@desiree Nee ze heeft geen rare dingen meer gehad gelukkig! Dus het helpt wel.. wat een enge dromen zeg!!
hey, @Bos, wat zielig voor lars ben benieuwd wat de dokter ervan zegt. Wipstoeltje mogen ze niet zolang in toch? Misschien helpt het idd oom na de voeding even rechtop te zitten. @kristel, tja iedereen meot het zelf weten of ie rookt of niet..Krijgt Yentle geen krampjes door het wisselen van fv naar bv? @Kim, lekker geshopt dus Fijn dat Ayden zo stil was. Met bv kun je gewoon op verzoek voeden toch? Zolang hij goed groeit krijgt ie genoeg denk ik. @Hilli, succes op gesprek! @Mum, en?? @Red, ben benieuwd naar je kamertje @all, ik ben weer wat uitgerust, Jorick heeft de afgelopen 3 nachten goed geslapen, hij heeft om 11 uur gedronken, om 3 uur en toen om 7 uur weer . Hij zat op dag 6 alweer boven zijn geboortegewicht Hij heeft overdag nog wel last van krampjes.. hoe kun je dat voorkomen? Mn nichtje voelt zich gelukkig weer beter, wij hebben nergens last van dus het valt wel mee denk ik.
@Kristel: Je klinkt mij als een meid met karakter, komt helemaal goed bij jou Ik ga mijn eindstage doen, lesgeven In het eerste leerjaar en het zesde leerjaar. Dat is groep 3 en groep 8. Ik wil zo snel mogelijk beginnen omdat ik dan sneller verlof heb Hihi Ik moet er zowiezo voor zorgen dat ik tegen half december klaar ben, want dan is het vakantie hé. De volgende maanden gaan echt voorbij vliegen. Mijn kleine mannetje zal er snel zijn Vind ik wel goed, hehe, heb ik niet teveel tijd om over alles na te denken en om me te vervelen @Dees: Haha, ik ben niet de enige die me vragen stelt bij de commode van Juffie Dat moet gewoon echt een pareltje worden!
@ Ryanne succes met de schoonmaak enzo @ Emma fijn dat Jorick het zo goed doet hij drinkt niet te snel of te veel voor of achtermelk?? Beetje krampjes hoort erbij zeggen ze vaak maar als ie de hele dag huilt is ook niks.. Trouwens gisteren nog naar de kno arts geweest eindelijk is me oorontsteking weg een laatste smerige korst uit me oor -> sorry) en nu hoor ik weer beter, hopelijk blijft het voorlopig zo
Goedemorgen meiden, @emma, wat goed je te lezen meis, fijn dat het allemaal geod gaat met je! Wel eng dat je nichtje de mexicaanse griep heeft hoor, hoop dat jullie het niet krijgen! @bos succes bij de ha met lars straks, zielig hoor voor hem, hoop dat hij ook geen reflux heeft zeg! Vandaar dat ik jola mode nog nooit gezien heb, zo lang zit het er dus niet Niet dat ik er verder vaak kom maar toch... @kim hoe gaat het nu met kolven meis? Duur is de kv he, zeker als je er nog speciale dingen bij moet en hypoallergene voeding is ook altijd al duurder @desiree, nou jij bent wel bijgeslapen als het goed is zeker nu dan! Hoe laat moet je naar de vk? @hilli ik hoop dat je snel wat hoort van ej stage zeg, zou lekker zijn als je voor de vakantie dan nog klaar bent he! Daarna zeker gelijk je verlof zeker? De hoeveelste ben je nu eigenlijk uitgerekend? @kirstel, oeh spannend yentle in de buikdrager! Is dat voor het eerst? Nou veel plezier hoor! @mum waar ben je meis, we zijn zo benieuwd wat de gyn zegt! Hier een baaldag ff Gister avond en vannacht weer krom van de pijn dus rot geslapen helaas Vanmorgen wel weer terug gegaan toen me mannetje naar werk was dus nog wel ff kennen dutten Heb nergens zin in en voel me gewoon ff rot Heb het op dit moment zo gehad, maar ja ik weet dat ik door moet zetten en geduld moet hebben, maar is ff gewoon heel zwaar, zeker nu die weeen weer zo erg waren Nu gaat het weer beter, lijkt of het vooral in de namiddag op komt zetten erger en dan tot snachts, heel gek Nou ja we moeten door Sorry voor mijn gezeur hoor
Sterretje, Ik hoop dat het niet lang meer duurt, want dit gaat natuurlijk niet als je zoveel last ervan hebt! *Duim, Duim!* Zal het een goed teken wezen dat Mum nog niks heeft laten horen hier
Ik hoop het zo dat mum goed nieuws heeft zeg, misschien vandaag haar beebje al zeg, dat zou gweldig zijn voor haar! Kim is haar buddy toch, dus dan zal ze wel iets laten weten aan kim neem ik aan als er wat is, spannend hoor!
@Sterretje: Ja, als de stage afgelopen is heb ik meteen verlof. Bij de eerste echo was ik de 18de januari uitgerekend, bij de tweede 16 januari. kHeb mijn banner op 16 januari gezet Dat lijkt een beetje verder Je zeurt niet hoor meid, tis normaal dat je dit effe van je af wilt zetten. Lijkt me ook helemaal niet gemakkelijk. Hopelijk zijn de weeën niet voor niets hé. tMoet echt maar eens doorzetten. Om hoe laat moest Mum bij de gyn zijn? Ik heb al heel de dag pijnlijk borsten. Niet normaal. Ik ben trouwens al een cupmaat gegroeid Ik maar roepen dat ik dat ook wilde, et voila
@hilli je wish is verhoord hihi Hier zijn borsten ook wel een maat gegroeid hoor! Mum had om 9.00 een ctg en om 10 voor 10 bij de gyn een afspraak nu loopt het wel eens uit, maar zo lang? Ikhoop ook dat het snel doorzet, word hier zo moe en gek van, ben er echt klaar mee Had liever gehad dat er niets gebeurde en dan gewoon pas in 1 keer, dit is echt niet leuk zo
@Desiree, ja ik dacht ook al teveel voormelk. Dus nu doe ik elke voeding 1 borst ipv 2 zodat hij ook wat vettere voeding binnenkrijgt. En hij drinkt ook wel heel snel, met 10 minuten zit ie al vol. Gelukkig is je oorontsteking weg! dat is echt pijnlijk he @Sterretje, ik hoop dat je nog even lekker uit kunt rusten.. Als je snachts last hebt van weeen probeer dan zoveel mogelijk overdag nog wat te rusten. nog eventjes volhouden! @mariss, zie net dat Chanell 3620 en 50 cm was bij de geboorte, Jorick precies hetzelfde haha grappig ben ook heel benieuwd naar Mum ! ben ervandoor, mn kleine mannetje word zo ook weer wakker
Misschien moet ik maar 's een foto maken van de babykamer, haha jullie schrikken je wild! Ben ff snel tosti aan't eten en ga zo weer verder. M'n moeder komt waarschijnlijk aan 't einde van de middag en blijft dan eten, dan wil ik 't hier een beetje schoon hebben. @Sterretje, balen dat 't niet doorzet! duurt wel lang bij mum! Borsten... hier is 't echt erg! Had normaal 80C en vond dat wel groot zat. Gisteren nieuwe bh gekocht 80D is ie te klein! Omvang moet groter en cupmaat zegmaar is krap aan... shit! Nu 85D maar proberen. En 'k hoop dat 't daar bij blijft! Alles is hier nog wel redelijk in verhouding, 'k heb brede heupen en buik wordt nu ook ronder dus zal er vast niet op aangekeken worden Maarre blijkbaar ga ik dus ook nog verder de breedte in... dat was niet de bedoeling!
@Desiree, das niet zo fijn zo dromen! Vervelend dat je nog steeds zo moe bent! 'k Moest hier van de week zo lachen om manlief. 'k Had tegen hem gezegd dat hij de volgende keer zwanger mocht zijn. Heeft ie dat gedroomd! Haha hij vond het niet zo leuk en werd erg raar wakker!
@red haha grappig dat je man er over gedroomd heeft hihi @mariss hoe is het met je bo al wat beter te doen?