Hier is oma dan eindelijk! Was idd bij mn ouders op bezoek dus kon absoluut niet op het forum komen. En was al zo vroeg weg en zolaat pas weer thuis dat ik niet op internet wilde. Maar .. oma zal een volgende ronde in gaan Zaterdag om 5 uur smorgens een test gedaan en die was negatief. Hoe vaak ik hem ook draaide in het licht enz enz, niks te bekennen helaas. Mn urine was wel erg licht, maar denk niet dat dat iets uitmaakt. En vanmorgen kuste mn temp de coverline op FF, dus zal vandaag, morgen of dinsdag wel ongi worden En ondanks de nega test blijven alle kwaaltjes er gewoon, dus vrees dat die gewoon bij deze ronde horen. Die 2 dromen gaan dus niet uitkomen helaas. Ik hoop dat ronde 4 ons meer geluk gaat brengen. Als het dan raak is mogen we het op onze 1 jarige trouwdag vertellen. Het ligt eraan wanneer ik ongi ga worden in welke maand mn nod komt te vallen. Vandaag ongi = augustus nog. Verder ongi is september alweer *slik* Herkennen jullie trouwens dat je teleurgesteld bent in jezelf dat je niet zwanger kan raken? Einde mega ego bericht! ------- @Kristel: balen meis Dat de volgende ronde ons maar meer geluk mag brengen! We lopen nu wel steeds verder uit elkaar qua nod, dus moeten we echt deze ronde zwanger worden Hele logische redenatie, dus lichamen, listeren he @Sammie: dat is je bm slijmvlies. Had ik ook altijd. Alleen maar een teken dat je lichaam zichzelf goed reinigt. Hoe gaat het met de zwangere dames? Al wat beter met Romy? Lynn al kwaaltjes? Heeft er al iemand een positieve zwangerschapstest?
hoi ik zou ook graag voor een 3e willen gaan maar mijn man niet ik hoop dat we met praten en zo er over uit komen
hier alles goed en ik heb er geen kwaaltje bij gekregen...Dreamer meis ik had zo'n goede hoop voor jou...dikke knuffel... hier voor jullie nog wat hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg fijne dag allemaal
@Dreamer, Jammer dat je test negatief was... Dikke knuffel! Snap want je bedoelt met de teleurstelling op het moment dat je test meer negatief is ook al ben ik nog niet zo lang bezig. Dan ga je er net zolang naar staren op de hoop dat hij toch positief gaat worden. Mijn volgende NOD is ook pas in September dus je bent niet de enige meid!
*vangt ook een hoop hcg-tjes!* @Sammie: ja idd je kan er de hele dag naar gaan zitten kijken. En dan denk je ja! Daar zit wat en dan draai je hem en denk je nee, er zit toch niks. Vrees dat ik je in september ga bijstaan ja. Maar hoop voor jou dat je nod een stuk eerder gaat zijn, want 42 dagen is best lang! @Lynn: wat fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt zeg Hoop dat dat zo blijft en dat je optimaal kan genieten van de hele zwangerschap!
jah ik hoop het ook...dat ik er niet meer krijg bennu alleen met vlage misselijk en moe en mijn borsten doen zeer....
Dag Meiden, Ik heb hier al vaak gelezen, maar het lijkt mij ook wel zo gezellig om eens te gaan posten Na Mk 7jan08 en lang herstel nu in de 2e ronde zwanger! Volgende week woensdag huisarts en dan de echo plannen. Spannend dus!
Welkom nieuwe en gefeliciteerd Dreamerfly Ik zit even op mn baalbank denk Is het heel raar dat ik nu heel boos/verdrietig ben dat mn zusje 2x abortus heeft laten plegen? Het was absoluut het beste voor die kindjes en mn zusje hoor en stond ook echt achter haar, maar nu voelt het zo oneerlijk. 2x bij 12 weken. Ik ben 'al' 3 rondes aan het proberen zonder succes. Zij laat 'even' 2 gezonde kindjes weghalen omdat het niet uitkomt. (ik zet even tussenhaakjes, want je doet dat niet even natuurlijk. Daar gaat veel nadenken, praten en verdriet aan vooraf en het verdriet erna is niet kleiner) Ik word nu boos als ik eraan denk. Word er verdrietig van dat het mij niet lukt en dat zij ze gewoon weg laat halen. Vooral de laatste, die was precies gelijk met mijn zwangerschap. En ze heeft het met 12 weken weg laten halen terwijl wij ons kindje kwijt waren geraakt. Is het raar dat ik nu opeens zo denk? Ben ik heel gemeen nu?
Bedankt meiden @Dreamer: Ik vind het helemaal niet raar en gemeen. Ik kan mij het juist zo onzettend goed voorstellen! Je hoort van je zusje over haar zwangerschappen, wat jij zo ontzettend wenst, en zij breekt het af.(ik kan mij een abortus trouwens helemaal niet indenken, maar goed, dat ter zijde & niet aan mij om over te oordelen) Daarnaast herinnert het je aan je eigen ingrijpende gebeurtenis. Ik kan het mij voorstellen dat dat verdriet en boosheid oproept! Kan je je gevoelens een beetje uiten/kwijt?
Ja kan er gelukkig wel met mn man over praten. Alhoewel hij niet hetzelfde voelt. Maar hij heeft natuurlijk niet het gevoel gehad dat ie zwanger was en niet de pijnen van een miskraam. Voor hem is het heel anders. Verder kan ik er met niemand over praten, want niemand weet onze zwangerschapswens. Lang leve dit forum Ben iig blij dat je het niet gemeen en raar vind. Heb je kwaaltjes eigenlijk? En weten mensen om jullie heen het al?
I.g. fijn dat je er met je man over kan praten en hier uiteraard!, idd lang leve dit forum Ik zou niet weten waarom iemand het gemeen of raar zou vinden meid. Je gevoelens zijn heel begrijpelijk en ze mogen er zijn! Bewuste keuze geweest om anderen niet over jullie kinderwens te vertellen? Wij hebben het alleen aan naaste familie verteld(van mijn kant), mijn werkgever weet het(i.v.m. mogelijke risico's op het werk) en 2 goede vriendinnen van mij weten het. Ik heb wel geleerd van de vorige keer: toen wist zo'n beetje iedereen het en toen het mis ging konden we iedereen op de hoogte gaan stellen, waardeloos! (Enerzijds hebben we ook wel weer veel steun gehad van mensen om ons heen, maar het is vervelend om het dan ook aan iedereen te moeten vertellen, tenminste, dat vond ik) Ik heb wel kwaaltjes(Moeheid, steekjes, Opgezette darmen(over de toeren), ontwikkeling melkkliertjes etc) maar weinig last van misselijkheid. Ach weet je, ik weet niet wat ik er van moet denken. Het is weer heel anders als de vorige keer. Het is een onzekere periode eerst, maar probeer positief te zijn en de angst los te laten, want ik heb het toch niet in de hand. Proberen ontspannen en positieve dingen doen! Ga je nog wat leuks doen vandaag, beetje afleiding zoeken?
Fijn dat je zo weinig last hebt! En angst na een vorige mk zal je altijd houden lijkt me. Maar probeer er wel zoveel mogelijk van te genieten! Ik denk dat je jezelf voor de kop slaat als het goed gaat en je de eerste 12 weken niet hebt genoten door de angst. Maar goed, dat weet je zelf ook wel denk. Wanneer heb je de eerste echo? Ik hoop dat je snel een kloppend hartje ziet zodat je wat geruster bent We gaan straks naar mn nichtje van 16 maandjes. Lekker knuffelen. En bbq-en als het weer het toelaat. Afleiding genoeg dus. Maar wel weer confronterend met mn zusje en haar kindje. Maar die kleine maakt het allemaal weer goed hoor Wanneer en je uitgerekend?
vanmorgen een test gedaan, een met een test die vanaf 6 dagen van te voren zou kunnen, kon het niet laten, en natuurlijk toch te vroeg. want hij was negatief. maar goed dat wil nog niks zeggen. we wachten maar weer af xxx
Dreamer, jammer dat je test negatief was ... De vooruitzichten waren toch zo positief?! Ik vind het niet raar dat je nu boos bent op de abortussen van je zusje hoor! Kan er heel goed in komen dat het nu oneerlijk voelt! Hopelijk heb je een goed bericht te vertellen op je 1 jarige trouwdag Trouwens.. je hebt nu toch eigenlijk te vroeg getest... Is er niet nog een klein kansje?
Hey meis, Gezellig je ook hier te zien! Over leuke dingen praten is eigenlijk ook veel gezelliger natuurlijk! Woe anar de ha toch? Spannend meis, denk dat e daarna wel snel een echo zal krijgen, dan ben je al bijna 8 weken! @dreamer, meis wat balen dat je test negatief was zeg! Had er zo op gehoopt voor je, dacht ook echt dat het zo zou zijn, je had er zelf zo'n geod gevoel over! Volgende ronde gaat het echt geod komen hoor meis! @lynn, fijn dat alles zo goed gaat meid! Ben nog steeds zo blij voor je! @kristel, he meis, ff een update hoor, ben je al ongi, of nog steeds dat je banner gewoon doorloopt? @mac, wil nmog niets zeggen hoor meis, gewoon straks lekker rondom je nod nog eens testen, wie weet wat dat brengt! Duim voor je hoor! Hier nog niets nieuws! Nog geen posi ovu test, dus we kunnen nog niet op weg hihi Wel goed aan het smeppen alvast, dus daar zal het neit aan liggen
Mac, jammer dat ie negatief was.. nog even wachten tot je NOD, of ga je nog eerder testen? ... wanneer komt er weer een positive test voorbij hier...?