Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @jola mode, oh het valt nog best wel mee nooit geweten dat het ook in Gorinchem zat, dat is best vlak bij!
    Verder ook vestigingen in Breda, rijen, dongen, raamdonksveer, best, enz waar we ook best eens in de buurt komen, dus ik kan er vast eens gaan shoppen!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ben dat spel bubbels op funnygames aan het doen en heb al gewoon 108907 punten :p is dat een topscore?

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Haha suus! Verslaafde! Geen idee ken het spel ook niet :)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ik heb bij de blokker van die fotoplakkertjes gehaald (zijn voorgesneden dubbelzijdige
    stukjes tape) die dingen zijn ideaal, het blijft goed zitten en je kan ze er
    weer zonder beschadigingen afhalen en de rompers dus nog gewoon gebruiken :D
    ik heb maat 62 rompers, zodat hij/zij ze daarna nog gewoon aankan :p
    Wat jij zegt dat kan ik weer niet idd :D

ik ben voor die meiden helemaal weg van het merk bakkaboe, k weet niet waar ze dat
    nog meer verkopen?

@ Sterretje: Idd volgende week om deze tijd zal hij/zij er zeker zijn :D

@ Kristel: Wat fijn dat jullie weer even een opsteker hebben met
    Yentle!!
    en het ging goed bij de osteopaat, hoop idd dat het zo blijft en alleen maar beter gaat!
    Ik ben bang dat ook 9-9-9 met BIB voorbij gaat maar we zullen zien :D

@ Sterretje: Kijk kan je toch eens gaan spieken :p maar uhm voor jongens is het wel wat minder (vind ik dan) maar vanaf maatje 62/68 wordt dat wel meer! dus gewoon vooruit shoppen :p

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Pfff tis hier wel druk hoor, maar erg gezellig...kan niet zoveel meepraten want moet ook gewerkt worden he...misschien tot vanmiddag en anders tot vanavond. En nog een vraagje op welk tijdstip van de dag hebben jullie getest?

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    over welke winkel gaat het?? jola mode? wat is de site ga ik ook ff kijken.

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    natalie ik heb gewoon midden op de dag getest. ik geloof rond een uur of 1 want het was in mijn pauze en hij was gelijk knalpositief. dus gewoon en gokje wagen zou ik zeggen...

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. dank je voor de tip. Bakkeboe vind ik ook geweldig. Is een onderdeel van persival voor de wat oudere meiden. Dat verkopen ze inderdaad hier bij de Hiershop. Super winkel met super leuke kleertjes. En ik weet dat ze hier ook Dirkje verkopen dus ik ga vanmiddag wel eens even opzoek naar rompers :)

@ Nathalie.. succes werkse. Ik tetste smorgens

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Okeej dan zal de hiershop en Jola mode wel vergelijkbaar zijn inderdaad! dan heb je idd grote kans dat ze daar ook die rompers verkopen!

@ Agneta: op de site van Jola mode is niet heel veel te zien, weet zo de site niet, ff googlen..

@ Nathalie: Werkse... ik heb ook s'morgens getest!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: www.jolamode.nl :p haha

@ Ukkie: het staat idd ook op google dat Jola Mode en Hier Mode vergelijkbare winkels zijn die idd perzival verkopen enzo...

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. haha grappig. Gelukkig maar.. Misschien dragen onze meisjes dan straks wel dezelfde jurkjes van Bakkaboe ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: haha als wij een meid krijgen dan zou dat goed kunnen idd :p

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hahaha ;) Oohh ben zo benieuwd.. naar wat en wie er in jou buikje groeit! Maar ik denk dat jullie nog benieuwder zijn.. Wanneer word je overgedragen naar de gyn???

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ik moet morgenochtend om 9 uur bij de gyn. zijn voor een algehele controle en van daaruit gaan we verder kijken...
    de gyn. bepaald dan of ik onder begeleiding van de vk mag blijven of dat ik wordt overgenomen door het ziekenhuis!
    ook krijg ik morgen meteen een afspraak mee om ingeleid te worden... dus ik ben benieuwd!
    De gyn. mocht me ook strippen van de vk maar moest dit wel in overleg met de vk doen, want als er al 2 vrouwen aan het bevallen zijn dan mag de gyn. mij niet strippen omdat het dan te druk wordt voor de vk's :(

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @natalie werkse nog meis en ik heb smorgens toen ik opstond ook getest

@mum heb je veel neutrale dingen gekocht, of echt het hoognodige en als straks jullie kindje geboren is gaat dan je vriend wat meisjes of jongens dingen halen?

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. oke.. heel erg spannend dus morgen.. Grote kans dat jullie kleintje binnen nu en zondag er wel is.. Word er helemaal opgewonden van :) Zo spannend en emo word ik daarvan :) Hoe laat moet je morgen? Dan kan ik aan je denken.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ik heb vrij veel neutrale dingen in huis...
    maar heb ook wat geslachtsgebonden kleertjes in de kast liggen, dus ik kan de eerste
    dagen wel iets geslachtsgebonden aantrekken (als het past in maatje 50/56) :D

@ Ukkie: haha ik hoop het echt, ik ga er maar niet vanuit dat hij/zij er voor zondag is....
    ben bang dat het zoiezo maandag wordt en dan is het natuurlijk nog niet zeker
    dat het allemaal meteen aanslaat dus het kan ook nog wel wat langer duren!!
    ik moet om 9 uur in het ziekenhuis zijn voor een CTG en daarna om 9.50 uur
    bij de gyn.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ sterretje: zal even een foto maken van de kast...

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

iemand nog ideeen van liedjes??
    ben op zoek naar goede liedjes.. hou van alle soorten stylen :D
    .. heb echt net weer voor het eerst in 6mnd een download programma dacht ja muziek maakt me altijd blij nu luister ik al maanden geen muziek meer :$ dus word tijd om weer eens muziek te downloaden iemand een idee?? kijk namelijk ookn ooit meer tmf of mtv ofzo :S

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ga ff naar manlief.. ff samen een broodje eten. Daarna direct door naar het WKC voor de rompers :)

Ben er vanmiddag wel weer! XXXX

Deel Deze Pagina