@ Agneta: hahaha nee dat ken ik ook niet nee! maar ja ik ben nu ook geen tandartsass. meer... wie weet komt dat weer, vond het contact met de mensen wel heel leuk, maar zou niet meer fulltime aan de stoel willen assisteren, als ik het kan combineren met baliewerk wel!
mum nee? ik zou niet meer full-time willen werken. ik ga straks ook nog maar zo weinig werken dat ik het nog wel leuk vind.
hee meiden wij gaan hier eten. @mum hoop dat 't bloedverlies meevalt en dat het toch wat heeft gedaan. kwamen er achter dat 't kozijn in de babykamer eigenlijk wel vervangen moet worden... shit kost weer zoveel! maar ff kijken of 't lukt. in mail van wehkamp stond dat 't gisteren werd geleverd, mail ze wel even.
@ Agneta: De bungalow 4BM3 is met 4 losse bedden kijk maar: Landal GreenParks | 62 bungalowparken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië. Ik wil zoiezo maar max. 20 uur per week werken ik kan voor 2 dagen oppas regelen en dan zou ik evt de vrijdagmiddag kunnen gaan werken als mijn vriend thuis is, maar dan nog zou ik niet alleen maar aan de stoel willen assisteren, hou van afwisseling dus dan zou ik het graag combineren met baliewerk/administratief werk!
@ Red: ik zou gewoon even bellen, op mail heb je vaak pas 2 dagen later antwoord... balen van dat kozijn!
mum ik werk aan de stoel en de balie. ik ga straks 12 uur werken de ene week 1 dag en de andere week 2 dagen. ik gaa ff kijken op de site thanks
@ Agneta: Dat is lekker dat je dat zo hebt kunnen regelen, ik zou eigenlijk op maandag en op woensdag blijven werken, zou dan toch 18 uur maken, maar helaas... aan de stoel en balie lijkt me echt fijn! bij ons was er een vaste balieassistente en de rest stond vast aan de stoel...
@ Agneta: als je bij het boeken opgeeft dat je graag die bungalow wilt kost het je wel 14,50 euro ivm de voorkeursboeking maar dan heb je wel gewoon 2 2-persoonsbedden...
@ Agneta: Ja als de kleine er straks is, dan ga ik me op mijn gemakkie oriënteren wat ik wil en wat er is... mijn contract werd niet verlengt, kreeg ik net voor ik met verlof ging te horen, vandaar dat ik daar weg ben!
@ Agneta: Ja als er een vacature hier in de buurt is wel, maar de banen liggen in deze tijd niet voor het oprapen dus ik zie wel wat er aangeboden wordt en wat ik kan, omdat ik natuurlijk ook moet kijken of ik het qua oppas kan regelen...
@mum: ja pb gehad..thanks... klopt nog twee dagen dan is hij weer twee weken vrij.... vind echt dat de mannen maar korte tijd vrij hebben na de bevalling van de vrouw....alsof hun geen kortere nacht hebben.. gelukkig heeft vriendlief veel uren gewerkt in het begin van het jaar en die kan hij nu mooi opnemen waardoor hij vijf weken vrij heeft (op 1 dag na dan)
@ Bos: ja idd, die gebroken nachten hebben hun ook, en zeker de eerste dagen omdat de vrouw dan nog niet zo mobiel is... en het allemaal nieuw is natuurlijk! Ik vind het ook echt belachelijk, maar wat doe je er aan? helaas helemaal niks... Fijn dat jouw vriend zolang vrij kan nemen! Bloedverlies is al een stuk minder, in ieder geval in het maandverband, met afvegen nog wel redelijk veel...
@mum....eetse...fijn dat het bloedverlies minder is... zou vanavond een man of negen op visite komen (collega's van vriendlief) maar er komen er hooguit zeven als het goed is...valt toch weer mee...
@ Bos: thnx Fijn dat het niet zo heel druk wordt vanavond! ik heb te vroeg gejuichd wbt het bloedverlies, net wel weer wat meer... en een flinke klodder bloederig slijm vraag me af of ik dit als goed of slecht teken moet zien!
@ Desiree Mijn toeter groeit inderdaad Het leukste vind ik dat nu echt contact heb met de kleine Minder leuk is de voetjes bij de ribben lol hahah! @ Agneta Ja spannend he de bevalling... komt voor jullie inderdaad echt dichtbij :O Zal duimen voor je dat het je alles meevalt!!!