Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ZO heb geprobeerd alles van gister terug te lezen, maar dat was me veel te veel, was halverwege en alles al weer vergeten, dus reageer maar op de laatste dingen dan!

@kristel, wow meid een naarmoederverzakking, wat vervelend zeg!
    Duurt ook lang voordat je naar de gyn kan, sterkte ermee hoor!
    En ja de dagen zijn zo vermoeiend zo, het wil gewoon maar niet doorzetten, blegh

@mum lekker vanmiddag naar het terras dus, heerlijk hoor
    Enne weer niets gebeurt vannacht, blijf duimen dat je morgen toch niet meer naar de gyn hoeft hoor!

@suus goedemorgen meis!
    En heo staat de schoonmaak ervoor?
    Fijn dat pascal vanavond voor je dweilt en stofzuigt zeg, heerlijk!

@agneta, hoe si het met je krampen vandaag?

@sam succes met je ct scan meis!

@red en zijn de pakjes al binnen?
    Succes met je huisje!
    Hopelijk ben je snel klaar!

@natalie welkom hier meis
    Wat raar van je bruin verlies, misschien komt het omdat je niet zoveel ongi bent geweest.
    Voor de zekerheid zou ik nog ff een testje doen als ik jou was, je weet maar nooit!
    Hier was ik in ronde 9 zwanger trouwens
    Wij hebben maanden ovu testen gebruikt en dmv tempen me eisprong bijgehouden
    Ook klusten we altijd om de dag
    De maand dat ik zwanger raakte was ik het een beetje zat en heb ik geen ovu testen gebruikt, wel dmv tempen mijn ei bijgehouden en verder gewoon geklust als we zin hadden en dat was toen een paar dagen achter elkaar voor mij ei, en toen was ik toch zwanger ondanks dat we veel geklust hadden

HIer verder een rustigere start gelukkig
    Is een stuk beter te doen vandaag lijkt het wel
    Gister avond echt een rot avond met weeen om de 8 tot 4 min
    Maar vannacht afgezwakt, lijkt wel als ik ga slapen dat het dan minder word, en nu is het geod te deon gelukkig
    Heb ook flink wat paracetemol genomen om lekker te kunnen slapen en dat is gelukt, dus dat scheelt al een hoop ook
    Vanmiddag om kwart voor 2 naar de vk, dan maar eens vragen of ze iets kunnen doen, zie het echt niet zitten zo nog langer door te moeten lopen

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik moet nu toch echt hier 's aan de slag... zucht...

wie geeft mij een flinke trap... naja doe maar zachtjes voor de baby ;)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

Goede morgen dames

Welkom nathalie :D

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    *geeft red een ZACHTE trap onder haar kont* ;)
    Aan de slag jij! haha

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    goedemorgen Mecha
    Hoe gaat het met jou?

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sterretje: opruimen wil niet echt.. zit nog een spelletje bubbels te doen.. en moet zo ook nog douchen..

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    *geeeft red ook nog een extra schop onder haar kont*

@suus als je eenmaal een spelletje gaat spelen, blijf je vaak doorgaan he!
    Nou ja hebt nog ff de tijd hihi

@mariss, spannend voor chanell dus zeg, succes strakjes hoor!

@mecha, goedemorgen meis!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    half 3 moet ik naar het werk.. dus heb inderdaad nog even :p
    Van pascal hoefde ik niks te doen vandaag :p maar voel me dan zo nutteloos

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Muntobe; Het is niet zoveel hoor. Heb wel maandverband bij...heb nu een inlegkruisje is en ga steed even broekloeren hihihi

@Suus1987; Dus jij bent ook gewoon ongi geweest, tenminste je dacht dat het een ongi was. Wat vreemd dat dat dus kan he! Ga toch voor mezelf testen morgenochtend.

@Sterretje08; Wat geweldig dat je zwanger bent en dan nogwel zonder die ovu-sticks...ik heb ze nog nooit gebruikt. Wij zitten nu in ronde 4...ik was in ronde 1 direct zwanger alleen toen ging het vroeg mis met 5 weken. Toen was ik ook gewoon ongi geworden en toen na 1 week kreeg ik weer heel veel bloed en toen naar de HA gegaan en bleek dus dat ik zwanger was maar mijn HCG was te laag, dus heel vroeg misgegaan.

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ben gewoon de eerste ronde soort van ongi geweest.. en mijn schoonmoeder is haar hele zwangerschap lang ongi geweest.. en dat was toen ze zwanger was van pascal :p dus het kan wel :p

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: meer dan een jaar??? ik denk dat je een maand bedoeld :p

@ Mariss: Nope nog helemaal niks!! Denk je nog steeds een jongetje? :p
    Hoe is het met Chanell? knapt ze goed op?

@ Sterretje: Ben bang dat ik toch echt naar die gyn. zal moeten! we hebben nog 22 uur :p
    Ben benieuwd of de vk wat voor je kan doen vanmiddag meid!

@ Mecha: Goedemorgen!

@ Nathalie: ow okeej :D dan valt het vast mee idd...

Jullie gaan hard joh... pfff dat hou ik met mijn hoogzwangere lichaam niet meer bijhijjjj....

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal,

Mum.. jammer dat er nog niks is.. misschien inderdaad wel 09-09-2009 :)

@ Nathalie.. welkom hier!

@ Sterretje.. fijn dat het vandaag beter begint. Een goed begin is het halve werk. Hopen dat de vk iets voor je kan betekenen.

@ Red.. "schopje"

@ Kristel.. jij hebt ook wel alle pech van de wereld.. hoe gaat het met yentle nu? Al wat rustiger geworden?

Voor de rest hier ook alles rustig.. heb toch niet echt het idee meer dat ze eerder gaat komen. We houden het maar gewoon in ieder geval op de 21e van oktober.. dan valt het altijd mee :)

Wat een heerlijk weertje he! Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag??

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: haai meid, ik zou er voor jezelf nog even 2 weekjes bij optellen bij die uitgerekende datum... anders valt het zoooooo tegen (anders ook wel maar dan nóg erger)

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @natalie, vreselijk he een mk
    Ik heb voordat ik zwanger was ook 2 keer een mk gehad, een keer met 12 weken en ook een keer vroeg met 5 weken
    Na de laatste mk was ik na 9 rondes weer zwanger

ovu test zijn handig om te kijken wanneer je ei nu echt valt zeker als je niet elke maand precies een even lange cyclus hebt, dan weet je toch dat je ei er aan komt
    Tempen is ook handig, maar dan meer om te kijken dat je ei daadwerkelijk is geweest
    Sommige hebben ook baat bij etos zwanger worden pillen, zelf heb ik die nooit gebruikt
    Verder blijft het zwanger worden helaas altijd een gelukje en kun je nergens van op aan he

Ik hoop voor je dat je heel snel zwanger mag worden, want het is het echt het mooiste wat er is hoor!

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Suus; wat raar heel de zwangerschap...maar het kan dus wel...ik ga er gewoon vanuit dat het niet zo is maar je weet het idd nooit...wie heeft er eerder met kruitvat test getest?

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen

MUM!!!!! waarom ben je er nou alweer???:p maar vooruit natuurlijk mag je meekletsen haha. (zeg ik die niet zo trouw is:))

mecha goedemorgen.

ster wat afgenomen weer. het waren denk ik voorweeen tenminste mijn zus weet het zeker. ze kwamen gisteravond om de zoveel minuten en werden wel wat pijnlijker. hoopte zo dat het door zou zetten *sorry mum*8) dus heb net als jij paracetamol genomen en toen heeft leon heel snel nog ff met mijn zwager de klossen eronder gezet want dat hadden we nog niet gedaan. en ben gaan slapen. wel een paar keer wakker geworden van de voorweeen en harde buiken.

natalie balen dat je dan juist nu een witte broek aan hebt zeg!!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. ja inderdaad.. wachten duurd vreselijk lang.. het is voor mij nu al begonnen dus dat wordt een vreselijke lange tijd.. ik leef met jou mee!

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sterretje
    Jaa zeker spannend ;)
    Dank je wel! :p

@mum: Balen zeg dat het nog helemaal niet rommelt!
    Ja ik denk nog steeds een jongetje..
    Wat denk jij wat het is dan? :p

Ja met Chanell gaat het heel goed nu weer :D
    Heb weer nieuwe foto's op mijn hyves staan van haar..
    Moet je maar een kijken hihi..

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sterretje; wat vervelend die 2 miskramen zeg. Ik weet wat het is echt heel triest. Maar je moet het idd een plekje geven en doorgaan en vooral niet opgeven. Wij zitten nu dus in ronde 4 en hoop snel zwanger te zijn...maar ben 21, dus nog jong maar het liefst toch zo snel mogelijk!

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum tja dan doe ik nog maar een dansje voor je he, dat is het minste wat ik kan doen
    *doet een extra uitbundig bevallingsdansje voor mum*

@ukkie goedemorgen meis, hier niet veel bijzonders op de planning, heb ook nergens zin in, blijf het liefste zo veel mogelijk thuis, beetje hangen op de bank en op bed en nu gelukkig weer een beetje achter de pc!
    vanmiddag nog wel ff naar de vk ook
    Jij nmog plannen voor vandaag?

@suus rot is dat he om je zo nutteloos te voelen, hield ik ook steeds niet van hoor, dus probeerde steeds toch wat dingen te doen, al waren het maar kleine dingetjes!

Deel Deze Pagina