@red: leuk kamertje....wehkamp reed hier vandaag door de straat...heb ze naar jou gestuurd...zijn ze nog gekomen?? @kristel: wat leuk dat je naar je vader gaat morgen...herkent hij jou wel?? hoe laat krijgt yentle de laatste fles? @gaby; vervelend dat je niet op de site kwam vanavond...hopen dat het morgen wel lukt. @suus: beter dat het behang er bijna af is...ga je er weer behang op doen of ga je het verven @agneta: jemig ik schrok wel ff hoor toen je zei dat je leon niet te pakken kreeg.. gelukkig is hij veilig en wel thuis *leon wil je me niet meer zo laten schrikken*.. hoe laat moet je morgen voor de ctg? @juffie: wat goed dat het huis een succes was....gaan jullie een bod doen of eerst jullie eigen huis verkopen met het risico dat dit huis wel weg is straks? @sterretje: he bah weer buikpijn....hopen dat je kruikje helpt @mum: tot over een week ofzo..ga jij eerst maar bevallen en lekker van de kleine genieten en dan zien we je wel weer een keer verschijnen... @all: we hadden visite vanavond...denk dat die mensen geen kids meer willen nu ze lars hebben ontmoet haha..hij moest de hele tijd huilen, huilen, huilen...en hij werd stil precies toen ze weg gingen....toen viel hij op mijn borst in slaap. ben benieuwd of de osteopaat wat kan vinden morgen..
@mum: slaap niet lekker haha.. jij hebt andere dingen te doen.. @gaby: slaap lekker.. morgen lange dag werken hoorde is saai zeg @de rest: weet het even niet meer.. wij gaan morgen naar babypark in kesteren.. lijkt me erg leuk.. iemand daar al ooit eens geweest... en is het wat? We krijgen nog de box van mijn broer dus willen gaan kijken of ze er wat hebben nou slaap lekker allemaal.. ik ga ook naar bed.. weltrusten!!
@suus: ja ben daar wel eens geweest ja...het is behoorlijk groot en je heb er keuze genoeg....er is voor ieder wat wils....maar vond dat ze ook veel ouderwetse kamertjes hadden...maar ook wel aardig wat leuke...
ik ben benieuwd.. heb er zin in.. gaan we de box uitkiezen.. heb ook het idee dat ze niet alleen maar duur zijn maar ook wat goedkope dingen er hebben.. klopt dat?
dat weet ik eigenlijk niet zo goed..wij hebben niet echt op de prijs gelet omdat we niet iets hebben gekocht (wel een kamertje gezien maar die was niet goedkoop)
@Mum: ook de 10e is nu officieel voorbij. Ik ben benieuwd wat de 11e gaat brengen. Ga je nog een keer strippen proberen als ze bij je bm kan? @Sterretje: ik denk ook dat ik voor 3 dagen onthouding ga. Lees er de beste verhalen over. Wel lastig dat we nu moeten opletten wanneer we niet mogen klussen @Kristel: ben benieuwd hoe je vader gaat reageren meis! @Bos: babies huilen zo lief (vinden anderen dan he, de ouders vinden het wat minder lief ) Dus denk niet dat ze afgeschrikt zijn hoor @Agneta: gelukkig issie terecht! Denk dat ie t voortaan wel laat om zn muziek zo hard te zetten @Sam: balen meis, hoop dat het niet afgesloten wordt. Morgenochtend voor 9 uur moeten we bloedprikken. Daarna moet ik meteen door, dus ben er pas einde van de ochtend denk. Slaap lekker ladies!
goedemorgen allemaal @dreamer: veel succes met bloedprikken.. wat moet je daarna doen dan? ik ga zo werken van 7.30 tot 9.00.. daarna maar iets van papierwerk doen en dan naar huis Werkze allemaal!!
@ Sammie Wat vervelend zeg!!! Ziggo een dreigbrief terugsturen werkt altijd Wij zijn nu ook dreigbrieven naar KPN aan het sturen, de consument word bijna altijd in het gelijk gesteld... Onthoud dat goed Wij houden ook niet van brieven die nergens op slaan dus wat doe je dan hun aansprakelijk stellen en een schadevergoeding eisen voor de "geleden schade! ".... 9 van de 10 keer krijg je 1 maand vergoed ofzo... En als dat niet werkt dan dreig je met de geschillencommissie van telefonie of in dit geval de geschillencommissie van..... internet tv ( weet niet zeker of die er is ) Wij hebben tegen de meubelfabrikant gezegd dat we het zat zijn...We zitten nu lees sinds begin juli met beschadigde meubels.. We krijgen maar geen reacties, mammoet wonen houd zich niet aan de gemaakte afspraken, kortom ze mogen ALLES komen ophalen en we willen ons geld terug! Ohja, ik werd net wakker gemaakt door de baby.... zooooo schattig.. voelde voetjes of handjes bij mn ribben een half uur lang.. hi hi... echt een "gezellig" gevoel, net of hij of zij goedemorgen wilde zeggen Nu nog even werken, vanavond verjaardag, morgen de hele dag weg en zondag krijgen we visite... Kortom druk weekendje!!! En jullie nog plannen voor het weekend?
Goeiemorgen lady's gister niks meer terecht gekomen van het bankhangen, mijn vader belde of ik mee boodschappen ging doen en ik moest nog de weekboodschappen doen dus ben maar mee gegaan ik heb ayden in de draagdoek gedaan was erg leuk. ik was wel eerst een uur bezig voordat ik het goed had haha @ kristel en maris hebben jullie kleintjes zantac? Ik wil namelijk de dokter gaan bellen voor zuurremmers want dit is echt zoielig en niet meer normaal hij heeft er de hele avond en nacht last van en dan probeerd tie zoch echt groot te houden zo sneu om te zien ook maar ff langs een osteopaat, word dat trouwens vergoed? (heb ster 4) @ kristel ben benieuwd hoe je vader gaat reageren, veel plezier in Limburg, word dat ook jullie eerste grote reisje? Wij gaan morgen naar papendrecht. Ben benieuwd hoe dat gaat met de auto zo lang... @ mum waar ben je dan precies bang voor. Dat ze wat gaat doen??? Als het plaatsvind er gewoon wat van zeggen en anders heb je ook nog je kraamhulp die voor je kan spreken wat je wel en niet wil @ dreamer sterkte met het bloedprikken, was jij degene die bang was voor spuitjes of vergis ik me nu ?? Ga ayden eten geven doeg doeg
Jeetje!!! In Hoorn zijn mogelijk 4 babys dood gegaan door medische missers.. als mijn vliezen breken bij mn moeder, dan nog gaan we terug naar Utrecht.. no way dat we naar hoorn gaan :S Echt heel erg hoor dat er zulke fouten worden gemaakt...
Ik heb zoveel dreigbrieven van hun gehad, Ben in Oktober bij hun gegaan... al gelijk gezeur de te naamstelling klopte al niet... (dat is tot de dag van vandaag nooit verandert tot ik een rekening van 1000euro kreeg) Ook is het raar er staan 2 afleveradressen op die van mij en me onderbuurman.. na 10000 x bellen weten ze het bij ziggo ook niet maar of ik het toch maar wil betalen anders word ik afgesloten ach ze doen maar gek! Meid maak je eige niet druk het komt allemaal vanzelf goed... ik heb nog nooit betaald aangezien de tenaamstelling niet klopt en ik kijk nog steeds tv en zoals je ziet internet ik ook nog steeds Ziggo maakt zoveel fouten joh
ja erg he Juffie dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen.... je baby verlieze met de weet dat het aan de arts ligt
goedemorgen, ben er ook weer meteen vandoor. m'n werk belde of ik zo snel mogelijk kon komen.. fijn! moet al tot half 7 werken.. maar ja.. fijne dag allemaal
ik ben ook weer wakker, naja heb mezelf gedwongen. Heb t gevoel alsof ik nog wel uren kan slapen. @Suus, ik ben in Gouda geweest en daar hadden ze wel dingen in verschillende prijsklasses. Alleen de standaard dingen die ze ook bijv. bij de babydump hebben zijn daar een stuk duurder. Wij hebben gister een box bij de babykamer gekregen. Konden ook een ander maar vonden deze wel mooi. Alleen de plaat is niet in kleur waar de kleine op ligt zeg maar. Maar daar komt toch een boxkleed overheen. Ook nog textielcheque gekregen van 50 euro kunnen daar ook nog wat voor uitzoeken. @dreamer, succes met bloedprikken! @Kim, wat voor draagdoek heb jij? Dames met de minimonkey, zijn jullie er nog zo tevreden over?
@ red leuk dat je je kamertje hebt besteld @ kim gezellig je komt weer in de buurt morgen! helaas gaan wij morgen weekendje naar drenthe is mijn moeder op vak. @blondoniempje ben je nieuw of heb ikw at gemist? Welkom! @sammie balen zeg van ziggo! @all fijne dag ik ben lekker vrij nog maar weekje werken, en dan nog weekje thuis werken in mijn praktijk! heb gister alweer nieuwe visitekaartjes gemaakt en postkaarten kan ik in januari weer in de brievenbus doen als ik met de kleine ga wandelen!