in een paar jaar tijd en zei dat ik nu maar naar de ortho moest om te laten kijken of mijn draad wel goed was...hun zagen er niks byzonders aan dus was zo weer weg....
hallo meiden weer lekker weer vandaag he! heerlijk had energie over en dat gebeurd niet vaak de laatste tijd uit bed gestreken,badkamer gedaan schoon bed wat heerlijk buiten gedroogd heeft! vanmiddag met vriendin in de tuin gezeten, heerlijkz o thuis keutelen! nu de kleine er nog bij @ kristel knuffel meis @ all als ik alles lees over voeding denk ik? wat staat me nog te wachten hahaha. vanavond weeer lekker zwangerschapszwemmen, was goed bevallen vorige week
owja en op het menu staan voor manlief aard met rode kool en snitzel en voor mij aarb sla en snitzel., maar die patat kip en appelmoes klinkt ook wel erg aantrekelijk mmm missch woensd maar es eten! met kiprollade ofzo
@ Bos: Hmmm vreemd, de tandarts waar ik werkte liet mensen ook gewoon happen voor een spalk en die zette ze er zelf in! maar ja zo werkt elke tandarts anders natuurlijk Hier zijn de plannen qua eten veranderd... we eten nu gekookte aardappels met prei en een baconburger Al zal het nog wel even duren voor we gaan eten, hebben net allebei een reep chocola op ik krijg toch overal maagzuur van dus ja of ik dan 1 stukje neem of de hele reep maakt ook niet uit
mum: mijn tandarts heeft toen zelfs zelf de beugel gezet... mmm chocola.. heb ik al sinds maart niet meer op.. (wel pasta).. maar gewoon een stukje chocola...gewoon al 7 maanden geleden..
@knarboor: zo lekker actief jij...straks als de kleine er is doe je niet meer zoveel hoor haha...maar dan kun je heerlijk keutelen met de kleine @mum: maar niet iedere tandarts is volgens mij bevoegd om dat soort dingen te doen...volgens mij moeten ze daar een apart diploma of certificaat voor hebben... was opvouwen is niet meer gelukt nu de glazenwassers er waren ben maar aan het koken gegaan...kan vriendlief meteen eten als hij thuis komt...arme vent moet weer hard werken nu het mooi weer word..hij baalde wel...hopen dat het volgende week ook nog mooi weer word want na deze week heeft hij nog twee weken vrij...
@ Gaby: Ja ik heb ook een beugel gekregen van mijn toenmalige baas, blokjesbeugels deed hij niet maar er zijn zat tandartsen die dat wel doen!! Ik hoop dat jij straks een mooie positieve test in handen hebt en dan kan je met een gerust hart een stukje chocola pakken meid!! dan hoef je je niet schuldig te voelen! @ Bos: Voor een spalkje hoeft dat niet, als hij meer orthodontisch werk doet dan wel, maar voor het aanmeten en plaatsen van een spalkje is dat niet nodig! Lekker dat je vriend na deze week nog 2 weekjes vrij heeft zeg! nog ff lekker genieten met z'n 3tjes!! Lees net op internet dat vriendlief hier a.s. maandag weer zijn eerste zaalvoetbalwedstrijd heeft... dat gaat 'm dus echt niet worden! ben al aan het rondbellen waar we hem moeten afmelden, want degene die dat altijd regelde zit niet meer bij hun in het team lekker handig zeg!
mijn baas dtoet ook niet spalkjes vastzetten want hij zegt het is garantie van je beugel dus moet de ortho doen. en als de ortho bijv. vind dat ie het niet goed gedaan heeft heeft hij ook geen gezeur. jeetje ik heb steeds een beetje ongi pijn. het is erger als ik zit dan dat ik sta. kent iemand dit?
Ik ben 21 en wij zijn bezig voor de eerste. Ben eind mei gestopt met de pil, toen direct zwanger maar helaas vroege miskraam met 5 weken...nu zitten we in de 4e ronde. Hebben jullie dames nog tips ???
hey nathalie: welkom hier, vertel eens wat meer over jezelf.. ben je getrouwd.. hoe woon je.. hoe oud is je vriend.. heb je huisdieren.. enz.
@ gaby: Ik heb hem van mijn toenmalige baas (maar die was toevallig tandarts hihi) ow je weet het al haha... @ Agneta: Hmm ongipijn ken ik wel op dit moment maar niet dat het erger is als je zit als dat je staat... @ Mevrnathalie: Welkom, watvoor tips zou je willen hebben? moet even iets kwijt: JEEEEEEJJJJJJJ ONZE VAKANTIE IS GEBOEKT!!! nu konden we wel ineens dat ene huisje boeken en mocht de baby wel mee rare mensen daar!!
Welkom Nathalie wat erg dat je een miskraam hebt gehad de eerste keer. Tips.. Hmmm ik slikte 2 rondes zwanger worden pillen van de etos en was in de 2 de ronde zwanger ook lag ik elke keer na de sex met mijn billen in de lucht en liet de zwaartekracht het werk doen en geen standaard glijmiddel gebruiken (als je dat toevallig gebruikt) kan namelijk het zaad tegenwerken en verder natuurlijk erop los klussen hihi vertel verder is iets over jezelf???
mum: jeeeeeej vakantie is geboekt... wat raar dat t nu wel ineens kan.. had je nog een keertje gebelt ofzo..