@ Red: Ow leuk shoppen !! is een snelle bevalling geweest dan, dat je te laat was... jammer van die slechte start van t kindje maar gelukkig is het goed gekomen! Shop ze... @ Sterretje: K wist precies waar we voor gingen, had ze al op internet gezien vriendlief moest alleen de kleur bepalen! @ Agneta: ow dat is idd vreemd dat je steeds voice-mail krijgt en Leon eigenlijk al eind van de middag thuis zou komen... issie al thuis? blegh wordt hier misselijk van de lucht, vriendlief zit naast me pizza te eten! getver! k ben blij dat ik dat nu even niet hoef te eten... heb de was opgevouwen en weggelegd en de andere was in de droger gestopt, morgen nog een witte was en dan is alles weer weggewassen!
@ Gaby: Veel plezier bij de schoonheidsspec. @ Agneta: ow gelukkig... ik schiet dan altijd in de stress hé... heb je hem wel even verteld dat je ook had kunnen bellen dat het begonnen was en dat hij het dan ook niet geweten had!
@ Agneta: aaahh die mannen, die hebben het ook maar te voorduren hoor!! die van mij is ook helemaal van de kaart en de kleinste dingen denkt hij niet meer aan, en dan denk ik soms: hoe kan je nou zo stom zijn, maar hij is gewoon zooo nerveus, dat het ergens ook weer superlief is!!
@mum mooi dat het gelukt is! @agneta, gelukkig was alles in orde met leon! Goed dat je hem ff gezegd hebt hihi @gaby succes! Ben er hier vandoor, ga ff douchen en dan lekker in bed tv kijken, heb weer erg last van me buik, dus ff ontspannen zal lekker zijn Tot morgen meiden! @mum doe voor de zekerheid nog ff een dansje voor je hoor! *bevallingsdansje voor mum, kom nu maar hoor beebje*
@ Sterretje: lekker op bed gaan liggen met een kruikje idd! Slaap lekker alvast enne thnx voor het dansen!! ik hoop dat het eindelijk een keer helpt... al dat lieve gedans van jullie en het is steeds voor niks Ik zal eens wat gaan eten, heb ik nog niet gedaan...
ja die mannen zijn ook wel schattig. hij zegt wel een paar keer per dag ohhh ik ben zo zenuwachtig! haha wel lief.
@mum ik hoop het ook zo voor je, lekker nog zelf bevallen voordat je ingeleid moet worden maandag, zou zo veel lekkerder zijn, lekker je laten verwennen in het kraamhotel! Eet smakelijk he nu ben ik echt weg hoor!
zo ben er weer.. mum: aan die was morgen kom jij gewoon niet meer aan toe.. want dan ben je hopelijk met andere dingen bezig!
@ Agneta: idd lief @ Sterretje: Thnx fijne avond meid! Bah heb sandwich spread op mijn brood maar was vergeten dat dit zo zuur is hihi..
@ Gaby: hahaha ja ik hoop het ook, ach ja dan ligt ie nog maar ff, hij zal niet weglopen (de was bedoel ik hé )
zo irri.. ik kan niet op de digipoli komen.. wil kijken of er niet een manier is om de foto's van mijn emmies er af te halen..
Hai meiden, Het huis was in het echt erg groot en mooi... Veel positieve punten, alleen die keuken is echt drama. De muur kan eruit, dus dat is ook de planning, mochten we het kopen. In de prijs kunnen ze ook nog flink zakken daar kunnen we de "verbouwing" van betalen.. Nu eerst dit huis zien kwijt te raken Net boerenkool gegeten en zometeen House kijken.... Wat gaan jullie doen?
juffie: leuk dat jullie t huis iets vinden ik ben lekker aan t niksen heb de tv aan staan en ben aan t internetten.. verder gaan we niks bijzonders doen.. joey is nu in zwijdrecht iets ophalen..dus ben alleen thuis
hoi allemaal.. ik ben gtst aan het kijken.. Het behang is bijna allemaal van de muren af op de babykamer.. gelukkig gaatjes zijn al dichtgeplamuurd Dinsdag komen ze voor de verwarmingsbuizen en daarna kan er geverfd worden ga zo weer gtst kijken heb er zin in daarna denk ik lekker filmpje kijken met pascal.. doeidoei fijne avond!!!
@ Gaby: haha... ook ons kindje loopt nog niet weg hoor... Zit er een kopierbeveiliging op de foto's van de emmies? als dat het probleem is moet je gewoon een printscreen maken en plakken in paint... @ Juffie: Kunnen jullie pas een bod doen op dat huis als jullie huis verkocht is? @ Suus: Fijne avond meid! krijg geen hap door mijn keel, weet niet wat het is, maar moet toch eten