Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: thnx voor je mening :) hoop dat Lars met deze aanpassingen al een stuk minder
    last heeft van het zuur enzo...
    balen dat Lars geopereerd moet worden voor dat tongriempje, maar dan is hij er wel
    meteen vanaf voor hij er besef van krijgt...

@ Dreamer: Ja het kán idd nog spontaan gebeuren maar de kans is wel erg klein...
    en wachten op t inleiden komt toch een beetje over bij mij nu als toegeven
    aan het niet spontane bevallen... ik bedoel voor mijn gevoel heb ik dan niet alles
    geprobeerd... nee idd die muts krijgt geen gelijk hoor...

@ Kim: Aaahhh wat ligt Ayden er lief bij zeg :D
    Succes bij de kapper meid!

@ Sammie: zie mijn antwoord aan Dreamer ;) bedankt voor je mening...:)

Ik denk toch dat ik de vk ga bellen om in ieder geval te vragen wat de stand van zaken
    is down there... daarbij zou ik het mezelf wel eens kwalijk kunnen gaan nemen
    dat we niet alles geprobeerd hebben om spontaan te bevallen... het strippen kan daar
    natuurlijk wel een steentje aan bijdragen! ik lees eigenlijk veel verhalen dat
    het strippen de bevalling in gang zet, of het doet helemaal niks...
    lees eigenlijk bijna niets over pijnlijke voorweeën en bloedverlies en dat het dan nog
    niks doet!!
    ik ga zo even mijn mannetje bellen en hem dit vertellen kijken wat hij ervan vind
    en dan de vk bellen (als mijn ventje het ermee eens is natuurlijk)

bedankt allemaal voor het geven van jullie meningen! hier heb ik veel aan gehad meiden!!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mum,

Succes!
    Denk wel dan Danny het met je eens is ;)

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum goede besllissing meis, hoop dat de vk wel tijd heeft om vandaag te komen nog dan!

@bos thnx meis!

@dees lastig soms hoe die kleine gaat zitten he, zit echt in de weg dan he

Hier net ff me schoonzusje aan de lijn, werd een lang telefoongesprek hihi
    Ga nu eerst maar eens douchen, was ik heel de tijd al van plan, maar had nog niet echt veel zin

4. @ Mum fijn dat je er in ieder geval voor je zelf zo wel uit bent en denk ook dat je vriend het er wel mee eens is. Hij is vast ook reuze benieuwd naar die kleine :D en al krijg je voorweeën, ze zijn nooit nutteloos!

Kraampakket werd net bezorgd.. bovenop ligt al het kraamverband, eek! Zit ook een beertje bij, wel grappig. Zo zou mijn schoonvader komen schilderen buiten, dus ik ga zo weg naar de babydump.. ik kan het niet zo goed vinden met hem. Het is geen slechte man ofzo, maar hij moet altijd overal zijn mening over geven en dat brengen dat dat het allerbeste is, terwijl ie ook heel vaak gewoon geen gelijk heeft en er dan niets vanaf weet :) . Zit nu nog ff aan de koffie, nog iemand een bakkie? :D

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: lekker met melk en suiker graag....

lekker hoopvol he zo'n kraampakket...en geloof me al dat kraamverband heb je niet genoeg aan hoor haha

6. *schuift kop koffie met melk en suiker naar bos toe en hoop dat het smaakt :D *
    Hier smaakt het wel trouwens. Hij is alweer leeg :D

Hopelijk gaat die johannesbroodpitmeel helpen. Gek dat tongriempje, moet ie nu al een operatie ervoor op zo'n jonge leeftijd. Wel mooi dat jullie er nu al achterkomen.

Ja wat ik zo heb gelezen heb je zeker wel 4 weken verband nodig na de bevalling toch? D'r zit ook normaal maandverband in. O jee, moet ik toch echt oma onderbroeken gaan aanschaffen, ik heb alleen maar strings :) . Zouden van die korte boxershorts ook kunnen? Ik haat onderbroeken namelijk, zitten helemaal niet lekker.
    Zaten ook 6 flessen aan babyverzorgingsproducten in, kijk dat komt wel van pas! Nog dierproefvrij ook dus ze gaan gebruikt worden. :D

Ik ben nu weg! tot later

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Dees: ik heb geloof ik ruim een week kraamverband in gehad (twee tegelijk) en daarna over op maandverband...
    ik heb ook van die boxershort hoor kan heel goed.....haat ook gewoon ondergoed.

*thanks voor de koffie*

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: ja gelukkig laat hij het helemaal aan mij over...

@ sterretje: ja ik wacht het af, hier nog even een klein beetje opruimen/
    rommelen en dan bel ik...

@ Dees: lekker shoppen!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    pfff heb ik weer, er zitten 2 flinke bloedvlekken in mijn enige broek die nog lekker zit... :( heb blijkbaar een wondje op mijn been, hoe ik eraan kom mag joossie weten, maar baal er een beetje van...

ja hoor het bloed nog steeds *zucht* 3e vlek...

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum je laat me schrikken joh, met je bloedvlekken, gelukkig op je been
    Niet leuk van je broek trouwens, snel ff wassen en drogen, dan kun je hem morgen weer aanmisschien?

Vond je vriend ht een goed idee ook?
    ZOu zo gelijk bellen als ik jou was hoor!

@dees tot straks!

@bos geniet van je koffie :D

Hier weer lekker fris, toch wel lekker
    Zo maar ff kijken of ik nog eens wat ga doen vandaag, de keuken is een bende, de vaat staat er nog, en heleboel lege vazen, vuilnisbak is prop vol en had gister een plant gekregen van me schoonmoeder waar ik geen pot voor heb, dus moet eigenlijk nog ff naar de winkel ook, maar dat zie ik nog wel of ik daar zin in heb

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @mum, balen ja! Goed van je dat je toch nog even de vk belt! Ik zou 't zelfde doen hoor, dan heb je in elk geval het gevoel dat je er alles aan gedaan hebt. Volgens mij stellen de vk's 't hier vaak zelf voor om te strippen als er met 41 weken nog niks gebeurd.

@Desiree, 'k heb van die hipsters gekocht die vallen mooi onder m'n buik en kunnen voor straks ook prima.

'k Heb hier de hele gangkast uitgemest. ff wat zooi naar de schuur brengen, dat is manlief z'n afdeling. Heel veel weggegooid zodat we eindelijk er weer 's wat ruimte hebben. Bedacht me dat er straks ook mooi wat bakken met speelgoed kunnen staan, hoeven die niet perse in de woonkamer te staan.

'k Zal maar weer 's verder... zucht... moet hele huis nog zuigen en dweilen, wc en badkamer nog... naja zie wel hoever ik ben. M'n moeder komt ook nog en die kennende wil ze ook wel aan de schoonmaak, dus kan ik haar ook wat laten doen. Ze zou bellen als ze deze kant op komt en dan duurt het vast nog wel een uur aangezien ze op de fiets komt. Heb ik gelijk m'n fiets weer terug, die stond daar.

Zal de hond ook maar ff uitlaten.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, sorry vergeet steeds op je vraag te reageren. Wat ik zou doen is halverwege als je moet stoppen de fles in een kan heet water zetten. Dan koelt het gewoon niet af en blijft het op temperatuur.
    Zo doe ik het ook vaak in gezinnen.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: jij bent echt slim zeg...goeie tip thanks...

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Sst... je streelt m'n ego!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dames met een kleine...hoe groot was de omtrek van het hoofd van jullie baby na de geboorte? (ben wel benieuwd of lars groot, klein of gemiddeld zit.)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: haha niet naast je schoenen gaan lopen nu he..
    oh dat weet jij ook wel zeker...wat het gemiddelde is van een hoofdomtrek...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @red zie je die goede beoordelingen van die families waren niet voor niets hoor meis!

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Okey hi hi ik ben iets te laat maar heb het kraampakket net aangevraagd...

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hier nog spannende dingen?

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: moest je dat aanvragen dan?? bij mij werd het automatische opgestuurd nadat ik kraamzorg had aangevraagd bij de verzekering

niet echt spannende dingen..hoe is het met je teen?

Deel Deze Pagina