Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos ik hou het dan nog ff onder de warme kraan en dan geef ik het nog

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je een berichtje plaatst staat er onder het bericht "Meer opties"(bij snel reageren) daar op klikken.
    Als je altijd de knop "plaats reactie"gebruikt is dit niet nodig.

Dan zie je boven in waar je je tekst kan in typen een paperclip, aanklikken.
    Er word een nieuw venster geopend..
    Daar kan je een foto van de computer uploaden, of de regel eronder een link plakken en dan toevoegen drukken.

Dan in je tekst vakje staan, en het paperclipje aanklikken, daar zie je daar een bestand staan die je kan aanklikken.

Bericht plaatsen en klaar :)

Het lijkt ingewikkeld, maar is het niet ;)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: mijn vriend zegt dat ik het zelf moet beslissen... ik snap hem ook wel
    dat hij dat zegt, maar ja ik heb er zo weinig aan...
    Gelukkig is alles goed met de kleine, jij idd rustig aan doen met je HB en bloeddruk...

@ Kim: thnx voor je mening :)
    ben benieuwd naar je nieuwe kapsel :p
    ik wil na de bevalling ook weer wat anders...

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim lekker ff naar de kapper zeg, ben beniewd hoe het gaat worden hoor!
    Nou ik hoop zeker dat ik je mag volgen, zou geweldig zijn!
    Maar ja ik reken maar nergens meer op

@mariss, ja al vanaf donderdagavond voorweeen afgewisselt met echte weeen en veel harde buiken en krampen en steken, word er helemaal gek van, maar ja de vk doet gewoon gezellig niets!

@desiree geod dat alles geod was bij de vk meis
    Wel een lage bloeddruk heb ej hoor, doe zeker maar wat rustig aan!

@bos ben je al bij de ha geweest nu of moet je nog?

@mum hoop dat je geode ervaringen vind meis!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dees,

Moet eerst even de uitslag van de CT-scan afwachten.
    Ja, heb nog steeds een loopoor...

Fijn dat alles goed was bij de VK!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @desiree
    Okee dan ;)
    Ik ben ook echt blij dat de kuur snel aanslaat want poeh..voelde me echt gewoon naar..Nu niet meer gelukkig..:D
    Jaa leuk he haha heb dubbel gelegen om die foto hihi!!
    @sterretje
    Ach jeetje dat lijkt me echt vervelend zeg!! Hopen dat het snel gaat doorzetten! want dit is niks zo!
    Dikke knuffel.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vreslijk die verloskundigepraktijken bij jullie! Echt erg!

'k Ga ff m'n moeder bellen en dan weer aan de slag. 'k Zit teveel achter de laptop haha schiet niet op zo.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: nou daar ben je dus ook niks mee opgeschoten.
    ik zou niet vandaag strippen (je wilt tenslotte niet bevallen op 09-09-2009.) als je het echt zat bent zou ik wel bellen..als je het niet probeert dan weet je het niet...ik zou mezelf laten strippen als ik jou was..

@ben net bij de dokter geweest.....ik moet johannesbroodpitmeel door de fles doen en halverwege de fles 10 minuten laten rusten zodat zijn maagje niet alles tegelijk binnen krijgt...moet over twee weken terug komen om te vertellen hoe het gaat.
    nou weet ik alleen niet of je het nog een keer mag opwarmen want er staat op het pak dat je de restjes moet weggooien...

heb hem gelijk naar zijn tongriempje laten kijken....die is te breed en daar krijgt hij last van later met praten...dit moet operatief behandeld worden maar daar gaat hij het over twee weken over hebben.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: ik ben de enige geloof ik, maar ik zou wachten.
    Wie weet gebeurd er in die 5 dagen vanzelf wel wat!
    Je bent het wachten zat, maar lichamelijk kan je het nog prima aan volgens mij.
    Als je je laat strippen (als dat al kan) dan weet je niet of het helpt en hoelang het allemaal gaat duren.
    Als je maandag zelf nog niet begonnen bent, dan weet je iig dat je snel gaat bevallen.
    Maar dat is mijn mening.

Enne .. 1 ding is nu wel zo goed als zeker .. die muts gaat geen gelijk krijgen :p

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @red alweer aan de slag ;)

@mariss thnx meis, dit is echt niet leuk meer nee

@mum en wat zijn de ervaringen van de andere meiden?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: weet jij of je je fles nog een keer mag opwarmen (heb de eerste keer alleen het water opgewarmd en daarna pas het spul erbij gegooid) dus in principe warm je hem maar 1 keer op met het spul...

@dees: wat fijn dat alles weer goed was bij de vk

@sterretje: dikke knuffel meid

@kristel: have fun met wandelen

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    thx sam ga het is proberen

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sterretje
    Geen dank hoor ;)

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ayden die naast me ligt op de bank nu

15. @ Emma over infacol wat kim zei heb ik ook veel goede dingen over gelezen en gehoord.. gewoon bij de drogist te koop.

@ Kim lief dat je dat vraagt, bekken en rug blijven qua pijn en klachten wel stabiel, het scheelt dat ik weet wanneer ik er last van krijg dus kan er wel rekening mee houden. En bekkenband helpt gelukkig bij het lopen.
    Leuk dat je naar de kapper gaat, misschien weten ze daar nog wel een kapsel dat op een bob lijkt maar toch nog lang genoeg is voor Frank. Bleh die zwangerschapskleding... die banden knellen mijn buik af, en bij me reet zakt het weer af.

@ Sammie goh jij bent hardhandig met de stofzuigerslang :D hoe krijg je dat nou weer voor elkaar zeg. Wanneer krijg je die uitslag van de ct scan dan? Of wil je die operatie uitstellen ivm de andere operatie van de endometriose. Bleh al die operaties, vind het kut voor je. Je bent er nog zo rustig onder, maar fijn is anders.

@ Red leuk die reacties, altijd fijn als ze positief zijn dan weet je tenminste dat je goed bezig bent hè.

De batterij van de weegschaal is op, ik weeg me iedere week normaal gesproken om te kijken hoeveel ik ben aangekomen.. maar iedere week zit er wel weer een kilo bij. Snap er niks van want alles zou op mijn buik en borsten moeten zitten. Misschien heb ik gewoon veel vruchtwater :p. Ben nu zo'n 10 kilo aangekomen. Hopelijk stopt het aankomen nu een beetje.. maar ja we zien het wel. Het gaat er toch wel weer af :) . Au de boef in me buik neemt een pijnlijke houding aan, ik probeer 'm weg te porren maar hij luistert niet!! :x;):) eigenwijsje.
    Ik ga straks naar de babydump ff kijken naar nog wat dingetjes, aangezien ik nog een hoop moet halen voor ons boefje ga ik maar eens met een kruik beginnen :D Prenatal zit ernaast dus daar ga ik ook maar eens op bezoek ;)

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Wat een mooi ventjee kim!! :)

Nou dames ik ga even met Chanell booschappen halen..
    Lekker wandelen..Mijn vriend heeft de auto mee dus moet wel hihi.!
    Ik eet alleen vanavond :( (snik snik) Roy moet werken tot 11 uur..bah!
    Tot straks dames.!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Wat een schatje!

Mum,

Ik zou ook niet willen strippen, dan maar maandag in 1 keer ;)

18. Wat een schatje is het kim :D ook stoer die kleding.. dat shirtje staat hier ook op mijn verlanglijst :D welke maat is dat spijkerbroekje? Ik heb er 1 in maat 62 van Imps&elfs, kleiner kan ik niet vinden..

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dees,

De operatie wil ik sowieso uitstellen..

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @desiree ook nog knudde dus :( ik heb er nu bijna geen last meer van dus dat is wel hoopgevend :D
    dat broekje is van mexx maatje 50/56 en dat t-shirtje van lief, had ik van ryanne haar schoonmoeder gekregen. lief he :D

meiden ik ben er ook vandoor. ga ayden de fles geven en dan naar de kapper. ben benieuwd hoe ik trg kom whaha :D

Deel Deze Pagina