Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum jaaaa lekker vakantie. wanneer gaan jullie en naar welk park??

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nathalie: welkom hier (leuk weer een nieuwe)
    tips: ovulatietesten gebruiken zodat je weet wanneer je ei komt en geen vaginale douche nemen want die schijnen niet goed te zijn als je zwanger wilt worden....zorgen dat je zelf ook klaarkomt als je vriend klaarkomt dan trekt je baarmoeder samen en blijft het zaad beter binnen...tja zal nog ff denken of ik er nog meer weet..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: heb het idd gewoon nog een keer geprobeerd, en volgens deze mevrouw kon het wel :D en nu is het (telefonisch) geboekt dus als we daar aankomen en het mag alsnog niet dan is het hun fout en moeten ze ons maar een 4 pers. huisje geven waar én een bad in zit én een babybedje in mag staan (dit mag niet in het huisje wat we nu geboekt hebben en daarom zou de baby dus niet mee mogen, terwijl die niet in het babybedje zal slapen, maar ivm de brandveiligheid zou hij/zij dus ook niet in de reiswieg mogen slapen :( onzin natuurlijk)

hahahahaha vriendlief laat het zwembad leeglopen dus die trekt het afdekzeil eraf, en we hadden al een vermoeden dat hij ergens lekte, maar nu hebben we het lek gevonden want er groeide GRAS IN HET ZWEMBAD haha!!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: whahaha gras in t zwembad.. ja dan zit er idd een lek ergens

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum whahaha gras in je zwembad. hihi wel heel lollig.

natalie welkom hier! hmmm tips ik zou het verder niet weten buiten wat de andere meiden al gezegd hebben. maar vertel iets over jezelf....

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Idd :p we konden het lek al niet vinden, nu was het overduidelijk hahaha...

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat leuk dat jullie direct reageren zeg!

Nou ben dus 21 jaar, woon nu sinds december 2008 samen met mijn vriend. We zijn niet getrouwd (nog niet) wie weet komt het ooit nog. Vanaf eind mei dus gestopt ivm kinderwens.
    Ik ben secretaresse en werk 40 uur en hoop snel zwanger te zijn, maar ik denk dat iedereen dat hier graag wil ;)

Ik heb tot op heden nog geen ovaluatietesten gebruikt...ik wacht deze ronde denk ik nog even af en dan ga ik als het niet gelukt is dat eens proberen. Verder ben ik helaas vorige week woensdag ongi geworden...maar het was 1,5 dag wat bloed en daarna meer bruinig. Raden jullie aan om het elke dag te doen of toch om de dag?

Ik heb inderdaad meer gehoord over Etos Zwanger worden pillen...misschien als mijn tabletjes foliumzuur op zijn dat ik dat eens ga proberen...ik slik Centrum Materna.

Misschien weten jullie hier antwoord op, wat is nou precies pendelen????

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha gras is het zwembad...wel makkelijk het lek vinden zo haha

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wilde er eigenlijk nog een foto van maken maar vriendlief had het er al uitgetrokken :p

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nathalie: om de dag is beter omdat als je het elke dag doet de kwaliteit van het zaad niet optimaal is....het is beter om een beetje 'vers' zaad te hebben zeg maar.

pendelen doet iemand met een soort ketting die stelt dan een vraag aan de pendel en de pendel gaat dan bewegen. de ene kant op is ja en de andere kant op is nee....zo kun je een vraag stellen waar je antwoord op wilt. (mmm...misschien niet helemaal duidelijke uitleg zo of wel?)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: idd

@ Nathalie: hihi ben je ook meteen op de hoogte dat het hier wel eens onwijs druk
    kan zijn (en dan is het nu eigenlijk nog heel rustig :p)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    nathalie,

Welkom!

uit welke provincie kom je als ik vragen mag?

Gezellig dat je mee komt kletsen :D

13. gaby1986

enne nathalie: dit forum is erg verslavend.. dus ben je bij deze gewaarschuwd... en nu is t nog niet eens echt druk nee haha..

14. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sammie; ik kom uit de provincie Zuid Holland.

@Bos; Wij doen het meestal ook om de dag soms elke dag maar meestal om de dag.

Bedankt voor jullie snelle tips meiden...zijn er hier ook al zwangere en hoe snel is het gelukt?

15. gaby1986

haha er zijn hier momenteel meer zwangere dan niet zwangere geloof ik

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    natalie er zijn hier al heel veel zwangere. er zijn er ook al een paar bevallen. nu zijn er nog 4 meiden niet zwanger maar we blijven met zijn alle hopen en duimen dat zij ook heel snel zwanger zijn.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nathalie: ik ben zwanger (nog steeds :p) 41 weken en 1 dag, ik was in de 3e ronde zwanger!
    er zijn hier nog een aantal zwangere meiden!!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nathalie: ben net zwanger af haha...kleine word morgen 3 weken...bij ons was het na negen maanden raak...

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum whaha gras in je zwembad.. hoe krijg je het voor mekaar

@nathalie op dit moment zijn er een hoop bevallen van dit groepje en zijn er een hoop hoogzwanger, en nog wat meiden die bijna op de helft zitten of net er overheen en er zijn ook nog 5 meiden die bezig zijn met zwanger worden :D het is dus een heel vruchtbaar topic :D hopelijk kan jij je ook snel tussen de zwangere voegen

@all ik kolf net weer na 3 uur.. haal ik er maar 90 uit.. grr inplaats van dat ik meer moet hebben komt er minder uit..
    en een dubbele kolf gaat hem echt niet worden ga niet meer als 150 euro daar nu aan besteden!! iets te veel geld op dit moment.

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nathalie: Heey meid, welkom hier. Hopen dat je snel zwanger bent!

@Mum: Lol :D Gras in je zwembad, is goed voor de zeekoeien :D

Ik zit vanaf nu elke maandagavond alleen thuis. Mijn vriend is met een cursus Spaans begonnen :) Ik ben eens benieuwd hoe dat hem gaat bevallen. Hij is erg geïnteresseerd in taal,dus ik denk wel dat het zal meevallen.

Iemand al iets van Nen gehoord? Of heb ik daar over gelezen?

Deel Deze Pagina