Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ red ik heb een tricot-slen dat is een heel grote lap stof ik vond het erg fijn lopen alleen ben je ff aan het vogelen hoe het moet maar had op YouTube een filmpje gevonden hoe het moest hihi :)
    ryanne heeft een minimonkey geloof ik.

@ knarboor daar ben ik nog nooit geweest (Drenthe) veel plezier dan ga ik papecity onveilig maken hihi

ik zit nu bij de dokter ben benieuwd of ik iets ga krijgen..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden!

Jeetje zeg, nog steeds geen babynieuws??!!! Mum ik heb met je te doen dat het zo lang op zich laat wachten hoor!!

Ik zit vandaag op het secretariaat, om de basis ook te leren. Lekker makkelijk dus! Dus ik probeer ook een beetje mee te lezen. Moet alleen wel discreet zijn, want er is volgens mij 1 collega die op mijn scherm kan kijken.

Ohja, ben gisteren ongi geworden. Mannn wat een pijn weer zeg!!! Ben er vannacht gewoon wakker van geweest... Ben er best wel verdrietig over. Deze maand 2 eitjes en ik had zoveel hoop.. Zit erover te denken om ff een pauze in te lassen. Merk gewoon dat het me steeds zwaarder valt als het niet raak is. En ik weet dat er mensen zijn die nog langer bezig zijn.. pfff wat een hell..

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lieverds,

Bedankt voor jullie lieve antwoorden :)
    We gaan er vandaag wederom nog achteraan bellen om te kijken of het iets helpt :).

Blondoniempje,

Ben je nieuw hier :D Welkom!
    Vertel eens wat over jezelf :D

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

Dikke knuffel meis!
    Bij ons voelt het ook alsof iedere maand zwaarder en zwaarder word...

Nog geen babynieuws!
    Kom op meiden!

Hier vanochtend op gestaan zonder hoofdpijn :D

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Leest dat iemand in Drenthe op visite komt :D *

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ayden krijgt zantac 2 x 1 ml hopelijk werkt het

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Succes vandaag met het bloedprikken, hopelijk prikken ze in 1 keer raak ;)

Ik ga er weer vandoor :) het laatste beetje in huis afmaken, want zusje viert haar verjaardag zondag hier (wegens ruimtegebrek).

Fijne dag en misschien tot vanavond.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Haha, sorry maar ik kom toch weer een dagje meekletsen...
    was het niet een "stille" hint van Lars dat hij geen zin had in die visite :p
    waren het goeie vrienden of familie? of waren het mensen die jullie niet zo
    goed kennen...

@ Suus: Wat leuk naar babypark... ik ken het niet, ja van naam maar ben er nooit
    geweest! Shop ze!

@ Dreamer: ook de 10e is het niet geworden nee... ik ga in ieder geval vragen wat
    zij ervan vind, of het de moeite waard is om nog een keer te strippen, dan zal
    ze wel voelen of ze er beter bijkan en er (meer) onstluiting is...
    vind het nu wel een stuk spannender om te bellen :p nu ik weet wat er komen gaat!

@ Juffie: Druk weekendje idd... uhm mijn plannen: k zou t leuk vinden om te bevallen :D

@ Kim: Nog niet op de bank gehangen dus... wat fijn dat het goed ging met Ayden
    in de draagdoek!
    Ik ben bang dat ze te pas en te onpas op de stoep zal staan en ons kindje oppakt enzo
    zonder iets te vragen! en dat ze het allemaal beter denkt te weten, dat als ik bv zeg
    laat hem/haar maar even liggen, dat ik dan te horen krijg dat dat babytjes dat juist
    lekker vinden om geknuffeld te worden... (geef maar even een gek voorbeeld) ze zal
    waarschijnlijk vaak komen als de kraamhulp weg is sávonds...
    dus ben benieuwd...
    Hoop dat de meds aanslaan meid!

@ Gaby: lange dag dus... werkse meid!

@ Red: Leuk hoor dat jullie de box erbij kregen :D en ook nog een textielcheque
    dat is leuk shoppen :p
    Werkse..

@ Knarboor: Fijn weekend in Drenthe...

@ Nen: Dikke knuffel meid, die kan jij op het moment harder gebruiken als ik...
    nog maar een paar daagjes wachten en dan komt alles goed hier...
    Ik had het zo voor je gehoopt!! Sterkte met je beslissing over een eventuele pauze!

@ Sammie: gelukkig geen hoofdpijn :D
    Fijne dag meid!

Hier nog steeds alles rustig! straks de vk maar weer even bellen wanneer ze tijd voor me heeft vandaag!
    gisteravond beetje liggen draaien en woelen in bed, en me druk gemaakt over de inleiding... komt nu wel dichtbij!
    ga me even inlezen over inleiden en pijnstilling op de site van ons ziekenhuis... misschien wordt ik er dan iets rustiger op!

welke pijnstilling tijdens de bevalling heeft de minste risico's voor het kindje?? weet iemand dat?

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ik lees net bij de aug. mama's dat een vastzittend tongriempje bij 1 van de dames geleid heeft tot ht mislukken van de BV, is dat bij jullie ook niet het geval?

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mum: nog steeds niet.. echt niet meer normaal nu :p
    gewoon al 12 dagen overtijd.. pfff..

@sammie: hopen dat je telefoontje helpt.. succes met opruimen..

@nen: wat vervelend dat je ongi bent.. en dan al helemaal dat je er ook nog eens zo'n last van hebt.. net of gewoon ongi worden niet al erg genoeg is..

@gaby: werkze!!

@de rest: heb net gewerkt.. echt weinig uren deze week.. 10 minuren.. sjonge jonge
    mailt de invalpool me net dat het over 2 weken ook niet nodig is om in te vallen.. het is echt een drama de laatste tijd met mijn uren :S

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: balen dat je zo met je uren moet schipperen joh!
    ja idd 12 dagen al, ik denk niet dat mijn "record" hier snel zal worden verbeterd.... (ik wens het trouwens ook niemand toe horo!!)

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Nen.. Vanuit hier ook een dikke knuffel! Ik leef echt met jou en de rest mee!

@Mum.. wat vervelend zeg. Jij als moeder zijnde weet wat het beste is voor je kindje en niet iemand anders. Ik zou dat niet pikken en zou echt uit mijn slof schieten en haar de deur wijzen!
    Nog geen beebje in aantoch? Nou hier gelukkig ook niet. Gek lichaam! Ben wel blij dat nu de krampen zijn afgenomen. Zo blijft ze nog wel ff zitten hoor :-D

@ Sammie.. veel plezier en een fijne dag!

@ Dreamer.. succes met bloedprikken!!!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Of ik al niet gek genoeg word van mijn lichaam!
    Nu heb ik alweer Candida! En niet zo'n beetje ook grrrr!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Sammie.. he bah! Wat vervelend meis!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ja idd ik ben dus ook bang dat ik uit mijn slof schiet, maar ja ik heb geen
    zin in bonje op mijn kraambed, en het is wel de moeder van mijn vriend natuurlijK!
    Fijn dat de krampen minder zijn meid!

@ Sammie: aaahhh meid!! dikke knuff hoor! *doet een geluksdansje voor Sammie* dat
    kan je nu wel een keer gebruiken meid!!

Heb de VK gebeld en ze komt vanmiddag na de visites even langs... ze belt
    vantevoren even dus dan kunnen we nog even de laatste boodschapjes in huis halen!

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. ik heb trouwens gisteren zo'n vreselijk mooie spijkerjurkje van Bakkaboe gekocht! Ik weet niet of je hem kent. In maat 62.. truitje er onder, majootje eronder en het staat geweldig.. Weet alleen niet of het zo lekker zit maar dan trek ik het thuis wel uit.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Bakkaboe heeft meerdere spijkerjurkjes voor dit najaar geloof ik dus zou zo niet weten welke precies maar hij zal ongetwijfeld hartstikke cute zijn :p
    idd gewoon lekker voor netjes aantrekken!

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: wat komt de vk precies doen?? :p

@ukkie: gelukkig weer alles rustig bij jou.. nog maar even houden zo..

@sammie: wat vervelend :( het zit ook niet mee :(

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: De vk komt me nog een keer strippen...
    tenminste als mijn BMM niet nog steeds zo hoog en ver naar achter ligt als van de week! als het net zo moeilijk zou gaan als van de week dan hoeft het voor mij niet, want dan doet het alleen maar zeer en heeft het toch geen nut!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: hoop dat het dan wel goed gaat en dat je dan vannacht eindelijk kan gaan bevallen.. ga echt voor je duimen!!

Deel Deze Pagina