Kom nog even iedereen een fijne avond wensen en zeggen dat ik de kapper overleeft heb, is erg mooi geworden, heb het voor iets korter tot mijn kaaklijn en dan loopt het in een punt naar achter dus heb nog steeds lang haar en heb het donker laten verven @ mum ik wacht op je verlossende smsje tot morgen
Goeiemorgen meiden, Vannacht heel slecht geslapen, werd van alles weer wakker... Waarschijnlijk omdat ik te druk in mn hoofd ben... De cake was een beetje droog uitgevallen, waarschijnlijk door de walnoten die er in zitten, dus we eten hem zelf op
@Nen: balen van de nega test meis. Hoop dat ie nog posi gaat worden! @Mum: 9-9-9 heb je overleeft! Vandaag mag de beeb geboren worden. Hoop dat het vandaag goed doorzet meis.
@Gaby: hoe gaat het met jou? Nog rare symptomen ontwikkeld? Goed of slecht gevoel erover? Erg zenuwappig? Kom je de ww een beetje door? Mijn duimen draaien voor je hoor!
hier gaat t goed hoor heb alleen echt superdeluxe pijn aan mijn (.)(.) had ik al wel.. alleen nu is t anders ander soort pijn en normaal is t alleen de tepel en nu echt alles. zenuwachtig zijn valt nog mee komt nog wel denk ik.
zo ik ga even douchen, en dan naar de garage bellen ff vragen of mijn auto vandaag nog doot de keuring kan..
Heej meiden!!! Ik kom ff gedag zeggen... M'n mannetje ligt weer even te slapen dus spring snel onder de douche. Als hij straks wakker wordt wil ik een lekker stuk gaan wandelen. Mijn mams is vanacht op vakantie gegaan en ik mis haar nu al. hahaha Dat had ik nooit!!!! Gelukkig is mijn zus er nog.
Nog geen nieuws zie ik... hmm... nog maar even geduld dus. *doet ook een hele uitgebreide bevallingsdans* *Toch ook nog een zwangerschapsdans voor Nen* Balen meid dat je nega hebt getest! 'k Blijf voor je duimen hoor! Sterkte met je stage! @Juffie, 'k zal hier hard duimen dat jullie huis snel verkocht wordt! @Gaby, wij hebben 't gisteravond ook gekeken, laatste stukje maar even op bed waren ook wel moe. Vervelend die zere (.)(.) 't is hier nu gelukkig aardig over maar in 't begin... 'k Heb 't nog druk geloof ik Ik heb weer wachtdienst maar hopelijk laten ze me nog even met rust.
Goedemorgen meiden... Hier ben ik weer, alles is weer rustig bloedverlies is gestopt, nu alleen nog wat bruinverlies met afvegen... vannacht geen krampje of niks gehad... we wachten dus maat wéér rustig af! ga vandaag maar wat boodschapjes doen denk ik Mijn reacties naar iedereen zijn allemaal een beetje hetzelfde maar dat komt omdat iedereen ook hetzelfde tegen mij zei @ Hilli: thnx meid @ Red: Wat fijn dat je man meer gaat verdienen! alle beetjes helpen toch? ik vind het op zich ook niet erg dat ze het eruit haalt maar dan moet ze niet in de buurt enzo gaan lopen verkondigen dat wij zelf te lui zijn om het te doen, nee we doen het gewoon als het ONS uitkomt! vandaar dat ik het liever zelf doe Thnx voor het dansen! @ Dees: haha een plons vruchtwater, laat ik nu net voor het strippen pas een waterdichte molton op bed gelegd hebben @ Mariss: Thnx voor het dansen meid, maar helaas hihi jij hebt een hele grote handdoekenwas gehad toen! @ Nen: Onee hé meid, een nega test en we waren allemaal zo positief voor deze maand! nou ik duim heel hard dat het NIET doorzet bij jou en je gewoon laat posi test!! Thnx meid! @ Bos: Thnx, gelukkig is het meegevallen met de visite! hoelaat krijgt Lars zijn laatste voeding normaal? @ Kristel: Thnx meid voor het dansen! ik denk dat wij het heel erg te stellen gaan krijgen met ons beebje want hij/zij luisterd nu ook echt al voor geen meter! @ Agneta: thnx meid, helaas heeft het hopen allemaal geen zin gehad @ Kim: Klinkt leuk je kapsel helaas geen verlossend smsje van mij vannacht @ Juffie: balen van de cake zeg! @ Dreamer: Ja idd 9-9-9 is het gelukkig niet geworden wie weet begint het idd nog op het laatste moment door het strippen... @ Gaby: Goedemorgen meid! gevoelige (.)(.) is positief meid! @ Debby: Lekker hoor een stuk wandelen met je mannetje Dat wil ik ook!!! Kom ik net beneden heeft die k*tkat in de plantenbak op de vensterbank zitten graven.... Grrrr...
Nen: hey bah negatieve test. hopen dat de ongi uitblijft en dat hij snel positief is. mum: waar ben je
zo ik ga vast aan de beschuit met muisjes... heb geen brood meer in huis dus ja moet wat hé de lettertjes dansen een beetje over mijn beeld
goedemorgen allemaal!!! @mum: wat spannend nog geen nieuws hoop dat kim zo wat komt melden @gaby: ik heb programma wel helemaal gekijkt.. was wel moe op het eind maar heb het volgehouden @redd: ga voor je duimen dat ze je met rust laten lekker om een dagje vrij te zijn @dreamer: hoe is het met jou? @nen: balen van je negatest het duurt bij jou ook veel te lang *knuffel* @juffie: waar denk je dan allemaal aan.. dat je zo druk bent in je hoofd??
@Mum: balen dat de beeb nog geen aanstalten maakt. Morgen weer strippen als het vandaag niet doorzet toch? Of wil je niet meer strippen? Wel goed kunnen slapen?
mum: nou zeg..gewoon al weer 11 dagen overtijd... en wat bedoel je met dat de lettertjes over je scherm dansen.. voel je je niet lekker?
@mum he bah wat vervelend dat er niets gebeurt is vannacht, had er zelfs nog over gedroomd dat je echt bevallen was van een meisje! Wil je morgen nog een keer strippen als er niets gebeurt of eerst nog afwachtenverder tot maandag? Zo nu eerste ff bijlezen hoor meiden!
@ Dreamer: ja ik mag morgen weer bellen of ze tijd heeft om me nogmaals te strippen, maar ik weet het nog niet... laat mijn gedachten er nog even over gaan, misschien dat ik haar laat voelen of ze er inmiddels beter bij kan, als dat niet zo is hoeft strippen van mij niet zo zeer meer! Gelukkig wel redelijk goed geslapen, maandverband zat wel te irriteren en er stonden een paar koeien te loeien hier achter die zijn de hele nacht doorgegaan en nog een keer wakker geweest om op muggenjacht te gaan, maar voor de rest wel goed geslapen... heb allemaal vlekken voor mijn ogen waardoor ik delen van de tekst af en toe niet zie