@kristel: ik snap je verhaal.. dan voelen we ons dus hetzelfde..want ik voel me dus ook net een dril pudding..maar fgoed.. Proberen? hmm nee want ik schaam me er echt voor..krijg dan het gevoel dat mensen mij aan gaan staren..en met zo'n gevoel wil ik niet gaan babyzwemmen..
@agneta: woog je voor je zw al 88 kilo of nu? want als je bent bevallen, mischien dat je al die kilo's wel weer verliest op vakantie in callantsoog heb ik wel gezwommen, maar kende mij toch niemand en ik was hoogzwanger dus had ik nog een excuus..en nu niet meer hihi
mariss ik woog voor ik zwanger werd 77 nu 87 dus ben door de zwangerschap 10 kilo aangekomen. daarvoor ben ik dus ruim 20 kilo aangekomen.
Toen ik op vakantie was in callantsoog was bedoel ik.. Of bedoelde jij wat anders Snap em niet echt..ben nog niet zo lang wakker namelijk
@ MAriss: Toen ik je berichtje las stond er alleen nog maar: op vakantie... haha @ Agneta: Succes bij de vk!
ukkie, ben benieuwd! ik ga er vandoor, moet naar bevalling. Pff... 3e kindje, naja zal wel snel gaan. Hopelijk wordt rugpijn niet te erg. tot vanavond!
@mum: ja klopt drukte per ongeluk op een 1 of andere toets waardoor het bericht al ging verzenden..was nog niet klaar
@sammie: wat zielig voor je katje..gelukkig was je thuis inderdaad @red: werkse @agneta: have fun bij de vk @ukkie: is ze nog niet geweest? @hier ook 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap...ging ook nog gewoon zwemmen hoor op het eind....ga mezelf niet pesten met dat warme weer...gewoon schijt hebben aan de rest dames...(makkelijker gezegd dan gedaan weet het) weet niet zo goed wat ik moet gaan eten vanavond.... het is weer ouderwets gezellig hier...lekker druk
@ Bos,.. nee nog niet. Heb net gebeld maar ze moest 10 visites doen en ze was een uur geleden in de buurt oohh vk belt net.. de dienstdoende komt er NU aan!
@ Red: Succes meid! @ Mariss: haha okeej vandaar @ Bos: ik weet ook nog niet wat wij moeten eten vanavond... zal wel iets makkelijks worden denk ik...
nou ja zeg dat ze je zo lang laten wachten...hebben ze vorige keer niet gezegd of de kleine al was ingedaald... vind het best raar dat ze je zo lang laten zitten..verlies je ondertussen nog meer of dat niet..
@ Ukkie: Goed dat je nog een keer gebeld hebt!! fijn dat ze er NU aankomt! ben benieuwd... laat je ons even iets weten als ze weg is?
Ze zou er volgens de assistente nu aankomen.. Hopen dat ze in de buurt is anderd duurd het weer uren Natuurlijk laat ik het jullie weten. Zo snel mogelijk.